بازی‌های تیم نساجی در زمین استادیوم شهدای شهر ساری

  • کد خبر : 390588
  • 28 بهمن 1399 - 16:21
بازی‌های تیم نساجی در زمین استادیوم شهدای شهر ساری

 

 

 

حسن رنگرز خبر داد

بازی‌های نیم فصل دوم تیم نساجی در زمین استادیوم شهدای شهر ساری انجام می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، حسن رنگرز  مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران دلیل این انتقال را برنامه ریزی برای ساماندهی و تعویض زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، ورزشگاه اختصاصی این تیم در رقابت های لیگ برتر اعلام کرد.

او به نیوز گفت: بر اساس قراردادی که بین اداره کل ورزش و جوانان و بسیج سازندگی مازندران منعقد شد ، مرمت چمن ، رختکن  بازیکنان و سایر بخش های ورزشگاه شهدای شهر ساری برای انجام دیدار خانگی نساجی در لیگ برتر در حال انجام است و پیش بینی می شود که تا پایان اسفند ماه این ورزشگاه به نساجی تحویل شود.همزمان با تحویل ورزشگاه شهدای ساری به نساجی برای برگزاری دیدارهای خانگی نیم فصل دوم، کار مرمت و بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مرمت ورزشگاه ساری

او اضافه کرد : در شرایط فعلی هماهنگی لازم با باشگاه نساجی مازندران برای تغییر و تحول برگزاری رقابت های نیم فصل دوم انجام شده است و ما نیز تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به مرمت ورزشگاه شهدای ساری و وطنی قائمشهر انجام خواهیم داد.
رنگرز در باره علت تاخیر در بازسازی زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هم توضیح داد : بازسازی و مرمت زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اولویت های برنامه استانی بود و برای اجرای آن هم اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیش بینی شد ، ولی طی شدن این مراحل از جمله تامین اعتبار با شروع بازی نیم فصل اول نساجی در لیگ برتر همزمان شد.

>>>بیشتر بخوانید:

جلالی و نساجی با جوان ها بلند می شوند (عکس)

کنایه مدیر نساجی به محمود فکری

تامین اعتبار مورد نیاز بازسازی و مرمت باقی مانده از طرح احیای استادیوم وطنی قائمشهر را محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر مرداد ماه امسال به مازندران وعده داد و سپس با پیگیری های استانی و طی مراحل قانونی اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام این که دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه زیرساخت فضاهای ورزشی به خصوص مرمت استادیوم ورزشی در شهرهای بابل، قائمشهر و نوشهر اعتبارات خوبی اختصاص داد ، گفت که تنها برای ورزشگاه شهید وطنی که تیم نساجی دیدارهای خانگی خود را در لیگ برتر در آن برگزار می کند ، حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شد.
وی افزود : با وجود تنگناهای مالی ناشی از تحریم حاکم بر نظام بودجه بندی دولت دوازدهم، اعتبار لازم برای مرمت و بازسازی چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر مصوب شد و قطعا این برنامه با همراهی مدیریت ارشد استان مازندران تا پیش از پایان نیم فصل دوم خاتمه می یابد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390588

ثبت نظر

-