معرفی نسخه آفرود وانت شورولت سیلورادو با تیونینگ SVE

  • کد خبر : 345312
  • 12 دی 1399 - 17:13
معرفی نسخه آفرود وانت شورولت سیلورادو با تیونینگ SVE

 

معرفی نسخه آفرود وانت پیک آپ:

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، تابستان سال جاری، شرکت تیونینگ خودرو اسپشالتی وهیکل اینجینیرینگ (SVE) نسخه‌ای ارتقایافته از وانت پیک‌آپ شورولت سیلورادو را با نشان Yenko/SC معرفی کرد. این بدان‌معنا است که SVE از پیشرانه‌ی ۸۰۰ اسب‌بخاری در زیر کاپوت سیلورادو بهره می‌برد؛ اما این شرکت سیستم تعلیق وانت را کمی کاهش داد. بااین‌حال، کسانی که می‌خواهند برای سرگرمی به مسیرهای خارج از جاده بروند، گزینه‌ی جدیدی دراختیار دارند: وانت شورولت سیلورادو Yenko/SC آف‌رود مدل ۲۰۲۱. این وانت هنوزهم پیشرانه‌ی پرقدرتی دارد؛ اگرچه هم‌اکنون از کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق بهره می‌برد.

 

 

آفروید وانت

تیونرsve:

تیونر SVE از پیشرانه‌ی سفارشی ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر مبتنی‌بر LT1 در زیر کاپوت سیلورادو استفاده می‌کند و برای تقویتش از سوپرشارژر بهره برده است. این پیشرانه نیز ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار سنگینی دارد که قدرت را به چرخ‌های خروجی می‌رساند. میزان گشتاور نسخه‌ی آفرود سیلورادو هنوز اعلام نشده است؛ هرچند انتظار داریم همانند نسخه‌ی ارتقایافته‌ی ینکو سیلورادو حدود ۹۷۶ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. کالیپرهای ۶ پیستونی و دیسک‌های ترمز (روتورهای) منفذدار ۱۶/۱ اینچی نیز قدرت توقف را برای نسخه‌ی آفرود سیلورادو ینکو فراهم می‌کنند.

دو نسخه‌ی تیون‌ شده‌ی سیلواردو در زمینه‌ی تنظیمات سیستم تعلیق با یکدیگر تفاوت دارند و نسخه‌ی آفرود کیت بالابرنده ۴ اینچی BDS را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی کمک‌فنرهای عملکردی فاکس و میله نوسان‌گیر در تعلیق عقب خودرو را نیز شامل می‌شود. وانت Yenko از برخی قطعات گرافیکی و تزیینی منحصربه‌فرد مانند ورودی هوای کاپوت و میله‌ی جلوپنجره با نشان Yenko و رینگ‌های ۲۰ اینچی ۱۲ پره بهره می‌برد که رینگ‌ها در لاستیک‌های Nitto Ridge Grappler پیچیده شده‌اند. هریک از نسخه‌های آفرود شورولت سیلواردو ینکو نشان میزان قدرت روی بدنه و دو عدد کلید شماره‌دار و ضمانت سه‌ساله (۳۶،۰۰۰ مایل) دریافت می‌کنند.

 

 

معرفی نسخه آفرود وانت شورولت سیلورادو با تیونینگ SVE+عکس

 

هم‌اکنون، وانت شورولت سیلورادو Yenko/SC مدل ۲۰۲۱ در فهرست سریع‌ترین وانت‌های جهان قرار دارد و بدون شک نسخه‌ی آفرود نیز در فهرست قرار می‌گیرد. تیونر SVE تولید نسخه‌ی آف‌رود سیلورادو را فقط به ۵۰ دستگاه محدود می‌کند تا همچنان منحصربه‌فرد باقی بماند. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این وانت پیک‌آپ هنوز منتشر نشده است؛ اما شک داریم این مدل ارزان باشد. وانت‌های خیابانی پرقدرت امروزه چندان محبوب نیستند؛ اما اضافه کردن ویژگی‌های آفرود ینکو به وانت سیلورادو، باید علاقه‌مندان را خوشحال کند.

>>>اخبار مرتبط:

نسخه ای ویژه از شورولت کلرادو برای ارتش آمریکا

شورولت بلیزر کلاسیک با پیشرانه برقی

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=345312

ثبت نظر

-