چرا آب چشمه ها گواراتر است ؟

چرا آب چشمه ها گواراتر است؟

  • کد خبر : 357223
  • 30 دی 1399 - 11:40
چرا آب چشمه ها گواراتر است؟

مدام آب می نوشید اما سیراب نمی شوید شاید بارها وبارها این اتفاق برای شما افتاده باشد .آیا تا به حال به علت آن فکر کرده اید ؟شاید علت آن در آبی باشد که شما می نوشید از آنجا که اکثر ما از آب تصفیه شده شهری استفاده می کنیم کمتر مواد مغذی طبیعی موجود در آب را دریافت می کنیم. آب چشمه، حاوی مواد معدنی بیشماری است که به ارامی سلولهای تشنه ما را سیراب می کنند . و شاید به این دلیل است که آب چشمه ها گواراترند.

برایان پولن به عنوان یک محقق در این زمینه میگوید من قصد دارم به شما دو لیوان آب بدهم یک لیوان آبی کاملا طبیعی و تصفیه نشده مطابق با استانداردها و مناسب برای نوشیدن وعاری از هر گونه آلودگی انسانی،و لیوان دیگر آبی که حاوی کلر ،فلوراید ،ضد خوردگی ،نیترات و داروها است شما کدام را ترجیح می دهید ؟

So you want to… Sell bottled water? - Farmers Weekly

در حالی که بحث در مورد مصرف یاعدم مصرف اب چشمه در جریان است،لازم به یاد اوری است که انسان ها در طول بیشتر تاریخ از منابع طبیعی اب می نوشیده اند.

اگر شما توانستید چشمه ای را بیابید که ازنظر بهداشتی ایمن باشد می توانید از فواید آب طبیعی بهره مند شوید .پولن می افزاید اما منبع مهم است من پیشنهاد نمی کنم که به رود خانه ی نزدیک خود بروید و از آب آن بنوشید زیرا این کار بسیار خطر ناک است اما می توانید از چشمه هایی که از بهداشت و سلامت آنها اطمینان دارید یا آب انها مورد ازمایش قرار گرفته اند با خیال راحت مصرف کنید .


>>>بیشتر بدانید: چشمه آب گرمی که همبرگر و ناگت تولید می کند!


Kakitagawa Park and it's Clear, Cobalt Blue Spring Water|THE GATE|Japan  Travel Magazine: Find Tourism & Travel Info

آب تصفیه شده سرشار از مواد شیمیایی است!

در بسیاری از شهرها و مناطق شهری منابع آب به مواد شیمیایی همچون کلر آلوده اند که برای سلامتی انسان خطرناک است و ممکن است عوارضی همچون ناباروری را به دنبال داشته باشد . همچنین بر طبق تحقیقاتی که در ایالات متحده انجام شده آب لوله کشی دارای مقادیر بالایی از مس ،سرب و ارسنیک می باشد که در آب لوله کشی شهری یافت شده است که بسیار نگران کننده است.

تحقیقات آسو شیتدپرس نشان می دهد که حتی آب اشامیدنی شهری حاوی مقادیر کمی از دارو های تجویز شده ،انتی بیوتیک ها ،مواد افزودنی و سایر مواد شیمیایی است در حالی که آب اشامیدنی تصفیه می شوند و این کمک بسیاری به از بین بردن این مواد می کند.

اما تصفیه آب می تواند مواد مغذی مفید آب مانند مواد معدنی و پروبیوتیک هایی که ب طور طبیعی در آب وجود دارند را از بین ببرد. و حتی ممکن است علارغم تصفیه ،آب لوله کشی مورد استفاده ی شما حاوی مقداری اندک از کلر نیز باشد.


>>>بیشتر بدانید: آب را ۱بار بجوشانید


چشمه آب گرمی که همبرگر و ناگت تولید می کند!

نیویورک تایمز اخیرا گزارش داده که مردم امریکا به دلایلی که به آنها اشاره شد به مصرف آب چشمه روی آورده اند به طوری که انواع بطری ها که با اب چشمه های طبیعی و سالم پر شده اند را در قفسه های فروشگاه ها به وفور پیدا می  کنید اگر چه که هنوز عده ای عقیده دارند که آب چشمه ممکن است سلامتی مارا به خطر بیندازد اما لازم است که کمبود مواد مغذی موجود در آب طبیعی تامین شود .

اگر تاکنون شما از آب چشمه تمیز ینوشیده باشید به احتمال زیاد متوجه شده اید که انرژی بیشتری از آن به دست آورده اید.و چقدر گواراتر است شاید دلیل آن وجود همین مواد طبیعی است که برای بدن ما لازم است و ما آنها را از بین می بریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357223
  • نویسنده : عارف
  • منبع : the list

ثبت نظر

-