یک زن از شوهرش چه می‌خواهد؟

خواسته‌های مهم خانم‌ها از همسرانشان

  • کد خبر : 377449
  • 11 بهمن 1399 - 12:47
خواسته‌های مهم خانم‌ها از همسرانشان

مردان و زنان خواسته های زیادی را از طرف یک‌دیگر می‌خواهند، اما همچنین تفاوت‌های اساسی بین آنچه که هر جنسیت از شریک زندگی خود برای داشتن یک رابطه رضایت بخش نیاز دارد، وجود دارد. آقایان، شما باید توجه خود را به اینجا معطوف کنید. زیرا هرچه موفق شوید همسرتان را بیشتر دوست داشته باشید، شانس شما برای برآوردن خواسته های شخصی شما نیز بیشتر است.

💜 احساس عشق ورزیدن

هر کس دوست دارد بداند که محبوب است و همسران بندرت از شنیدن جمله‌ی (دوستت دارم) از شوهرانشان خسته می شوند. اما نشان دادن احساس خود به همسرتان می تواند به همان اندازه گفتن به او مهم باشد. ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما اقدامات شما مؤثرتر از حرف زدن است. در حقیقت، بهترین روش ها برای بیان احساس شما معمولاً در کارهایی ساده و به ظاهر بی اهمیت مانند آغوش غیر منتظره او یا هنگام راه رفتن گرفتن دست های او هستند.

خواسته‌های مهم خانم‌ها

💜 درک و بخشش

یکی از خواسته‌های مهم خانم‌ها این است که روزهایی خواهد بود که همسرتان مرتکب اشتباه می شود و یا اینکه زندگی در کنار او دشوار است. هیچ کس (و این شامل شما هم می شود) کامل نیست. او هم تمایل شما را برای درک و بخشش می خواهد و هم شایسته آن است. به یاد داشته باشید که هیچ رابطه ای، و به ویژه ازدواج، بدون بخشش قابل تحمل نیست.

زنان به خصوص از شما می‌خواهند درک کنید که نوسانات هورمونی که بر روحیه او تأثیر می گذارد بسیار واقعی است.بنابراین او را مسخره نکنید و نگویید که او (دیوانه) است وقتی که پریود شد یا باردار است یا دوران یائسگی را پشت سر می گذارد. در عوض همدل باشید و درک کنید.

💜 مکالمه واقعی

اجازه ندهید مکالمه های شما با همسرتان فقط به بچه ها، مشاغل و آب و هوا محدود شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، می تواند نشانه آن باشد که ازدواج شما واقعاً دچار مشکل شده است. چیزهای بیشتری برای گفتگو وجود دارد که فراتر از موارد عملی و سطحی است.

برای زوجین بسیار مهم است که به طور منظم در مورد احساسات و عواطف خود صحبت کنند.


>>بیشتر بدانید: چگونه شریک زندگی یا همسر خود را پیدا کنیم


خواسته‌های مهم خانم‌ها

💜 زمان کافی

  1. به اندازه کافی وقت برای همسر و فرزندانتان بگذارید.
  2. شما باید یک زمان مشخصی را به همسرتان اختصاص بدهید .
  3. گذراندن وقت با کسانی که دوستشان دارید باید برای شما در اولویت باشد.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید زنی که با آن ازدواج کرده اید همسر شما است، نه فقط مادر فرزندان شما. هرگز تلاش برای عاشق شدن و قرار ملاقات با او را متوقف نکنید.فعالیت‌های مشترک منجر به احساسات مشترک می‌شوند و به تقویت پیوند شما کمک می‌کنند .

💜 شنیده شدن

برای زن بسیار مأیوس کننده است که افکار و احساسات خود را با همسر خود در میان بگذارد و سپس متوجه شود که او واقعاً به او گوش نداده است. همسر شما می خواهد شما نه تنها با گوشتان بلکه با قلب خود گوش دهید.

علاوه بر شنیدن کلماتی که او می گوید، مهم است که در صحبت های همسرتان آزاد باشید، حتی اگر با آن موافق نیستید. به طور کلی، مردانی که به نظرات همسر خود احترام می گذارند ازدواج بسیار شادتری دارند. و حدس می‌زنید که اغلب اوقات همسرشان درست می گوید!؟


>>حتما بخوانید: چطور زندگی شادی داشته باشید


خواسته‌های مهم خانم‌ها

💜 محبت از خواسته‌های مهم خانم‌ها

چند وقت یک بار می گویید (لطفا) یا (متشکرم) یا به همسرتان یک بوسه غیر منتظره می دهید؟ متأسفانه، برخی از زوج های متاهل فراموش می کنند که مهربانی با یکدیگر کلید ازدواج موفق است – آنها به تغذیه رابطه و استحکام آن کمک می کنند.

به زمانی که نامزد بودید فکر کنید این رفتارهایی است که احتمالاً مرتباً انجام می دادید. هیچ دلیلی ندارد که آنها هنگام ازدواج متوقف شوند. در واقع، اگر انجام دهید ممکن است از اهمیت بیشتری برخوردار شوند.

کارشناسان دریافته اند که دفعات ابراز علاقه و محبت از شریک زندگی خود رابطه مستقیمی با تعهد و رضایت شما دارد. به طور خاص، دریافت محبت، رضایت و برقراری ارتباط، استحکام و تعهد را پیش بینی می کند.

💜 در انجام کارهای روزانه راهنما باشید

یکی از مهمترین دلایل دعوای زوجین درگیری بر سر این است که چه کسی در خانه چه کاری انجام می دهد. وظایف و مراقبت از کودکان تنها مسئولیت همسر شما نیست. او مجبور نیست از شما بخواهد که در کارهای خانه سهیم شوید. قبل از اینکه او از شما درخواستی داشته باشد شما آنرا از قبل انجام داده باشید، از نظر او قهرمان خواهید شد.

پاداش شما ممکن است در اتاق‌خواب نیز مفید واقع شود چون مطالعات نشان می‌دهند که زنان بیشتر از نظر جنسی جذب شریک زندگی خود می‌شوند.


>>بیشتر بدانید: نقش بسیار مهم درک متقابل در تداوم عشق


خواسته‌های مهم خانم‌ها

💜 یک روز مرخصی اکنون و پس از آن

یکی دیگر از خواسته‌های مهم خانم‌ها این است که درمورد اینکه به همسرتان ماهانه چند بار یا یک روز مرخصی می دهند، سر و صدا نکنید. این بدان معنانیست که او نگران آنچه در مورد بچه ها، خانه، حیوانات خانگی و شما اتفاق می افتد نخواهد بود. او سزاوار این وقفه در برنامه خود است و برای اینکه از نظر عاطفی و جسمی سالم باشد، باید آن را برای خودش فراهم کند.

💜 آنها دوست دارند اغلب اوقات بله بشنوند

بیشتر اوقات خواه رد کردن ایده های تزئین او باشد یا شنیدن (نه ترسناک) ، هیچ همسری دوست ندارد که رد شود. گرچه رد شدن گه‌گاهی قابل درک است، اما پاسخهای منفی عادی داستان دیگری است – و نه داستانی که اغلب به خوبی خاتمه می یابد. شنیدن مداوم (نه) می تواند آنها را خسته کند و کینه ای ایجاد بکند که آنها را از شما دور کند. این بدان معنا نیست که شما باید تبدیل به یک فردی شوید که مدام بله می‌گویید.

اما سعی کنید قبل از گفتن خودکار (نه) دوباره فکر کنید و ممکن است از اینکه چگونه می تواند روابط شما را بهبود بخشد تعجب کنید. تحقیقات نشان می دهد هرچه بیشتر به درخواست های همسرتان پاسخ مثبت دهید، رابطه شما شادتر و رضایت بخش‌تر خواهد بود .

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377449
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : verywellmind.com

ثبت نظر

-