جلالی و نساجی با جوان ها بلند می شوند (عکس)

  • کد خبر : 377118
  • 10 بهمن 1399 - 23:40
جلالی و نساجی با جوان ها بلند می شوند (عکس)


کد خبر: ۱۷۳۴۴۱۷/۳۴

زمان: ۲۰:۲۲  
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بازدید: ۶,۷۸۰

نمایش برخی از بازیکنان باتجربه نساجی در جریان بازی با ذوب آهن چنان دل مجید جلالی را به درد آورد که در پایان بازی خطاب به خبرنگاران گفت برخی از بازیکنان در قواره نساجی نیستند.

به گزارش “ورزش سه”، او که بعد از بازی با شهر خودرو نمایش تیم در نیمه دوم را ستوده بود و گفته بود اگر تیم همیشه اینگونه بازی کند امتیازات حساسی را به دست خواهد آورد در پایان بازی با ذوب آهن تغییر موضع داد و گفت ترمیم را از همین فردا نه با آغاز تعطیلات زمستانی آغاز خواهیم کرد. به نظر می رسد مجید جلالی اصلاحات را در نساجی زودتر شروع کرده است. جایی که به بازیکنان جوانی چون امیر حسین یحیی زاده و مصطفی جوادیان بازی داد. البته امیر حسین یحیی زاده که فصل گذشته در تیم رایکا بابل بازی می کرد در دیدار با شهر خودرو از ابتدا برای نساجی بازی کرد اما در بین دو نیمه تعویض شد اما مصطفی جوادیان جز بازیکنان امید نساجی به شمار می رود.

 

 

مجید جلالی با وجود شکست در برابر ذوب آهن نسبت به آینده نا امید نشده است. او معتقد است برخی باید اردوی تیم را ترک کنند و جوان ها حضور پر رنگ تری در ترکیب تیمش داشته باشند. او دلخوش به خریدهایی است که قرار است باشگاه نساجی در تعطیلات زمستانی داشته باشد. امیر حسین یحیی زاده ها و مصطفی جوادیان ها حتی اگر از نظر فنی ایده ال نباشند دست کم از نظر انگیزشی با هم وجود بازی خواهند کرد و برای نتیجه خواهند جنگید.

 

مجید جلالی زنگ خطر را برای بازیکنان بی تفاوت نساجی به صدا در آورده است. این یک هشدار جدی به آنهایی است که امروز بازی کردند و نسبت به اتفاقات داخل زمین بی تفاوت بودند. جوان ها آماده بازی در نساجی هستند و مجید جلالی نشان داده از بازی دادن به جوان ها هراسی ندارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377118

ثبت نظر

-