پیگیری مشکلات کارکنان نزاجا با سامانه سپهر آجا/ درخواست وام سپهر آجا

  • کد خبر : 349178
  • 16 دی 1399 - 23:45
پیگیری مشکلات کارکنان نزاجا با سامانه سپهر آجا/ درخواست وام سپهر آجا
کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا و پیگیری وام سپهر آجا احاله میگردد. به گزارش نیوز به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از قرارگاه انصار و سامانه سپهر نزاجا که به بررسی و پاسخگویی مشکلات و موانع کارکنان و خانواده محترم آنان می‌پردازد، اظهار داشت: با خدمات شبانه‌روزی همه عوامل، ۲۸ طرح «لبیک» نزاجا را در مسیر اعتلای این نیرو همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، اداره می‌کنیم.
امیر سرتیپ حیدری گفت: به‌منظور تسریع و تسهیل امور کانیوزن و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش(سامانه سپهر آجا) تعریف شده است که به‌صورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیرو‌ها و کارکنان خواهد بود.
امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش
به گزارش نیوز به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از قرارگاه انصار و سامانه سپهر نزاجا که به بررسی و پاسخگویی مشکلات و موانع کارکنان و خانواده محترم آنان می‌پردازد، اظهار داشت: با خدمات شبانه‌روزی همه عوامل، ۲۸ طرح «لبیک» نزاجا را در مسیر اعتلای این نیرو همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، اداره می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها طرح «لبیک ۲۴» یا «قرارگاه انصار» است؛ به این معنا که اعلام شده همه فرماندهان از رده فرمانده گروهان تا سلسله‌مراتب بالاتر فرماندهی گردان، فرمانده لشکر و حتی فرمانده نیروی زمینی باید ارتباط مستقیم با کارکنان داشته و درب اتاق آنان به روی نیرو‌ها باز باشد.

ملاقات های عمومی فرمانده نیروی زمینی

امیر حیدری افزود: در همین راستا فرمانده نیروی زمینی روز‌های دوشنبه با کسانی که بازرسی نیرو معین می‌کند، ملاقات‌های عمومی دارد و روز‌های یکشنبه نیز معاونت هماهنگ‌کننده نیرو با کانیوزنی که در یک فرآیند دیگری انتخاب می‌شوند، ملاقات می‌کند و مسیر پاسخگویی سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به همین منوال است.

سامانه سپهر

سامانه پاسخگویی آجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در کنار این موارد به منظور تسریع و تسهیل امور کانیوزن و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود و انتقال آن به سلسله‌مراتب فرماندهی، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش(سامانه سپهر آجا) تعریف شده است که به‌صورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیرو‌ها و کانیوزن خواهد بود.

وی با تشریح نحوه عملکرد سامانه سپهر نزاجا تصریح کرد: به تعداد معاونت‌هایی که در نیروی زمینی داریم، اپراتور‌هایی به‌صورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع می‌دهند، پاسخ را احصاء می‌کنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار می‌دهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.

>>>بیشتر بخوانید:

بازدید امیر سیاری از مرکز زرهی شهید زرهرن نزاجا + عکس

فرمانده نزاجا در پایان گفت: از همه عزیزان و کارکنان نیروی زمینی ارتش می‌خواهم در صورتی که مشکلاتشان توسط سلسله‌مراتب فرماندهی یگان رسیدگی نمی‌شود از سامانه پاسخگویی آجا استفاده کنند. این سامانه قطعاً باید پاسخگو باشد و حتماً کسی که پیگیر موضوع شده است، باید پاسخ قانع‌کننده دریافت کند؛ بنده هم قطع به یقین پاسخگو خواهم بود و سعی بر این است که هیچ‌کدام از نیرو‌های عزیز نزاجا در مسیر پاسخگویی و حل مشکلاتشان بی‌جواب نمانند.

ارتباط با سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش(سامانه سپهر آجا)

به منظور تسریع و بهبود هرچه بهتر این مهم در پورتال سپهر آجا، توجه عزیزان را به نکات زیر معطوف می داریم:
۱. کارشناسان خبره از معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم و در لحظه پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات عزیزان می باشند.
۲. بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد.
۳. به جهت تسریع در روند پاسخگویی در بند دوم،اعلام مشخصات کامل به همراه کد ملی الزامی می باشد.
ضمنا شماره تلفن پاسخگویی(شماره پاسخگویی ارتش):

بصورت مکالمه با کارشناسان ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱
بصورت پیامکی ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶
بصورت صوتی ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵ می باشد.

لازم به ذکر است کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا(پورتال سپهر آجا) احاله میگردد.

به منظور تسریع و بهبود در روند پاسخگویی و پیگیری درخواست ها خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:
۱- ثبت کد ملی صحیح الزامی می باشد
۲- جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
۳- به منظور رسیدگی به خواسته شما لطفا شرح درخواست خود را به صورت جامع با مشخصات کامل ارسال نمائید.
۴ -در صورتی که قبلا درخواستی در این سامانه ارسال کرده اید جهت رسیدگی، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.

از ارسال مطالب دارای طبقه بندی خودداری فرمائید.

شماره تلفن های فوق مربوط به این سامانه تنها راه ارتباطی کارشناسان سپهر نزاجا با شما بوده ، سایر شماره های تماس گیرنده در خصوص درخواست ها و پیگیری شما فاقد اعتبار و تحت مسئولیت این سامانه نمی باشد . لذا به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری احتمالی ، از پاسخگویی به آنها امتناع فرمائید.

 

پیگیری وام سپهر آجا

درخواست وام سپهر آجا 1400

دولت لایحه بودجه سال 1400 را به پارلمان برد. در تبصره 16 این لایحه در دو بند برای پرداخت تسهیلات به نیروهای نظامی دو ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

وام نیروهای ارتش، سپاه، وزارت دفاع

مبلغ کل بودجه: 4000 میلیارد تومان

  • وام جهیزیه 20 میلیون تومان
  •  وام ازدواج 5 میلیون تومان
  •  وام ودیعه مسکن 30 میلیون تومان

800 میلیارد تومان جهت ساخت یا خرید مسکن برای هر یک از سازمان‌های مذکور تا سقف 100 میلیون تومان به‌ازای هر نفر با بازپرداخت 20 ساله

پیگیری وام سپهر آجا (درخواست وام سپهر آجا)

بودجه 200 میلیارد تومانی برای پرداخت وام کارکنان و بازنشستگان ناجا از طریق بانک‌های عامل

  • 70 میلیون تومان وام ودیعه مسکن
  •   20 میلیون تومان وام ازدواج
  •   20 میلیون تومان وام ضروری
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=349178

ثبت نظر

  1. سلام باسامانه سپهر،تعداد معدودی از پرسنل مشکلشون،حل میشه،کل پرسنل ارتش حقوقشان،پایین،امتیازچندانی ندارن،بااین حقوق یک خانواده ۴نفره،تون وتخم مرغ هم درطول ماه بخورند،هم جوابگو نیست تابرسه،هزینه پوشاک،مدرسه،دانشگاه،برسه،مسافرت و تفریح که قیدشو کلا زدیم،دردمان به کی بگیم

  2. باسلام
    امیدوارم مطالبی ک میگم ذره ای فرمانده هان مارو بفکرفرو ببره وچاره ای بیندیشن ب حال روز این روزهای پرسنل خدوم ارتش ک با این همه گرونی و تورم هیچ اقدامی در بهبود وضع معیشتی ارتشیان صورت نمیگیره. دولت اعلام کرده ک خط فقر زیر 10 تومنه گرچه بیشتر ازاینه ی سوال آیا در شان پرسنل ارتش هس ک حقوقی ک ب پرسنل میده زیر خط فقر باشه؟ روزبروز و ساعت ب ساعت ب نرخ اجناس اضافه میشه تورم سرسام آور اما حقوقا هیچ تکونی نمیخوره اگرم اضاف بشه 300 400الی 500ک اصلا کفاف نمیکنه. نظام هماهنگ حقوق کی میخاد بالاخره برای پرسنل ارتش اجرا بشه؟ ی لحظه فکر کنین تو این زمونه با حقوق 3و4ملیون تومن میشه زندگی کرد میشه وام گرفت میشه هزینه خانواده رو تقبل کرد میشه برا بچه ها لباس خرید، حداقل رفاه رو برای خانواده ایجاد کرد؟ همه پرسنل صبح اداره تا ظهر بعد اونم ناهار خورده و نخورده سر شغل دومن آخه این شد زندگی؟ نه اجاره میشه بدی ن میشه وام بگیری رهن خونه رو بدی واقعا موندیم چ کنیم؟ هیچکس بفکر نیس یعنی ارج قرب این لباس و شان پرسنل ارتش باس اینطوری باشه؟ با این همه گرفتاری دیگه روحیه ای میمونه؟ هم خودمون هم خانواده افسرده شدیم! آخه بااین حقوق میشه زندگی کرد؟ ما الان از حداقل رفاه هم محرومیم. خواهشا برای بهبود و بهتر شدن ارج و قرب نظامیان چاره ای بیندیشین ما رو پیش خانواده هامون شرمنده و سرافکنده نکنین اجازه بدین حرمتمون حفظ بشه
    باتشکر

  3. با سلام وخسته نباشید به من این ماه حقوق واریز نشده هیچ کس هم نمیدونه تکلیف چیه چرا اینجوری شده

  4. درخواست وام کد ۶۲ را بعد از ۲۷ سال خدمترا دارم. این همه وعده وعید چیشد پس

  5. من ۷ ماهه حقوقم را وصل نکردن فنی هوانیروز هستم ، سختی کار را از من گرفتن ، من الان دارم ۲۸۰۰ میگیرم ، متاهل هم هستم ، هدیه ازدواجم را هم تا الان نگرفتم , من باید به کی بگم که پیگیری کنه ، رکن یک شده فقط پاس کاری تا ساعت کاری تموم بشه و برن خونه ، هیچ کاری انجام نمیدن ، من ۱۶۰۰ کیلومتر از خونوادم دور هستم وام ازدواج دارم باید پرداخت کنم ، کرایه رفت و برگشت اتوبوسم فقط ۱،۰۰۰،۰۰۰ هستش من ۵ ماهه پدر و مادرم را ندیدم ، نه من ، نه همسرم ، همش حق خوری میشه هیچکس هم جوابت را نمیده ، لطف کنید پیگیری کنید دوره ی ۹۷ درجه داری همشون دارن زجر میکشن بخاطر اینکه همش دارید دستکاری میکنید تو حقوقشون ، کد ۶۴ زدید هر ماه بهش ۱۴۰۰ اضاف میشه بی دلیل ، از حقوق ما کم میکنید

  6. خداجواب فرمانده وبازرسی تیپ ۳۷خداجوابشون بده کارشون شده پارتی بازی زن وبچه ازدستم رفته مهرهای کمرم هم پلاتین مهرهام کاهش داردبهشون مراجعه کردم خانه ها راپارتی بازی کردن خداجوابشون بده خدابلایی سرمن اومده بعدمسافت بع شیرازدارم ودردم روزبع روزشدیدترمیشودخداجوابشون بده درک ندارن

  7. باعرض سلام وخسته نباشی اینجانب با ۲۹ یال خدمت تنها فرزندم از شور شوقی که به نیروی هوایی ارتش را دارم ثبت نام وپس از مراحل قاونونی منتظر جواب بودین که متاسفانه ایشان را رد کرده اند که فرزند من رشته تجربی وبا معدل ۱۸ دیپلم امسال را نیز دریافت نموده است و ورزشکار واگر لازم باشد خدمتون میارمش چرا ارتش هم مثل سایر اروگانهای دولتی فرزندان نظامی را در اولویت قرار نمیده ویه تعدادی که اصلا با بچهای ما نمیشه مقاسه کرد استخدام میکنه ایا کسی که هیچ گونه هزینه نداشته باشد باید استخدام بشه یا اونی بعد از یه سال دنبال طبقه پزشکی وزیر کار درو هست بتید استخدام بشه

  8. سلام وخسته نباشید خدمت همرزمان عزیزم. من از پرسنل … منطقه تهران هستم.مدتیه یک ماموریت خارج از تخصص به ما دادن. من تخصصم چیز دیگس و اصلا از توپ سر در نمیارم اگر اتفاقی بیوفته تنها کسی که گرفتار میشه فقط من و همکارام باید پاسخگو باشیم. متاسفانه صدای مارو هیچ کس نمیشنوه و فقط میگن امیر تجدد دستر داده.من ساکن قم هستم و باید با خرج خودم یک روز در میون بیام تهران .اونم توی این وضعیت کرونا.لطفا قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیوفته و پرسنل گرفتار بشن کمک کنید.ممنون.یا علی

  9. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما سرور عزیز و گرامی
    مشکلاتم را از طریق سامانه سپهر بیان نمودم که یک کد پیگیری برایم ارسال شده اما نمیدونم چطور باید نتیجه رااز طریق کد پیگیری مشاهده کنم لطفا راهنمایی بفرمائید

  10. باسلام خدمت همکاران گرامی بنده یکی ازپرسنل … شاهرودمیباشم که به تازگی به منطقه شرق کشوراعزام شده ایم متأسفانه تاکنون هیچ گونه امکانات وامتیازی به پرسنل این یگان که به تازگی درمرزشرق مستقرشدندواکذارنشده است جهت ترابری پرسنل هیچ گونه وسیله نقلیه ای پیش بینی نشده است یاحتی وام کم بهره به پرسنل واگذارنشده هزینه ایاب وزهاب راخودپرسنل پرداخت میکنندکه هرماه حداقل پانصدهزارتومان هزینه شودهزینه خوراک نیزجدا میباشد خواهشمنداست دراین موردپیگیری لازم راانجام دهید باکمال تشکرازشما.

  11. با سلام. من همسر یکی از نظامی های دوره عالی بروجردم.توروخدا چرا با ما اینجوری رفتار میشه؟ مگه گناه ما چی بوده؟ ما از ۲۴ ساعت شبانه روز ۱۲ ساعت آب نداریم. همه کسایی هم که این دوره رو اومدن بچه کوچیک دارن. مگه با یه بچه کوچیک میشه ۱۲ ساعت آب نداشت. همون آبی هم که ۱۲ ساعت داریم به هیچ وجه قابل شرب نیست و باید ما دبه دبه آب با خودمون برای آشامیدن از بیرون بیاریم. تحمل این وضع خیلی سخته. وضع خونه ها خیلی افتضاحه. یه نفر از اهالی ساختمان دسشویی بره بو تمام واحدا رو بر میداره و سردرد گرفتیم. چند هفته از این دوره باقی مونده، چرا ما باید همسرمون رو تنها بزاریم و به خاطر نبودن آب و شرایط بدی که گفتم با بچه کوچیک آواره خونه این و اون باشیم؟ توروخدا رسیدگی کنید. گناه که نکردیم همسر یه شخص نظامی شدیم

  12. با عرض سلام و خسته نباشی من حدود ۴۵ روز پیش نامه زدم برا انتقالیم به اصفهان اما هنوز جوابش نیومده خواهش میکنم پیگیر باشین
    سرباز پادگان شهید کبریایی کاشانم

  13. سلام و عرض ادب خدمت شما فرمانده محترم ولایی
    اینجانب (پ.ی) چندین مرتبه تمام مشکلاتم را به مسئولین پادگان(تی 37) گفتم.
    همچنین چندین بار هم در سامانه مشکلاتم را بازگو کردم
    اما هیچ کس به فکر حل کردن مشکلم نیستن. بخدا خسته شدم دیگه تحمل چنین شرایطی را ندارم که هر لحظه ممکنه کاری کنم که…..
    خواهش میکنم یه فکری به حالم بکنین
    شماره تماس:

  14. با سلام وخسته نباشید
    محمد حسین تقی زاده هستم
    ۷سال خوزستانم انتقالی پر کردم بعد ۷سال برام انتقالی نیومده خدا خیرتون بده پیگیر بشید خودم هیچی زن بچم دیگه موندن توی خوزستان براشون سخته

  15. با سلام وخسته نباشید
    من ۷ سال خوزستانم دزفول انتقالی پر کردم برام نیومده لطفا برسی کنید هرچه پیام صوتی وپیامک زدم جوابی نگرفتم زندگی مستاجری توی گرما۶۰ درجه سخته خودمون به درک زن بچم دیگه نمیمونند سختشونه

  16. سلام بنده جمعی پدافند هوایی بندر سیراف خانواده ام داخل پایگاه هوایی شیراز زندگی میکنن بعد شانزده سال اولین باره با چهار نفر عائله یه خونه یک خوابه بهمون دادن اما الان به خانوادم کارت تردد نمیدن آیا واقعا پدافندی ادم نیستن چرا باید فرق بذارن

  17. چراسایتی نیست ک ازپاسخ درخواستمون مطلع بشیم برامون کدمیفرستید ولی به چه دردمیخوره وقتی نمیتونیم پاسخ روببینیم یه فکری کنید خواهشن درست بشه .یاکامل سایت رو جمع کنید

  18. مدت ۲سال و ۴ماه برای جانبازی مراحل پزشکی را طی نمودم در استان کرمان و به شیراز محل خدمت تیپ ۵۵ هوابرد شیراز ارسال کردم اما هنوز هیچ خبری دریافت نکردم لطفا رسیدگی بفرمایید

  19. با عرض سلام اینجانب، جمعی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سنوان ۲۷ سال خدمت صادقانه و ۱۱ سال خدمت در مناطق محروم و دارای ۲ فرزند و بیماری صعب العلاج و طبقه ۳ سطح سلامت پزشکی . ۳سال دیگر بازنشته هستم و هیج جا و مکانی برای زندگی نداریم در شیراز مبلغ رهن کوچکترین منزل حداقل ۳۰۰ میلیون میباشد با ۱۰۰ میلیون وام کد ۶۲ باید در بیابان چادر بزنیم .

  20. واسه پیگیری کد رهگیری دریافت شده از سامانه هیچ کاری نمیشه کرد!!! چرا اینجوریه آخه؟! این چه سامانه ایه که نمیتونیم از نتیجه درخواست و یا شکایتمون مطلع بشیم که چه اقدامی صورت گرفته و باید چکار کنیم؟!!! پس اون کد رهگیری رو برای چی ارسال میکنید؟!!

  21. ارمان بخشیان هستم از…. که متاسفانه مشکلات جسمانی دارم که مهرهای کمرم هشت عددپیچ مهره پلاتین است ساکن شهرصدرای شیرازکه صدراتاسیاخ دارنگون محل کارم یک ساعت بیست دقیقع رفت یک ساعت بیست دقیقه برگشت که مهرهای کمرم کاهش پیداکرده به علت بعدمسافت طولانی است همسرم بابچه شش سالم من راترک کردندوبه شهرستان رفتندخانه سازمانی به سلسه مراتب مراجعه کردم نامه بهشون دادم الان دیکه دوسال فقط کارشون شده پارتی بازی مشکل من راحل نکردن که همسرم بابچه شش سالم من رارهاکردن رفتندمشکل خانه سازمانی دارم طبقه تماسی که سامانه سپهرگرفتن بارکن یک تیپ وتماسی که گرفتن بامن گفتن برورکن یک دستورفرمانده ولایی نیرواست مشکلت راحل میکنندولی متاسفانه من رفتم به همه جاهم رفتم ولی اینهانمیخواهندمشکل من راحل کننددوس دارن من فلج ونابودبشم خداجواب ایناکه به خانوادم وخودم ظلم کردندخانه بهم ندادن خداجوابشون بده اینافقط بلدن پارتی بازی کنندالکی میگن کمیسیون خانه هفتاددوواحدی جدیدی ساختن هرچی مراجعه میکنم مبگم یکی ازانهابه من بدهندحواب نمیگیرم درصورتی دستورامیرولایی راهم قبول ندارن درصورتیکه سپهر اجازنگ زدگفت گفتیم مشکلت راحل کنندمن روزبه روزدردکمرم بیشترمیشوداینهاهم وجدان ندارن خانه سازمانی بهم بدهندبانی اصلی خانه سازمانی بازرسی حفاظت عقیدتی است درصورتیکه همه پرسنل خودشون خانه دارن ومشکل من نمیبینن ادم دلش میگیریدباورکنیددارندارم یه بچه شش ساله داشتم که متاسفانه فعلاخانمم وبچه ام ازم جدا
    شده اندبخاطرظلمایی که ایناکردن خانمم به علت مشکلات جسمانی من اذیت شدرفت خداجواب این فرماندهان بده که زندگیم نابودکردن هرشب تاصبح ازتنهایی کارم شده فکروگریه امیدوارم مشکل من راکه ایناحلش نمیکنندبدترازمن گریبانگیرشون بشه ایناوجدان ندارن مگرامیرفرمانده ولایی نامه بفرسته وزنگ بزنه مشکل من راحل کنندتاهفته اینده احتمالاهفتاددوواحدی جدیدواگذارمیشه وتنهاامیدم خداوندمتعال وامیرفرمانده ولایی بزرگواراست

  22. سلام بنده یکی از فرزندان بازنشسته ارتش چندین پیش به آن مقام اس م س دادم که دو فرزند دانشجو آزاد دارم و نمی تونم حتی یک لب تاب فراهم کنم و حضرت عالی دستور دادی اما متاسفانه پرسنل آن مجموعه فقط با دو بار تماس بسنده کردن .وفقط وعده میدن..بسیار سپاسگزارم

  23. سلام خسته نباشید، چرا در سامانه سپهر آجا کد رهگیری دریافت شده قابل پیگیری نیست؟!
    لطف کنید روش پیگیری رو توسط پیامک به شماره موبایلی که در سامانه ثبت میکنیم آموزش بدین و یا اطلاع رسانی کنید و اگر مقدور نیست حداقل نتیجه را به آدرس ایمیلی که مینویسیم ارسال کنید. باتشکر

  24. عرض سلام وخسته نباشیدحضورفرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلاموهمکاراندرسامانه ایشان درسامانه سپهر. اینجانب استواریکم پیاده مصطفی امیری … لذا ازشما مقام مسئول خواهشمندم به مشکل اینجانب رسیدگی شود.باتشکرازشما همکاران عزیز

    • نیوز: با سلام و امید رسیدگی به مشکل شما

      ارتباط با سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش

      به منظور تسریع و بهبود هرچه بهتر این مهم توجه عزیزان را به نکات زیر معطوف می داریم:
      ۱. کارشناسان خبره از معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم و در لحظه پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات عزیزان می باشند.
      ۲. بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد.
      ۳. به جهت تسریع در روند پاسخگویی در بند دوم،اعلام مشخصات کامل به همراه کد ملی الزامی می باشد.
      ضمنا شماره تلفن پاسخگویی:
      بصورت مکالمه با کارشناسان ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱
      بصورت پیامکی ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶
      بصورت صوتی ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵ می باشد.

      لازم به ذکر است کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله میگردد.

      به منظور تسریع و بهبود در روند پاسخگویی و پیگیری درخواست ها خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:
      ۱- ثبت کد ملی صحیح الزامی می باشد
      ۲- جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
      ۳- به منظور رسیدگی به خواسته شما لطفا شرح درخواست خود را به صورت جامع با مشخصات کامل ارسال نمائید.
      ۴ -در صورتی که قبلا درخواستی در این سامانه ارسال کرده اید جهت رسیدگی، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.

      از ارسال مطالب دارای طبقه بندی خودداری فرمائید.

      شماره تلفن های فوق مربوط به این سامانه تنها راه ارتباطی کارشناسان سپهر نزاجا با شما بوده ، سایر شماره های تماس گیرنده در خصوص درخواست ها و پیگیری شما فاقد اعتبار و تحت مسئولیت این سامانه نمی باشد . لذا به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری احتمالی ، از پاسخگویی به آنها امتناع فرمائید.

  25. با سلام من در سال ۹۱ با دلار ۱۳۰۰ تومن مبلغ ۱۰ میلیون تومان عضو پروژه تعاونی مسکن نزاجا شدم و تا کنون حدود ۲۳۰ میلیون با هزار بدبختی به پروژه تزریق کردم متاسفانه موعد تحویل ۶ ساله بوده تازه بعد از۹ سال به صورت علی الحساب تحویل ۱۴۰۶ برا ما جدول اقساط تعیین کردن ضمنا واریزی سقف داشته و متاسفانه برخی خلاف تعهدات تعاونی در تعاونی امتیاز ها به شخصی فروخته شده و انها با واریزی های کلان در راس امتیاز بندی قرار دارند و پرسنلی که با بد بختی جور کشیدن باید ۶ سال دیگه شاید هم بیشتر باید تاوان بی مسئولیتی مسئولین تعاونی را بدهند و متاسفانه قوانینی وضع میکنن که بیشتر بتوانند پرسنل نظامی را از پروژه اخراج کنن و به شخصی واگذار کنند

  26. باسلام اینجانب ستوانیکم پیاده سامان نظری دارابخانی … .مورخه ۶خرداد۱۴۰۰

    • نیوز: با سلام و امید رسیدگی به مشکل شما

      ارتباط با سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش

      به منظور تسریع و بهبود هرچه بهتر این مهم توجه عزیزان را به نکات زیر معطوف می داریم:
      ۱. کارشناسان خبره از معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم و در لحظه پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات عزیزان می باشند.
      ۲. بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد.
      ۳. به جهت تسریع در روند پاسخگویی در بند دوم،اعلام مشخصات کامل به همراه کد ملی الزامی می باشد.
      ضمنا شماره تلفن پاسخگویی:
      بصورت مکالمه با کارشناسان ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱
      بصورت پیامکی ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶
      بصورت صوتی ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵ می باشد.

      لازم به ذکر است کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله میگردد.

      به منظور تسریع و بهبود در روند پاسخگویی و پیگیری درخواست ها خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:
      ۱- ثبت کد ملی صحیح الزامی می باشد
      ۲- جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
      ۳- به منظور رسیدگی به خواسته شما لطفا شرح درخواست خود را به صورت جامع با مشخصات کامل ارسال نمائید.
      ۴ -در صورتی که قبلا درخواستی در این سامانه ارسال کرده اید جهت رسیدگی، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.

      از ارسال مطالب دارای طبقه بندی خودداری فرمائید.

      شماره تلفن های فوق مربوط به این سامانه تنها راه ارتباطی کارشناسان سپهر نزاجا با شما بوده ، سایر شماره های تماس گیرنده در خصوص درخواست ها و پیگیری شما فاقد اعتبار و تحت مسئولیت این سامانه نمی باشد . لذا به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری احتمالی ، از پاسخگویی به آنها امتناع فرمائید.

  27. سلام من از پرسنل نیرو مینی ارتش هستم باتوجه به این که اجا کمیسیون ماده 120به من 5درصدجانبازی داده شده ولی متاسفانه ازدادن مزایاوحق وحقوق آن درفیش حقوقی اجتناب می‌کنند بارهاازطریق سامانه سپهرشکایت کردم ولی جواب قانع کننده ای به من ندادن ممنون میشم اگه کمکم کنید09171055538

  28. ایناهمشون دروغ میگن من ۹ماهه ازفراربرگشتم ۳۴سالمه بدون حقوق ومزایاهستم به هرجایی که فکرشوکنی ازجمله بیت رهبری نامه زدم بعده سه ماه جواب دادن اماالکی بود آخرشم مجبورشدم پادگان روترک کنم

  29. با سلام.استواریکم اسفندیار سلیمانی به شماره کارگزینی 86505186 جمعی تیپ 230 هستم. طی دستورالعمل نزاجا جهت تغییر وضعیت خدمتی از درجه داری به افسری تعداد17 نفر کارکنان درجه دار که بنده نیز جز آن عزیزان بودم توسط تیپ به آن فرماندهی معرفی شده ایم، متاسفانه بنده به طور قطع بدلیل بیماری صعب العلاجی که مبتلا به آن هستم از نظر سازمان به عنوان فردی که بتواند شایسته تغییر وضعیت باشد شناخته نشده ام. از این مطلب که بنده هرروز و بدون وقفه به خدمت همانند یک فرد کاملا سالم پرداخته ام را چگونه باید به تصمیم گیرندگان امر ثابت کنم مگر خدای نکرده با برانکارد و یا ویلچر و یا یک روز در میان و… خدمت ننموده ام. تا امروز به خودم نگفتم بیمارو همانند فردی سالم خدمت نموده ام.
    1.اگر فرد صعب العلاج بی کفایت و یا توانایی خدمتی همانند سایر همکاران را ندارند چرا پزشکی بازنشست نمی شوند و حتی بهتر و کاملتر از دیگران خدمت می نمایند نمونه بارز این عرض خودم هستم.
    2.اگر بند یک از نظر انسانی رد می شود خوب چرا مثل سایر کارکنان برخورد نمی شود چرای اینکه پیشرفت نکنم برای بنده ای هر چه هستم و خواهم بود از لباسی هست که پوشیدم و آماده خدمت بوده و هستم نباید تغییر وضعیت شوم جای سوال برای من باقی مانده.
    3.خواهشمنم پاسخی منطقی لحاظ بفرمایید برای بنده سخت است که زحماتی که کشیده ام را ندید بگیرم. آینده خدمتی خود را چگونه متصور شوم.
    4.اجازه ملاقات بدهید از فردی ناتوان دیدید حق با سازمان.
    در نهایت ازتمامی کارکنان به ویژه عزیزانی که برای راه اندازی این سامانه و راهای ارتباطی با سلسله مراتب و معاونت های محترم قدم برداشته اند تشکر میکنم.

    • نیوز: با سلام و امید رسیدگی به مشکل شما

      ارتباط با سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش

      به منظور تسریع و بهبود هرچه بهتر این مهم توجه عزیزان را به نکات زیر معطوف می داریم:
      ۱. کارشناسان خبره از معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم و در لحظه پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات عزیزان می باشند.
      ۲. بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد.
      ۳. به جهت تسریع در روند پاسخگویی در بند دوم،اعلام مشخصات کامل به همراه کد ملی الزامی می باشد.
      ضمنا شماره تلفن پاسخگویی:
      بصورت مکالمه با کارشناسان ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱
      بصورت پیامکی ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶
      بصورت صوتی ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵ می باشد.

      لازم به ذکر است کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله میگردد.

      به منظور تسریع و بهبود در روند پاسخگویی و پیگیری درخواست ها خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:
      ۱- ثبت کد ملی صحیح الزامی می باشد
      ۲- جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
      ۳- به منظور رسیدگی به خواسته شما لطفا شرح درخواست خود را به صورت جامع با مشخصات کامل ارسال نمائید.
      ۴ -در صورتی که قبلا درخواستی در این سامانه ارسال کرده اید جهت رسیدگی، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.

      از ارسال مطالب دارای طبقه بندی خودداری فرمائید.

      شماره تلفن های فوق مربوط به این سامانه تنها راه ارتباطی کارشناسان سپهر نزاجا با شما بوده ، سایر شماره های تماس گیرنده در خصوص درخواست ها و پیگیری شما فاقد اعتبار و تحت مسئولیت این سامانه نمی باشد . لذا به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری احتمالی ، از پاسخگویی به آنها امتناع فرمائید.

  30. سلام من س یکم علیرصا بهرامی شماره دستور درجه ستوانیکمی درسال ۹۸، ۶۳۳میباشد در نامه اشتباه زدم فکر کردم لازم باشد (تاکنون درجه من تو فیش اعمال نشده)

    • نیوز: با سلام و امید رسیدگی به مشکل شما

      ارتباط با سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش

      به منظور تسریع و بهبود هرچه بهتر این مهم توجه عزیزان را به نکات زیر معطوف می داریم:
      ۱. کارشناسان خبره از معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم و در لحظه پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات عزیزان می باشند.
      ۲. بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد.
      ۳. به جهت تسریع در روند پاسخگویی در بند دوم،اعلام مشخصات کامل به همراه کد ملی الزامی می باشد.
      ضمنا شماره تلفن پاسخگویی:
      بصورت مکالمه با کارشناسان ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱
      بصورت پیامکی ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶
      بصورت صوتی ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵ می باشد.

      لازم به ذکر است کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله میگردد.

      به منظور تسریع و بهبود در روند پاسخگویی و پیگیری درخواست ها خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:
      ۱- ثبت کد ملی صحیح الزامی می باشد
      ۲- جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
      ۳- به منظور رسیدگی به خواسته شما لطفا شرح درخواست خود را به صورت جامع با مشخصات کامل ارسال نمائید.
      ۴ -در صورتی که قبلا درخواستی در این سامانه ارسال کرده اید جهت رسیدگی، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.

      از ارسال مطالب دارای طبقه بندی خودداری فرمائید.

      شماره تلفن های فوق مربوط به این سامانه تنها راه ارتباطی کارشناسان سپهر نزاجا با شما بوده ، سایر شماره های تماس گیرنده در خصوص درخواست ها و پیگیری شما فاقد اعتبار و تحت مسئولیت این سامانه نمی باشد . لذا به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری احتمالی ، از پاسخگویی به آنها امتناع فرمائید.

  31. با عرض سلام وخسته نباشید خداقوت.من پرسنل نیروی زمینی ارتش هستم وام ازدواج برام امده بانک ملی رفتم بانک بگیرم میگه حساب بازکن ضامن بیارگواهی کسرحقوق بگیر.متاسفانه همکارام همه سقف گواهیشون پر شده من موفق نشدم وام ازدواج بگیرم.چرا نیروی زمینی این وام ازدواج را ب حساب خودم واریزنمیکند حقوق من دست خودنیروهس واریزکندحساب ازحقوقم اقساط کم کند.ازپیگیری شما بسیارممنونم.شماره تماس۰۹۱۹۹۵۰۴۵۷۰ ۰۹۱۹۵۷۹۵۰۴۷

    • نیوز: با سلام و امید رسیدگی به مشکل شما

      ارتباط با سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش

      به منظور تسریع و بهبود هرچه بهتر این مهم توجه عزیزان را به نکات زیر معطوف می داریم:
      ۱. کارشناسان خبره از معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم و در لحظه پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات عزیزان می باشند.
      ۲. بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد.
      ۳. به جهت تسریع در روند پاسخگویی در بند دوم،اعلام مشخصات کامل به همراه کد ملی الزامی می باشد.
      ضمنا شماره تلفن پاسخگویی:
      بصورت مکالمه با کارشناسان ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱
      بصورت پیامکی ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶
      بصورت صوتی ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵ می باشد.

      لازم به ذکر است کلیه درخواستها و مشکلاتی که توسط کارکنان خدوم نزاجا به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله میگردد.

      به منظور تسریع و بهبود در روند پاسخگویی و پیگیری درخواست ها خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:
      ۱- ثبت کد ملی صحیح الزامی می باشد
      ۲- جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
      ۳- به منظور رسیدگی به خواسته شما لطفا شرح درخواست خود را به صورت جامع با مشخصات کامل ارسال نمائید.
      ۴ -در صورتی که قبلا درخواستی در این سامانه ارسال کرده اید جهت رسیدگی، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.

      از ارسال مطالب دارای طبقه بندی خودداری فرمائید.

      شماره تلفن های فوق مربوط به این سامانه تنها راه ارتباطی کارشناسان سپهر نزاجا با شما بوده ، سایر شماره های تماس گیرنده در خصوص درخواست ها و پیگیری شما فاقد اعتبار و تحت مسئولیت این سامانه نمی باشد . لذا به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری احتمالی ، از پاسخگویی به آنها امتناع فرمائید.

-