قوانین موفقیت/چند نکته برای رسیدن به موفقیت

  • کد خبر : 401139
  • 28 اسفند 1399 - 17:52
قوانین موفقیت/چند نکته برای رسیدن به موفقیت

برداشت هر شخصی از موفقیت متفاوت است. موفقیت می تواند به معنای داشتن یک شغل بزرگ، یک خانه و یا یک خانواده باشد. موفقیت هدفی است که همه برای رسیدن به آن تلاش می کنند. البته آن چیزی نیست که شما بدون تلاش و کوشش به آن دست پیدا کنید. در این مقاله، معنی موفقیت و نکات و قوانین موفقیت را برای شما، بازگو می‌کنیم.

یکی از قوانین موفقیت این است که متعهد باشید

از طریق تعهد، می توانید انگیزه کسب کنید تا به موفقیت نزدیک تر شوید. شما باید لیستی از اهدافتان و میزان تعهد خود نسبت  به آن ها  تهیه کنید. سپس روی برنامه خود تمرکز کنید. در هر روز 15 دقیقه به فکر کردن در مورد اهدافتان اختصاص دهید.

بعد از مدتی عملکرد خودتان را بررسی کنید اگر مشاهده کردید که نتیجه ای حاصل نشده و یا مورد قبول شما نیست لازم است تغییری در برنامه خود ایجاد کنید.

قوانین موفقیت

در طول راه موفقیت از آن لذت ببرید

اگر سفر برای رسیدن به خواسته‌هایتان بیش از حد خسته کننده باشد، موفقیت از آن سخت تر خواهد بود. یادگیری آنچه که توانایی آن را دارید می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد، بنابراین مهم است که اهداف خود را لذت بخش و سرگرم کننده نگه دارید تا یک تجربه احساسی مثبت داشته باشید و بدون از دست دادن انگیزه خود به جلو حرکت کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

مدیران برجسته و رموز پنهان آن‌ها

قوانین موفقیت/مثبت اندیشی

مثبت اندیش باشید

ایجاد یک ذهنیت مثبت در واقع اعتماد به خود و استعداد هایتان برای موفقیت است. جایگزین کردن هرگونه افکار منفی با افکار مثبت بسیار مهم است تا انگیزه خود را برای ادامه تلاش کردن بدون توجه به چالش هایی که پیش روی شماست افزایش دهید. به این فکر کنید که چه زمانی نوزادان راه رفتن را یاد می گیرند.

آنها در ابتدا اگر چندین بار به زمین بخورند دوباره بلند می‌شوند و به راه خود ادامه می دهند تا اینکه در نهایت، آنها می توانند به راحتی  راه بروند و بدوند. در مسیر موفقیت خود، احتمالاً چیزهای جدیدی یاد می گیرید و متفاوت از قبل فکر می کنید. اهداف شما یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.  برای دستیابی به موفقیت، تمرین و نظم داشته باشید، بنابراین تفکر مثبت درباره روند کار بسیار ضروری است.

موفقیت

دیدگاه خود را تغییر دهید

بعضی اوقات در طول سفر، باید دیدگاه خود را تغییر دهید تا یک وضعیت چالش برانگیز را به وضعیت بهتری تبدیل کنید. وقتی روز یا هفته بدی دارید. به جای ناراضی بودن شکر گزار آن باشید. به خود فرصت دهید تا فقط با استفاده از تفکر مثبت به وضعیت خود بیندیشید و ببینید که چه تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد می‌شود.

 

حواس پرتی ها را از خود دور کنید

لیستی از موارد زندگی خود تهیه کنید که وقت‌گیر است و یا حواس شما را پرت می کند. این می تواند یک تلفن، یک برنامه تلویزیونی یا حتی شخصی باشد که باعث استرس شما می‌شود.  زمانی که بر روی هدف خود تمرکز می کنید، تلفن و تلویزیون خود را خاموش کرده و ریموت را در فضای اتاق قرار دهید. فقط با افرادی که تأثیر مثبتی در زندگی شما دارند تماس برقرار کنید. عادت های خود را تغییر دهید تا سریع تر به هدفتان برسید.

روی خودتان حساب کنید

روی خودتان حساب کنید

یکی از قوانین موفقیت این است که، برای رسیدن به اهداف خود نباید روی دیگران حساب کنید. بهترین دوست شما نمی تواند برای شما کاری انجام دهد. مادر شما نمی‌تواند برای شما ترفیع کسب کند. شریک زندگی شما نمی‌تواند باعث کاهش‌ وزن شما بشود. اینها همه کارهایی است که باید خودتان انجام دهید. اعتماد به دیگران برای حمایت عاطفی می تواند سودمند باشد، اما همانطور که شما نیازهای خود را دارید، دوستان و خانواده شما نیز نیازهای خود را دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=401139
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : indeed.com

برچسب ها

ثبت نظر

-