چطور با قانون جذب به طور اصولی خواسته مورد نظر را جذب کنیم؟

کدام اسرار قانون جذب را به شما نگفته بودند؟

  • کد خبر : 382663
  • 15 بهمن 1399 - 9:47
کدام اسرار قانون جذب را به شما نگفته بودند؟

در این مقاله می‌خواهیم به قانون جذب بپردازیم که در دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. عده‌ای باور دارند که قانون جذب برایشان بسیار مفید بوده و عمل کرده است، و به درستی از آن استفاده می کنند. بعضی ها هم معتقدند که قانون جذب واقعیتی ندارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که قانون جذب چیست و اسرار قانون جذب را به شما می گوییم.

✔ اسرار قانون جذب چیست؟

قانون جذب به طور ساده می گوید که شما روی هر چیزی متمرکز شوید و ارتعاشات مثبتی (احساسات مثبت) که هم‌فرکانس با آن باشد را تولید کنید، آن چیز را جذب می کنید. وقتی سال ۲۰۰۶ فیلم راز، و در سال  ۲۰۰۷ کتاب راز تولید شد، به طور خیلی جدی قانون جذب بر سر زبان ها افتاد. همانطور که می دانید استرهیکس بنیان گذار قانون جذب است. خانم استرهیکس کتاب های زیادی در این زمینه دارد و ویدیو های زیادی وجود دارد که خیلی ها از آن استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که قانون جذب در قرآن هم است، مثلا در آیه ۸۴ سوره اسرا خداوند می فرماید: بگو هرکس طبق روش و خلق و خوی خود عمل می کند. یعنی هر مدلی که عمل کنی، بازتابش را می بینی. در آیات دیگر قرآن هم اشاره به این موضوع شده است و همچنین حدیثی از پیامبر اکرم ص داریم که می فرمایند: هر نیتی بنده بکند خدا نشان آن را بر او نمودار کند. اگر نیک باشد، نیک و اگر بد باشد، بد.

✔ تونل واقعیت در قانون جذب

در اسرار قانون جذب ، ما تونل های واقعیت (زاویه دید) داریم که وقتی وارد آن می شویم، دنیا را از زاویه خاصی می بینیم. یک نفر ممکن است در تونل واقعیتی قرار بگیرد که دنیا را محل وحشتناکی برای زندگی ببیند. یکی ممکن است مثبت نگر باشد و دنیا را قشنگ و زیبا ببیند و اتفاقات خاصی برایش در همان تونل واقعیتی که قرار گرفته بیفتد.

یک فردی که معتقد است هر روز قرار است برایش اتفاقات خوبی بیفتد، نوع برخوردش با دیگران ناخودآگاه خوب می شود و اتفاقات خوبی را جذب می کند. بنابراین در یک تونل واقعیت خاص که هرکس از زاویه خاصی دنیا را می بیند، یک اتفاق ویژه برای یک فرد می‌افتد و برای فرد دیگر در تونل واقعیت دیگری هیچ چیزی ممکن است رخ ندهد.

علت اینکه قانون جذب برای بعضی افراد رخ نمی دهد این است که آن‌ها این قانون را باور ندارند، و در نتیجه برای آن فرد در آن تونل واقعیت، قانون جذب رخ نمی دهد. شما با تمرکز بر روی حس خوب و تولید احساسات مثبت، حس خوب را بیشتر جذب می کنید.

با تمرکز روی ثروت و پولداری و تولید حس شادی‌ و تصور اینکه همین الان پولدار هستید، پول بیشتری را جذب می کنید. نه اینکه آن پول از هوا بیاید، بلکه ممکن است یک فرصت شغلی برای شما فراهم شود و یا ده‌ها اتفاق دیگر بیفتد که شما ثروتمند شوید. در ضمن شما حتما باید با خواسته خود هم فرکانس شوید که آن را بتوانید جذب کنید.


>>حتما بخوانید: اسرار عجیب قانون مورفی


اسرار قانون جذب

✔ نقش نیروی برتر در قانون جذب

خداوند یا همان نیروی برتر، ارتعاشات مثبت شما را در قالب یک اتفاق خوب به شما بر می گرداند. بنابراین اگر شما چیزی را باور کنید، ذهن شما اجازه نمی دهد که آن باور نقض شود. یعنی اگر من اعتقاد دارم که قانون جذب واقعیت دارد، ذهن قطعا کاری می کند که شما به این هدف و باور برسید و می بینید که قانون جذب بیشتر روی شما عمل می کند چون مکانیسم ذهن این است که وقتی چیزی را باور کرد، تلاش می‌کند آن چیز را بیشتر عملی کند.

به همین دلیل، آن‌هایی که به قانون جذب باور ندارند به طور عجیبی این قانون برایشان کار نمی‌کند. ذهنشان حتی نمی گذارد که چیزهای خوب را ببینند و در نتیجه ارتعاشات مثبت هم نمی‌توانند تولید کنند.


>>بیشتر بدانید: چگونه از قانون جذب برای لاغر شدن استفاده کنیم؟


اسرار قانون جذب

✔ ارتعاشات مثبت و هم‌فرکانس شدن با خواسته

باید دقت داشت که افکار لزوما باعث رخ دادن اتفاقات خاص نمی شود چون شما در طول روز به چیزهای زیادی فکر می کنید. آن چیزی که مهم است یک قصد پیوسته و مستمر است. اینکه دائم یک حس خوب، یک حال خوب را در خودتان ایجاد کنید. بعضی ها فکر می کنند که قانون جذب یعنی اینکه من به آینده بروم و احساسات مثبتی داشته باشم که آیا در آینده فلان چیز را دارم و در نتیجه به آن برسم.

در صورتی  که این تصور اشتباه و غلط است. اسرار قانون جذب می گوید، شما باید کاملا احساسات، زندگی و تمام حالاتتان را طوری بچینید که آن چیزی را که می خواهید، احساس کنید که آن را همین الان دارید تا ارتعاشات مثبت تولید شود.

✔ تصویر مثبت در ذهن

حس خوبِ برگرفته از تصور یک تصویر مثبت در ذهن، باعث می‌شود که با خواسته خود هم فرکانس شوید. مثلا وقتی شما خیلی ناراحت هستید، نمی توانید شادی را دریافت کنید چون با شادی هم‌فرکانس نیستید. اگر می خواهید یک اتفاق خوب در زندگی شما بیفتد باید دائم این حس خوب را همراه خود در طول روز داشته باشید و دائم به آن فکر کنید و لبخند بزنید.

وقتی ارتعاشات مثبت تولید می کنید، مراقب باشید که بعد از چند ساعت به سراغ احساسات منفی نروید چون اتفاقات منفی را جذب می کنید. فعال بودن هوشیاری انسان در لحظه، قانون جذب را عملی می کند. در جذب متافیزیکی شما هیچ تلاش خود آگاهانه ای نباید بکنید.

بنابراین برای فعال شدن قانون جذب، شما این احساس خوب را در خودتان نگه دارید‌ و با آن زندگی کنید و به زودی خواهید دید که آن را جذب می‌کنید چون با آن هم فرکانس شدید. شاید دیده باشید که وقتی زیاد به کسی فکر می‌کنید، ناگهان چند روز بعد او را در خیابان می بینید. شما برای پیدا کردنش تلاشی نکردید، بلکه دائم ارتعاشات را تولید کردید و درنتیجه آن فرد را جذب کردید.

جهان متافیزیکی یک سری منطق ها برای خودش دارد که با ذهن ما جور در نمی آید. بنابراین فقط کافیست امواج فکری قدرتمندی را تولید کنید، و سپس آن حال خوب و مثبت را در طول روز حفظ کنید.


>>بیشتر بخوانید: ده قدم برای جذب فراوانی و برکت به زندگیتان


اسرار قانون جذب

✔ چطور اسرار قانون جذب ثروت را جذب می‌کند؟

اگر شما این کار را خوب انجام دهید، اتفاقی که می‌افتد این است که به عنوان مثال به فروشگاه می روید و چیزی را می خرید و فروشنده به شما کارت قرعه کشی می دهد و شما برنده ی قرعه کشی می شوید. بنابراین قانون جذب این طور عمل می کند که شما را به سمت آن اتفاق به صورت غیر مستقیم می کشاند و خودتان هم آگاه نیستید.

خواسته می تواند به صورت پیام هایی برای شما باشد. مثلا ناگهان یک نفر به شما زنگ می زند و پیشنهاد کاری را به شما می دهد و به صورت خیلی جالبی شما آن را جذب خود کرده‌اید. جالب است بدانید که دو چیز مشابه همدیگر را زودتر جذب می کنند. به این معنی که افکار مثبت همیشه نتایج مثبت داشته و افکار منفی، همیشه نتایج منفی را در پی دارند.

استرهیکس بنیان گذار قانون جذب می گوید: شما نیامده اید که با کار سخت چیزی را به وجود بیاورید. نکته دیگری که باید به آن دقت کنیم این است که نباید بگویید مثلا من فلان چیز را تا فلان زمان بدست می‌آورم بلکه شما دائم آن حس خوب و پیوسته را حفظ کنید. اینکه دائم حس منفی داشته باشید یا شک کنید به این موضوع که آیا قانون جذب واقعیت دارد یا خیر، ارتعاش مثبت را ضعیف می کند.

✔ فکر کردن به هر آن چه که نمی خواهید

استرهیکس معتقد است که فکر کردن به هر آن چه که نمی خواهید فقط باعث می شود که آن را بیشتر تجربه کنید و دقیقا جذبش کنید. او می‌گوید اگر به شخص چاقی نگاه کنید و بگویید که چرا او این طوری است، باعث می شود آن چیز را جذب کنید و بیشتر به سمت خوردن غذاهای مختلف کشیده بشوید.

قانون ارتعاش می گوید دو چیز هم ارتعاش، همدیگر را جذب می کنند. اما فکر کردن جذب کننده نیست که مثلا بگویید من می‌خواهم به ماشین مدل بالا فکر کنم و آن را جذب کنم. شما زمانی می توانید چیزی را جذب کنید که با آن چیز هم ارتعاش باشید. اگر شما نسبت به خواسته خود احساس خوبی نداشته باشید نمی توانید آن چیز را جذب کنید بلکه هر لحظه از شما دورتر می شود.

در واقع مغز شما یک ارتعاش به جهان هستی می فرستد و یک احساس نیز به خود شما می فرستد. احساس و ارتعاش همیشه باهم برابرند. مغز شما یک احساس را به شما تحویل می دهد تا مطلع شوید که الان چقدر انرژی شما بالاست. آن ارتعاش دوباره به شما برمی‌گردد و همراه با برگشت خود یک اتفاق خوب را رقم می‌زند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=382663
  • نویسنده : وحید یزدی_سعیده فرج اله زاده

ثبت نظر

-