آخرین تنفس مصنوعی آمریکا به تروریست‌های سعودی

  • کد خبر : 355075
  • 24 دی 1399 - 2:14
آخرین تنفس مصنوعی آمریکا به تروریست‌های سعودی

زمانی که رژیم سعودی و متحدان آن در سال ۱۳۹۴ حمله وحشیانه خود را به یمنی‌ها آغاز کردند، تصور می‌کردند در عرض کمتر از دو هفته صنعا، عدن و دیگر مناطق و شهرهای یمن را به تسخیر خود درآورده و این کشور را با حیاط خلوت خود، واشنگتن و تل‌آویو در منطقه غرب آسیا و خلیج عدن تبدیل خواهند کرد.

امروز، در حالی که ترامپ و وزیر امورخارجه وی مایک پمپئو، آخرین نفس‌های خود را در واشنگتن و کاخ سفید می‌کشند، بار قرار دادن نام انصارا… در زمره گروه‌های تروریستی، سعی کرده‌اند کالبد بیجان سعودی‌ها و اماراتی‌ها را احیا کنند! این آخرین تنفس مصنوعی دولت آمریکا به سعودی‌هاست! قطعا سند شش‌دانگ شکست مشترک محور غربی-عبری-عربی در یمن به‌زودی به نام همه قاتلان ملت یمن صادر خواهد شد.

در شرایطی که کاخ سفید و متحدانش صدای خرد شدن استخوان‌های خود را در یمن حس می‌کنند، این افتخاری برای انصارالله است که از سوی بزرگ‌ترین تروریسم دولتی جهان، تروریست خوانده شود.

بدون شک، یکی از اصلی‌ترین بازندگان تحولات اخیر در یمن، سازمان ملل متحد خواهد بود. سازمانی به‌اصطلاح بین‌المللی که دست تروریسم آمریکایی- سعودی را در یمن بازگذاشته و از سوی دیگر، سخت‌ترین فشارهای ممکن را به جبهه مقاومت در یمن (که به دفاع از سرزمین خود در جنگی نابرابر مشغول است) وارد می‌سازد.

بدون شک جنگ یمن با پیروزی انصارا… و ملت یمن در نهایت پایان می‌یابد، اما رسوایی سازمان ملل، تازه شروع شده است.

مسجل است که سه کشور غربی عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد، (آمریکا، انگلیس و فرانسه) که خود در حمایت سیاسی، نظامی و تسلیحاتی از سعودی‌ها در طول سه سال اخیر (از زمان آغاز جنگ یمن تاکنون) نقش داشته‌اند، هیچ‌گاه درصدد مواجهه با اقدامات وحشیانه محمد بن‌سلمان برنمی‌آیند!

گویا از دید مقامات سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی، اساسا اتفاقی در یمن رخ نداده و این کشور نیز جایی در نقشه جغرافیای جهان ندارد.

تقسیم‌بندی ملت‌های جهان به شهروندان درجه اول و دوم و…. سیاست اعلام‌ نشده ولی علنی غرب در قبال ساکنان کره زمین محسوب می‌شود.

بی‌دلیل نبود که در دوران حضور بان‌کی‌مون در مسند دبیرکلی سازمان ملل متحد، وی صراحتا عربستان را از لیست سیاه سازمان ملل خارج کرد تا ذهن سعودی‌ها بیش از پیش روی کشتار بی‌رحمانه یمنی‌ها متمرکز شود.

در هر حال، شکست نهایی آل‌ سعود، حامیان و مزدورانش در یمن نزدیک است. حقیقتی که تا درک کامل آن، فاصله زمانی چندانی وجود ندارد….

حنیف غفاری – دبیر بین‌الملل / روزنامه جام جم 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=355075

ثبت نظر

-