عبدی: ویسی از لیگ‌برتر پیشنهاد داشت اما خیبر را انتخاب کرد/می‌خواهیم خاطره‌ای خوب برجا بگذاریم

  • کد خبر : 319037
  • 23 آذر 1399 - 2:21
عبدی: ویسی از لیگ‌برتر پیشنهاد داشت اما خیبر را انتخاب کرد/می‌خواهیم خاطره‌ای خوب برجا بگذاریم

مسعود عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نیوز درباره حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد اظهار داشت: از کادر فنی سابق تشکر می‌کنم. من به دنبال تغییر در باشگاه بودم و مسئولیت این تصمیم و هر موضوعی در باشگاه برعهده من است و احساس کردم که یک سرمربی که همزبان ما است و کارنامه درخشانی دارد را به تیم بیاورم. ایشان پیشنهادات لیگ برتری هم داشت اما تصمیم گرفت و تمایل داشت برای هم تباران خودش زحمت بکشد و یک تیم خوب را آماده کند. احساس می‌کنم استراتژی خوب و چالش زیبایی است و این کار را با یکدیگر جلو می‌بریم و هدف من شادی مردم خرم آباد و شادی مردم لر در نقاط مختلف کشور است.

وی درباره اینکه آیا خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود می‌کند، عنوان کرد: نمی‌توانم این موضوع را قول بدهم و احساس می‌کنم این یک چالش خوب است که می‌توانیم با آن زندگی کنیم. تیم در هفته آخر بسته شده است و اگر بازیکن اضافه کنیم سعی می‌کنیم بضاعت خود را افزایش دهیم. تیم خوبی داریم و روانخواه هم زحمات زیادی کشید و احساس کردم این کار باید انجام شود و به نفع شهر و تیم ما بود.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا با روانخواه دچار اختلاف نظر بودید که وی از خیبر جدا شد، اظهار داشت: اختلاف نظر نداشتیم و ایشان زحمت کشیده بود. احساس درونی‌ام این بود که می‌توانیم چالش جدیدی با ویسی داشته باشیم. احساس کردم حضور ویسی یک خدمت به شهرم است و با روانخواه اختلاف نظر نداشتم و ایشان نتایج خاص خودشان را گرفتند. فوتبال قدری نتیجه محور است و من به ایشان هم گفتم و این تغییر در حدود اختیارات من بود و این تصمیم را گرفتم.

مالک خیبر خرم آباد درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به این تیم اضافه می‌شود، گفت: طبق نظر مربی بازیکن جذب می‌کنیم و می‌توانیم از همه حمایت‌ها برای ویسی بهره ببریم تا آقای ویسی خاطره خوشی را در خرم آباد از خود برجا بگذارد.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=319037

برچسب ها

ثبت نظر

-