ملیسا کدیک ، زن تاجر مفقود شده و جستجو های بی نتیجه!!!

  • کد خبر : 396831
  • 16 اسفند 1399 - 16:40
ملیسا کدیک ، زن تاجر مفقود شده و جستجو های بی نتیجه!!!

ملیسا کدیک ، زن تاجر مفقود شده

به گزارش واحد ترحمه نیوز، پلیس جستجوی دریایی برای یافتن زن تاجر مفقود شده(ملیسا کدیک) را متوقف کرده است. امروز غواصان ۶۰۰۰ مترمربع از سطح اقیانوس را در ارتفاعات دوور در سیدنی ، جستجو کردند. ولی مورد جالبی پیدا نشد. فقط  یک کفش در سواحل جنوبی نیو ساوت ولز یافت شده است ، اما پلیس می گوید آنها نتوانسته اند سایر اکتشافات را به تاجر گمشده ربط  دهند. محققان گفتند که آنها هیچ جستجوی دیگری در منطقه Dover Heights انجام نخواهند داد. خانم کدیک در ۱۲ نوامبر سال گذشته پس از ترک خانه اش برای پیاده روی در ساعت ۵٫۳۰ صبح ناپدید شد.

وی به اتهام اجرای طرح پونزی تحت بازجویی قرار گرفت و از میلیون ها سرمایه گذار برای معامله های شخصی خود استفاده کرد. پلیس فدرال استرالیا روز قبل از ناپدید شدن وی ، به عنوان بخشی از تحقیقات  خانه وی را بازرسی کردند.

 

غواصان پلیس نزدیکی محلی که گمان می رفت ملیسا کدیک انجا ناپدید شده است ، را جستجو کردند. یک مربی، بقایای پای یک فرد را در ساحل تاترا پیدا کرد. آزمایش DNA بعداً تایید کرد که بقایای بدن خانم کدیک است. در حالیکه پلیس ادعا کرد متعلق با خانم کدیک نیست.

غواصان، آب صخره های اطراف ارتفاعات دوور را به طور کامل بررسی کردند ولی سر نخی بدست نیاوردند. با مدل سازی جسم شناور جسدی پیدا شد که در نزدیکی خانه خانم کدیک در دوور هایتز ، در حومه مرفه شرقی سیدنی وارد آب شده بود و اینگونه تصور میشد که ممکن است با گذشت زمان به سواحل جنوبی منتقل شده باشد.

 

این مادر ۴۹ ساله از ۱۲ نوامبر دیده نشده است، وقتی که خانه خود را در دوور ترک کرد تا به پیاده روی برود – بدون تلفن و هیچ چیز دیگری. دوربین های امنیتی در خانه او هم نتوانستند ترک کردن او را ضبط کنند زیرا هارد دیسک سه روز قبل از آن اتفاق توقیف شده بود. حتی پلیس از همه کسانی که از ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۱ نوامبر تا ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ نوامبر رانندگی کرده بودند خواست تا فیلم خامی از ویدئو های ضبط شده توسط دوربین های جانبی نصب شده در شیشه جلویی ماشین هایشان را تحویل دهند.

>>>بیشتر بخوانید:

مسکن های قوی مورفین دار و دکتر نیویورکی که ۵ نفر را باآن به قتل رساند !

یکی از بازرسان پلیس، گرتچن اتکینز ، گفت:

“آنها همه خیابانهای محلی را که که معمولا ملیسا در آنجا تردد می کند را بررسی کردند.

کارآگاه  گفت:

“در این برهه از زمان نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که ملیسا کجاست، ما فعلا مجبوریم این پرونده را پس از سال ها جستجوی بی ثمر ببندیم.”

ملیسا کدیک

ملیسا کدیک از سربرگ های بانک ها  بر روی اسناد جعلی استفاده می کرد!

تحقیقات انجام شده روی پرونده های مالی مریسا کدیک ، تاجر مفقود شده ، اسناد جعلی و معاملات جعلی بیشتری را کشف کرده است. در دسامبر سال گذشته بروس گلیسون و دنیل سویر توسط دادگاه فدرال استرالیا به عنوان مدیران شرکت وی منصوب شدند. آقای گلیسون ، مدیر ارشد شرکت گفت از آن زمان ما در حال ” بازسازی امور قضایی و مالی ملیسا کدیک” و شرکت وی هستیم. و این بازسازی شامل بررسی هزاران سند ، مصاحبه و مکاتبه با افراد مختلف از جمله اعضای خانواده ، کارفرمای سابق ، کارمندان سابق و به ویژه بسیاری از طلبکاران سرمایه گذار است.

تحقیقات بیشتر نشان داده است که نه خانم کدیک و نه تجارت وی دارای مجوز AFS ( یک سیستم اختصاصی برای سهولت دستیابی به فایل های راه دور در شبکه های بزرگ) نبودند که طبق قوانین استرالیا برای ارائه خدمات مالی مورد نیاز است. خانم کادیک همچنین به جای سرمایه گذاری پول سرمایه گذاران، پول آنها را  به حساب های شخصی خود منتقل می کرده است.

این زن تاجر همچنین اسناد جعلی با استفاده از سربرگ بانک ها ایجاد کرده است – اسنادی که بانک تأیید کرده است از شماره های مرجع جعلی یا شماره حساب های جعلی استفاده می کند. این بررسی همچنین نشان داد که صندوق مدیریت خانم کدیک پر از بیانیه ها و نمونه کارهای جعلی، یادداشت های مربوط به قراردادها و اظهارات بانکی بود تا ارزش دارایی های خود را بالا ببرد.

دارایی هایی خانم کادیک

“دارایی هایی نیز وجود دارد که مستقیماً به نام خانم کادیک نگهداری می شوند. نکته مهم در این مرحله، انتصاب ما به عنوان گیرنده دارایی خانم کادیک است که به ما اجازه نمی دهد دارایی های او را بفروشیم.” آقای گلیسون ادامه داد :

” در بازگرداندن دارایی ها و سرمایه ها به سرمایه گذارانی که با کلاهبرداری های خانم کدیک از بین رفته اند ، مشکلات زیادی وجود خواهد داشت و در حال حاضر ، نقش اصلی ما به عنوان بررسی و گزارش و همچنین تضمین دارایی های خانم کدیک است. بسیاری از موضوعات حقوقی پیچیده در تعیین مالکیت دارایی ها وجود دارد و مهمترین آنها چگونگی انجام اقدامات است جهت تصفیه هر چه سریعتر دارایی های طلبکاران، به ویژه طلبکاران سرمایه گذاری که به طور عاطفی و مالی تحت تأثیر قرار گرفته اند. “

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=396831
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.9news.com.au/national/melissa-caddick-search-suspended-missing-woman-not-found/df801be3-cde9-4cb8-8fba-fd7e5478a961

برچسب ها

ثبت نظر

دیدگاهها بسته است.

-