راز زیبایی اسکارلت جوهانسون/ خدای جذابیت

  • کد خبر : 417299
  • 21 فروردین 1400 - 9:08
راز زیبایی اسکارلت جوهانسون/ خدای جذابیت

اسکارلت اینگرید جوهانسون در 22 نوامبر 1984 در منهتن نیویورک متولد شد. مادر او ، ملانی اسلون از یک خانواده یهودی از برونکس و پدرش ، کارستن جوهانسون یک معمار دانمارکی متولد کپنهاگ است. او یک خواهر ، ونسا جوهانسون، دارد که او نیز بازیگر است ، و دو برادر دوقلو، آدریان و هانتر جوهانسون ، که سه دقیقه بعد از آدریان متولد شدند.  یک برادر ناتنی از پدرش دارد که مسیحی است. پدربزرگ او نویسنده، اژنر جوهانسون بود.

جوهانسون در مدرسه ابتدایی PS 41 در دهکده گرینیچ، منهتن تحصیل کرد. در ۱۳ سالگی پدر و مادرش طلاق گرفتند. به همین دلیل جوهانسون خصوصاً به مادربزرگ مادری خود، دوروتی اسلون، (دفتردار و معلم مدرسه) نزدیک بود. آنها اغلب اوقات را با هم می‌گذراندند و جوهانسون او را بهترین دوست خود می‌دانست. اسکارلت از همان کودکی به شغلی که در کانون توجه باشد علاقه‌مند بود و اغلب برای خانواده خود برنامه‌های آواز و رقص می‌گذاشت.

کودکی اسکارلت جوهانسون

جوهانسون بازیگری را از دوران کودکی و پس از اینکه مادرش او را به نمایش های تئاتری برد شروع کرد. و از همان کودکی دوست داشت که بازیگر شود. او اولین بازی حرفه ای خود را در سن هشت سالگی در “سوفیس” با بازی در کنار اتان هاوک در نمایشنامه های نیویورک انجام داد. او در آگهی های بازرگانی نقش ایفا می کرد. در نه سالگی نقش دختر جان ریتر در کمدی فانتزی شمالی (1994) (اولین فیلم) را بازی کرد. به دنبال آن نقش های جزئی اسکارلت شامل فیلم های Just Cause (1995) ، (به عنوان دختر شان کانری) و نقش کیت کپشاو در فیلم If Lucy Fell (1996) بود ، او همچنین نقش آماندا را در “مانی و لو (1996)” بازی کرد.

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون

فیلم هایی که باعث شهرت اسکارت جوهانسون شد!

بازی او در مانی و لو باعث دریافت جایزه Independent Spirit به عنوان بهترین بازیگر زن را به دست آورد و نظرات مثبتی را به دنبال داشت. او به خاطر بازی در فیلم‌های مانی و لو (۱۹۹۶)، نجواگر اسب (۱۹۹۸)، و دنیای روح (۲۰۰۱) به رسمیت شناخته شد. جوهانسون در سال ۲۰۰۳ با بازی در نمایش “گمشده در ترجمه” به نقش بزرگسالان روی آورد، که باعث شد جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کند و نقش‌آفرینی در “دختری با گوشواره مروارید” را از آن خود کند. او برای این فیلم‌ها و برای بازی در نقش یک نوجوان دردسر ساز در درام ترانه عاشقانه‌ای برای بابی لانگ (۲۰۰۴) و یک اغواگر در تریلر روانشناختی امتیاز نهایی (۲۰۰۵) نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب شد.

جوهانسون در ادامه در فیلم‌های علمی تخیلی “زیر پوست (۲۰۱۳)”، “لوسی (۲۰۱۴)”، و “شبح درون پوسته (۲۰۱۷)” بازی کرد. او برای بازی در نقش یک بازیگر در “داستان ازدواج” و نقش یک مادر مجرد در فیلم “جوجو خرگوشه” (هردو ۲۰۱۹) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت اسکار شد.

ازدواج اسکارلت

روابط و ازدواج

جوهانسون هنگام تحصیل در مدرسهٔ PCS، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ با همکلاسی خود جک آنتونوف قرار می‌گذاشت. او همچنین تا پایان سال ۲۰۰۶، حدود دو سال با جاش هارتنت، همبازی خود در کوکب سیاه رابطه داشت. هارت نت گفت برنامه‌های پرفعالیت آنها را از هم دور ‌کرد و باعث شد که از هم جدا شوند. جوهانسون در سال ۲۰۰۷ با بازیگر رایان رینولدز رابطه برقرار کرد. این زوج در مه ۲۰۰۸ نامزد شدند و در سپتامبر ازدواج کردند. آنها در دسامبر ۲۰۱۰ از هم جدا شدند و در ژوئیه ۲۰۱۱ طلاق گرفتند.

در نوامبر ۲۰۱۲، جوهانسون با فرنچمن رومن داوریاک، صاحب یک آژانس تبلیغاتی شروع به دیدار کرد. بعداً آنها در سپتامبر سال بعدی با هم نامزد کردند.و در سال ۲۰۱۴، اسکارلت دخترشان یعنی رز دوروتی داوریاک را به دنیا آورد. جوهانسون و داوریاک در ماه اکتبر در فیلیپسبورگ، مونتانا ازدواج کردند. ولی در اواسط سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند و در سپتامبر ۲۰۱۷ طلاق گرفتند. جوهانسون در مه ۲۰۱۷ رابطه خود را با کالین، نویسنده  برنامهٔ  “شنبه شب” آغاز کرد. آنها در ماه مه ۲۰۱۹ نامزد شدند و در اکتبر سال ۲۰۲۰ ازدواج کردند. جوهانسون از اکتبر ۲۰۱۸ در نیویورک و لس آنجلس اقامت دارد.

عکس های جنجالی اسکارلت جوهانسون

جوهانسون از رسانه‌ها به دلیل تبلیغ هایی که باعث رژیم‌های ناسالم و اختلالات خوردن در زنان می‌شود انتقاد کرده ‌است.در مقاله ای که برای هافینگتون نوشت، مردم را به حفظ سلامت بدن تشویق کرد. او در مارس ۲۰۰۶  در کنار بازیگر زن کیرا نایتلی و طراح مد تام فورد برهنه ظاهر شد.

>>>بیشتر بخوانید:

تیلور سوئیفت! یکی از خوانندگان محبوب عرصه موسیقی پاپ

و این کار باعث ایجاد جنجال شد، همان‌طور که برخی معتقد بودند این تصویر نشان می‌دهد که زنان مجبور می‌شوند بیشتر از مردان اندام‌های خود را به رخ بکشند. در سپتامبر ۲۰۱۱، عکس‌های برهنه جوهانسون که از تلفن همراهش هک شده بود، به صورت آنلاین پخش شد. پس از تحقیقات اف‌بی‌آی، هکر دستگیر شد، به جرم خود اعتراف کرد و به ده سال زندان محکوم شد. جوهانسون گفت که این تصاویر سه سال قبل از این حادثه برای شوهر آن وقت او، رایان رینولدز ارسال شده‌است.

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون

لازم به ذکر است که رسانه‌های مختلف از او به عنوان نماد جذابیت هالیوود یاد کرده اند. او تناسب اندام و زیبایی قابل توجهی دارد.او یکی از بازیگران هالیوودی است که بیشتر حضورهایش در رسانه ها با چهره ای تقریبا طبیعی و با آرایش کم همراه است. او بالاخره پرده از راز زیبای اش برداشت!

روش های زیبایی و جوانی پوست اسکارلت جوهانسون طبق گفته های خودش

1- سرکه سیب را همیشه در کنار لوازم آرایش و لوسین های پاک کننده ام دارم و در حقیقت برای پاک کردن صورتم از هیچ لوسیونی به جز سرکه سیب استفاده نمی کنم.

2- کرم های نرم کننده روی میز آرایش من جایی ندارند. این شاید به نظرتان عجیب باشد و بگویید که بدون نرم کردن پوست خشک و چروک می شود . این نظر درست است اما نه به واسطه ی نرم کننده های شیمیایی بلکه با روغن های طبیعی.

3- هرگز و هرگز با آرایش به خواب نمیروم. خوابیدن با آرایش یعنی از بین بردن جوانی و شادابی پوست صورت.

4- قانون نوشیدن 8 الی 10 لیوان آب در طول شبانه روز را رعایت می کنم.

این بازیگر زن هالیوود 90 دقیقه در روز ورزش می کند. تا حد ممکن برای انجام فعالیت های شخصی اش پیاده روی می کند و به انجام حرکات کششی علاقه ی بسیاری دارد.

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون

ترس  اسکارلت جوهانسون

یکی از بزرگ ترین ترس های وی را سوسک ها تشکیل می دهند. جوهانسون یک بار که از خواب بیدار شده، یک سوسک بزرگ روی صورتش قرار داشته و پس از آن او دیگر نمی تواند این موجودات چندش آور را تحمل کند.

وحشت از شب سال نو

او از شب سال نو خاطره بدی دارد زیرا یک سال گربه موردعلاقه اش یک سوزن بزرگ را قورت داده و آن ها با خانواده شب تا صبح را در دامپزشکی سپری کرده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=417299
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.imdb.com/name/nm0424060/bio

ثبت نظر

-