سوالات جنسی/ حقایق جنسی که شاید دوست داشته باشید بدانید!

  • کد خبر : 425237
  • 06 اردیبهشت 1400 - 11:25
سوالات جنسی/ حقایق جنسی که شاید دوست داشته باشید بدانید!

طبق مرکز تحقیقات ملی ، یک زوج متوسط آمریکایی 66 بار در سال رابطه جنسی برقرار می کنند. بزرگسالان متاهل زیر 30 سال می گویند که بطور متوسط 109 بار در سال رابطه جنسی برقرار می کنند. متوسط تعداد افراد 40 ساله به 70 بار در سال و در افراد 50 ساله به 52 بار در سال کاهش می یابد.

سوالات رابطه جنسی:

تفاوت خواسته های جنسی زنان با مردان در چیست؟

کارشناسان می گویند تمایلات جنسی زنان پیچیده تر از مردان است. در حالی که مردان بسیار جدی و سخت گیر هستند و درمورد اینکه چه کسی آنها را تحریک می کند بسیار دقیق هستند ، زنان دارای میل جنسی کم مدیریت شده هستند. محققان می گویند زنان به احتمال زیاد خود را دوجنسه می نامند و انگیزه های جنسی آنها “روان” تر است و بیشتر تحت تأثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی قرار می گیرد.

سوالات رابطه جنسی

میانگین طول آلت تناسلی مرد در حالت برانگیختگی چقدر است؟

راست ، میانگین طول آلت تناسلی مرد بین 13-14 سانتی متر است. هنگام شل شدن ، اندازه آلت تناسلی مرد به طور متوسط حدود 7-8 سانتی متر است.

کدام جنسیت بیشتر ترجیح می دهد که از طریق رابطه جنسی دهانی  به ارگاسم برسد؟

فقط 10٪ از مردان برای دستیابی به ارگاسم ارجحیت رابطه دهانی را گزارش کردند ، در حالی که 18٪ از زنان این اولویت را ترجیح دادند. مردان در مواردی که رابطه جنسی شامل رابطه واژینالی باشد ، بیشتر به ارگاسم می رسند ، اما زنان در موارد مختلف جنسی که شامل مقاربت واژینالی یا رابطه دهانی باشد، به اوج لذت جنسی می رسند.

به طور متوسط چه مدت طول می کشد تا یک مرد در هنگام رابطه جنسی به انزال برسد؟

یک مطالعه در ژورنال های روابط جنسی به این نتیجه رسید که میانگین مدت زمان از آغاز دخول تا انزال 5-6 دقیقه بود.

سوالات رابطه جنسی

آیا استرس باعث کوچک شدن آلت تناسلی مرد می شود؟!

یک دلیل دیگر برای جلوگیری از استرس در مردان: این امر می تواند آلت تناسلی شما را کوچک کند ، البته فقط به طور موقت. آلت تناسلی شل مرد به دلیل عوامل مختلف محیطی و تأثیرات آن بر سیستم عصبی سمپاتیک ، از نظر اندازه بسیار متفاوت است. آب سرد و هوای سرد شاید بهترین علت شناخته شده این پدیده “جمع شدن” باشد ، اما استرس روانی نیز می تواند همین تاثیر را داشته باشد.

آیا در رابطه جنسی ، زنان مسن تر بیشتر اوج لذت جنسی را تجربه می کنند؟

گزارش شده است که زنان بالای 50 سال در صورت داشتن رابطه جنسی با کسی جز شریک زندگی خود، بیشتر به ارگاسم می رسند. محققان به این نتیجه رسیده اند که زنان بیوه یا مطلقه پس از ازداواج مجدد بیشتر ارگاسم را تجربه می کنند.

خود ارضایی می تواند:

به گفته درمانگران جنسی اکثر خود ارضایی ها بی خطر و سالم است. و می تواند با آموختن پاسخهای جنسی خود به مردان و زنان، عملکرد و روابط جنسی را بهبود بخشد ، بنابراین آنها بهتر می توانند آنچه را که به آنها حس بهتری می دهد برای همسر خود توضیح دهند. با این حال ، اگر فردی به این عادت معتاد شود سرانجام ، خودارضایی می تواند باعث آسیب شود. استمنای مکرر یا بیش از حد شدید می تواند باعث تحریک پوست آلت تناسلی مرد شود ، و همچنین در مردانی که بیش از حد عمل خود ارضایی انجام می دهند ممکن است مشکلاتی در مجاری ادرارشان به وجود بیاید.

>>>بیشتر بخوانید:

انواع فتیش ها/ فوت فتیش و راه های کنترل آن

سکس افراد مسن

بیشتر زنان زیر 60 سال کمتر از یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند؟

در حالی که اکثر مردان بزرگسال زیر 60 سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند ، فقط حدود یک چهارم زنان این میزان فراوانی را گزارش می کنند. با افزایش سن زنان و مردان ، هر یک کمتر خیال پردازی می کنند ، اما مردان هنوز هم دو برابر بیشتر گرفتار این خیال پردازی ها هستند.

چند درصد از زنان می گویند که در هنگام رابطه جنسی با شریک زندگی خود همیشه به ارگاسم می رسند؟

در میان زنانی که متاهل هستند ، 29٪ گزارش می دهند که همیشه به ارگاسم می رسند.

آیا اکثر خانم ها می توانند بدون تحریک مستقیم کلیتوریس به اوج لذت جنسی برسند؟

بیشتر خانم ها برای رسیدن به ارگاسم به تحریک کلیتوریس نیاز دارند. برای زنانی که در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند ، ترکیب تحریکات کلیتوری در فعالیت های جنسی ممکن است سودمند باشد.

رابطه جنسی

چند درصد از مردان می گویند که همیشه در حین رابطه جنسی با همسر خود به ارگاسم می رسند؟

در میان مردانی که متاهل اند ، 75٪ گزارش می کنند که همیشه ارگاسم را تجربه می کنند.

نقطه G یک قسمت حساس جنسی از آناتومی زنانان است که در دیواره جلویی واژن یافت می شود. این گفته درست است؟

درباره ی اینکه آیا نقطه G وجود دارد یا خیر جای بحث وجود دارد. با محبوبیت یک کتاب در سال 1982 ، نقطه G منطقه ای است که در پشت استخوان شرمگاهی یافت می شود و به عنوان محرک ارگاسمی واژن (در قسمت پشتی کلیتوریس) و حتی کاتالیزوری برای انزال زنان شناخته می شود. با این حال ، برخی از کارشناسان خاطرنشان می کنند که هیچ ساختار تشریحی منحصر به فردی وجود ندارد که در آن نقطه G قرار داشته باشد. اگر نقطه G وجود داشته باشد ، بهتر است به عنوان یک محرک احساسات جنسی توصیف شود نه بخشی از آناتومی زنان.

آیا اینکه فعالیت جنسی می تواند خطر سکته و حمله قلبی را در افراد مسن افزایش دهد صحت دارد؟

در حالی که افرادی که سابقه سکته مغزی یا بیماری قلبی دارند باید در مورد فعالیت جنسی با پزشکان خود مشورت کنند ، در بیشتر موارد ، رابطه جنسی برای افراد مسن نوعی ورزش سالم است. محققانی که به مدت 20 سال 914 مرد را مورد بررسی قرار دا دند، دریافتند که داشتن رابطه جنسی دو بار یا بیشتر در هفته ، در مقایسه با کسانی که کمتر از یک بار در ماه رابطه جنسی داشتند خطر حمله قلبی مهلک را تا نصف کاهش می دهد. آنها همچنین دریافتند که میزان رابطه جنسی با سکته مغزی ارتباط ندارد.

زنان می توانند صدای خود را جذاب تر کنند ولی مردان نمی توانند

در مطالعه ای که در سال 2014 محققان دانشگاه آلبرایت انجام دادند متوجه شدند که زنان قادرند به عمد صدای خود را تغییر داده و جذاب تر کنند. ولی با عرض پوزش از آقایون: وقتی مردان سعی کردند صدای خود را جذاب تر کنند صدایشان بدتر شد! وقتی یک زن عمدا تن صدای خود را پایین آورده و لطیف تر می کند اغلب صدایش جذاب تر می شود ولی نه دقیقا به دلایلی که شما فکر می کنید. دکتر سوزان هیوز استادیار روانشناسی می گوید مردان ترجیح می دهند زنان با صدای بلندتر، صدای زنانه تر، صحبت کنند. ولی وقتی زنان صدایشان را پایین می آورند ” صدای جذاب تر ” سیگنالهایی به مردان ارسال می کند، سر نخی که مردان را قادر به انتخاب همسر می کند.

ارگاسم

تظاهر به ارگاسم همیشه هم بد نیست

به گفته گارسیا ” اغلب تصور می شود که افراد به علت این که لذتی نمی برند یا این که می خواهند رابطه زودتر به پایان برسد تظاهر به ارگاسم می کنند ولی گاهی اجرای یک نمایش بزرگ بخشی از لذت بردن است. رابطه جنسی یک اجراست و گاهی برای هر دو طرف سرگرم کننده بوده و مشغله های روزانه را کنار می زند ” صحبت از تظاهر به ارگاسم شد – آیا می دانستید که مردان هم به آن تظاهر می کنند؟ آنها هم این توانایی را داشته و اغلب انجام می دهند و اغلب هم به همان دلیلی است که زن ها تظاهر می کنند.

و در پایان باید گفت عشق برای استخوان ها مفید است!

به نظر می رسد که ازدواج اسکلت مردان را تقویت می کند. با توجه به مطالعه دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس: به خصوص اگر تا 25 سالگی به خود مهلت داده و صبر کنند. محققان مطمئن نیستند ولی اشاره می کنند این اولین بار نیست که رابطه بین ازدواج و سلامت مشخص می شود . مطالعات دیگر نشان داده است که مثلا ازدواج عمر را طولانی تر می کند، احتمال بهبود سرطان را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=425237
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.webmd.com/sex-relationships/rm-quiz-sex-fact-fiction

ثبت نظر

-