بازسازی تیم خیبر/علیدوست به تیم پیوست

  • کد خبر : 390918
  • 29 بهمن 1399 - 11:33
بازسازی تیم خیبر/علیدوست به تیم پیوست

 

خیبر و جذب بازیکن

خیبر خرم آباد با ۱۶ امتیاز تیم سیزدهم جدول رده بندی لیگ یک به حساب می آید و با صدر ۹ امتیاز اختلاف دارد.

به گزارش “ورزش سه”، از آنجایی که ۱۴ هفته از بازی ها سپری شده و ۲۰ هفته به پایان بازی ها باقی مانده عبدالله ویسی به بازسازی تیم و مدعی شدن امیدوار است و در شرایطی که هنوز نقل و انتقالات زمستانی لیگ یک آغاز نشده جذب مهره های جدید را آغاز کرده است. اولین بازیکنی که به تیم خیبر در تعطیلات زمستانی ملحق شده روزبه شاه علیدوست هافبک دفاعی نساجی است که پیش تر سال های سال در سایپا بازی می کرده و بازیکن باتجربه ای بشمار می رود.

گزارش تصویری از تساوی خیبر خرم آباد و استقلال خوزستانز

لیگ دسته اول| توقف خیبر مقابل ملوان و شکست چوکا برابر رایکا/ صدرنشینی استقلال در روز شکست هوادار+جدول

عبدی: ویسی از لیگ‌برتر پیشنهاد داشت اما خیبر را انتخاب کرد/می‌خواهیم خاطره‌ای خوب برجا بگذاریم

خیبر خرم آباد در آخرین بازی ای که انجام داد در خانه و در بازی با شهرداری آستارا دو بر یک تن به شکست داد و این نتیجه عبدالله ویسی را متوجه این واقعیت مهم کرد که تیمش برای مدعی شدن نیاز به بازسازی و اضافه کردن چند بازیکن مهم دارد. عبدالله ویسی که در آخرین حضور در لیگ یک به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کرده بود برای عملی کردن هدفش در خرم آباد کار سختی را پیش رو دارد. به این خاطر که او شاهین شهرداری بوشهر را صدرنشین تحویل گرفت اما این  اتفاق در خرم آباد برای او رخ نداد. هر چند در خیبر دغدغه مالی ندارد و می تواند بازیکنان دلخواه را به ترکیب تیم اضافه کند.

رقابت های این فصل لیگ یک سخت و فشرده دنبال می شود و فاصله ها به هم نزدیک است. با توجه به تقسیم امتیازات میان تیم های مدعی عبدالله ویسی و خیبر خرم آباد امیدوار هستند که در هفته های آتی شرایط بهتری را در جدول رده بندی پیدا کنند ودر نهایت مدعی صعود شوند. هر چند خیبر برای مدعی شدن باید چند بازیکن دیگر را هم به ترکیب اضافه کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390918

ثبت نظر

-