بهترین تعداد و زمان برای رابطه جنسی چیست؟

  • کد خبر : 352364
  • 20 دی 1399 - 22:47
بهترین تعداد و زمان برای رابطه جنسی چیست؟

اگر برای داشتن بهترین رابطه جنسی اشتیاق دارید، نیازی به موکول کردن آن به زمان خاصی نیست. در واقع هر زمانی که شما بیشترین اشتیاق را داشتید، بهترین زمان رابطه جنسی است. با این حال برخی زمان‌های خاص وجود دارند که لذت حاصل از رابطه جنسی را دو چندان می‌کنند؛ بنابراین ضروری نیست که حتما نزدیکی را به چنین زمان‌هایی موکول کنید، اما برای بهترین رابطه جنسی و تجربه یک ارگاسم شدید و با کیفیت، می‌توانید سکس را، در چنین زمان‌هایی بیشتر انجام دهید:

  • ساعات ابتدایی روز؛ بهترین زمان رابطه جنسی
  • روز‌های تعطیل هفته و یا تعطیلات آخر هفته
  • قبل از ایراد سخنرانی و یا یک ارائه بزرگ جمعی
  • زمانی که احساس ضعف و کوفتگی دارید
  • روز چهاردهم در چرخه قاعدگی
  •  بعد از انجام فعالیت بدنی
  • پس از تجربه یک روز بد
  • بعد از داشتن حس ترس و دلهره

بهترین تعداد و زمان برای رابطه جنسی چیست؟

🔽 تعداد طبیعی رابطه جنسی زن و شوهر

برای تعداد رابطه جنسی در یک بازه زمانی نمی‌توان عدد و رقمی تعیین کرد چرا که به عوامل و موضوعات گوناگونی وابسته است. سن، شغل، طبع، نحوه زندگی و … از مهمترین عواملی هستند که تعداد سکس مثلا در یک هفته یا یک ماه را دستخوش تغییرات می‌کنند. تمامی اعداد و ارقامی که به گوش ما می‌رسند حاصل تحقیقات مختلفی است که روی زوج‌های مختلف انجام شده است.

این سوالات اغلب هنگامی مطرح می شود که زن و شوهر تمایل جنسی مشابهی ندارند و از نظر میل جنسی به هم نمی خورند. مثلا اگر خانم دوست دارد چهار بار در هفته رابطه جنسی داشته باشد و آقا فقط یک یا دو بار در هفته رابطه جنسی بخواهد، می خواهند بدانند چه کسی غیر طبیعی است؟ در واقع تفاوت بین سطوح مختلف میل جنسی برای یک زن و شوهر کاملا رایج است و معمولا منعکس کننده عدم عشق نیست.

بهترین رابطه جنسی مانند قرص و دارو نیست که زمان مشخصی داشته باشد. در واقع سالم‌‌ترین رابطه زمانی است که هر دو طرف میل و انرژی کافی برای سکس را داشته باشند و از نزدیکی لذت ببرند. این تعداد می‌تواند بسیار متغیر باشد. به عنوان مثال زوجی در یک هفته ۷ الی ۱۰ بار رابطه دارند اما پس از این هفته، ممکن است تا یک ماه رابطه جنسی نداشته باشند. بنابراین، هیچ چهارچوبی وجود ندارد که بر اساس آن بهتر یا بدتر بودن تعداد دفعات نزدیکی و بی میلی جنسی تعیین شود. این خود زوجین هستند که بر اساس میزان نیاز و توانایی و شرایط خود، تصمیم می‌گیرند که چه زمانی رابطه داشته باشند. کم بودن تعداد دفعات نزدیکی در یک دوره کوتاه دلیل بر میلی جنسی نیست.


>>>بیشتر بدانید: حقایقی عجیب از سکس و رابطه جنسی که نمی دانید!!!


ضایت زن و شوهر از کیفیت رابطه جنسی خودشان

🔽 تحقیقات برای تعداد طبیعی بهترین رابطه جنسی زن و شوهر چه می‌گویند؟

اطلاعات زیر برگرفته از تعداد زوج مشخص با سنین مختلف است.

سن تعداد رابطه
۱۸ تا ۲۹ سالگی ۱۱۲ بار در سال (۲ بار در هفته)
۳۰ تا ۳۹ سالگی ۸۶ بار در سال  (۶-۷ بار در ماه)
۴۰ تا ۴۹ سالگی ۶۹ بار در سال
در تحقیق دیگری که از سی هزار زوج آمریکایی و در طول ۴۰ سال زندگی برگرفته است نشان می‌دهد زوج هایی که به طور میانگین هفته ای یک بار نزدیکی دارند رضایت بیشتری از زندگی مشترک خود دارند.

مهم تر از تعداد دفعات، رضایت زن و شوهر از کیفیت رابطه جنسی خودشان است. همانطور که افراد مختلف اشتهای متفاوتی دارند و برخی به غذا اهمیت بیشتری می دهند برخی کمتر؛ در رابطه جنسی هم همین شرایط وجود دارد. برخی تمایل دارند هر روز رابطه داشته باشند اما برخی هفته ای یک بار و برخی ماهی یک بار برایشان کافی است.


>>>بیشتر بخوانید: 🔥اصول رابطه جنسی خوب و اختلالات در رابطه جنسی🔥


 رضایت از زندگی زناشویی

🔽 تعداد طبیعی بهترین رابطه جنسی از نظر اسلام

از نظر اسلام، دفعات همبستری با همسر، محدودیتی ندارد و تعداد دفعات نزدیکی به میزان میل جنسی و رضایت طرفین رابطه بر می گردد. اما بصورت معمولی به تعداد کمتر از ۲ بار در ماه سردی جنسی و به میزان بیشتر از ۱۰ بار در ماه حرارت جنسی گفته می شود. یک یا دوبار در هفته میزان متعادل رابطه جنسی است .

🔽 تعداد نرمال دخول

تعداد نزدیکی در هفته و تعداد نرمال سکس بسته به سن، شرایط، احساسات و روابط موجود بین زن و مرد متغیر است. گاه مشاهده می شود که زن از روابط جنسی مکرر و پی در پی احساس خستگی کرده و یا زوج دیگری به طور مداوم و هر روز نزدیکی دارند.

به طور کلی می توان گفت که تعداد نزدیکی در هفته و تعداد نرمال دخول با در نظر گرفتن روحیات همسر صورت گرفته و هفته ای یک الی دوبار نزدیکی تعداد نرمالی محسوب می شود. البته تمام این موارد با تغییر شرایط و خواسته های زوجین قابل تغییر هستند.

🔽 تعادل در رابطه را رعایت کنید

هر گونه انجام رابطه بدون رضایت طرفین می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. تاثیر یک رابطه اجباری روی آینده انکار ناپذیر است و زوجین حتما این موضوع را در نظر بگیرند. تعداد زیاد رابطه جنسی با رضایت طرفین اشکالی نداشته و می‌تواند زوج را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند. البته این را هم در نظر بگیرید که اما تعادل در هر چیزی ضروری است، حتی اگر همیشه لذت بخش باشد.

سردی در رابطه و تعداد کم آن در بازه زمانی مشخص نیز منجر به از بین رفتن عشق و احساس نزدیکی بین زوجین می‌شود. معمولا محققین تعداد کمتر از ۱۰ بار رابطه جنسی در سال‌ برای افراد متاهل را غیر نرمال می‌دانند.


>>>بیشتر بدانید: تاثیر میگرن بر رابطه جنسی چگونه است؟


رابطه جنسی

سخن پایانی

در طول زمان عوامل مختلفی باعث افزایش یا کاهش تعداد بهترین رابطه جنسی در هفته یا سال می‌شوند. بارداری، زایمان، افسردگی، اضطراب و بسیاری از عوامل دیگر نقش بسزایی در تعداد این رابطه‌ها دارند. به نظر شما تعداد نرمال رابطه بین زن و شوهر چقدر است. آیا اصلا می‌توان عددی برای این موضوع تعیین کرد؟ زوجین برای رفع سرد مزاجی یا گرم مزاجی چه کاری می‌توانند انجام دهند؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب برای ما ارسال نمایید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=352364

ثبت نظر

-