انتاریو اعتبار مالیاتی را برای کمک به صنعت گردشگری در نظر دارد

  • کد خبر : 329527
  • 04 دی 1399 - 13:09
انتاریو اعتبار مالیاتی را برای کمک به صنعت گردشگری در نظر دارد

 

 

 

انتاریو در حال ایجاد اعتبار مالیات سفر است تا در هنگام کاهش محدودیت های کرونا ویروس ، به احیای مجدد صنعت گردشگری استان کمک کند.

وزیر گردشگری لیزا مک لئود روز پنجشنبه گفت که این اعتبار بازده ۲۰ درصدی را برای هر دلار هزینه شده فراهم می کند ، و خاطرنشان کرد که دولت ۱۵۰ میلیون دلار برای آن اختصاص داده است.

مک لئود گفت:اگر یک خانواده سه یا چهار نفره ۱۰۰۰ دلار هزینه کنند و آنها بدانند که ۲۰۰ دلار پس می گیرند ، ممکن است ۱۲۰۰ دلار هزینه کنند من فکر می کنم ما شروع به دیدن این پول در سراسر استان خواهیم کرد.

 

انتاریو

 

مسافرت در انتاریو

اعتبار مالیاتی که برای مسافرت در انتاریو اعمال می شود ، فقط برای سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود.

این اعتبار بخشی از برنامه ۵ ساله دولت برای تحریک صنعت گردشگری،ورزش و فرهنگی در انتاریو است. مک لئود گفت،این طرح بر این ایده استوار است که بهبود بخشیدن به این بخشها بیشترین زمان را خواهد داشت.

مک لئود گفت: ما بخشهایی با لمس بالا هستیم که به تجمع افراد بستگی داریم موسیقیدانان زنده و کمپانی های تئاتر،جشنواره های هنری و فرهنگی،همه به مخاطبان و مشارکت جمعیت زیادی بستگی دارند.

این استان همچنین ۱۰۰ میلیون دلار بودجه جدید برای بنیاد انتاریو تریلیوم،یک سازمان دولتی مسئول اعطای کمک های مالی اختصاص می دهد. بودجه سالانه آژانس ۱۰۳ میلیون دلار است.

 

انتاریو

 

انجمن بیمارستان انتاریو

در اوایل روز پنجشنبه ، انجمن بیمارستان انتاریو از استان خواست تا چهار هفته قفل در هر واحد بهداشت عمومی با نرخ عفونت ۴۰/۱۰۰۰۰۰ جمعیت یا بیشتر را اجرا کند.

این درخواست یک روز پس از آن اعلام شد که جان توری ، شهردار تورنتو گفت که وی و رهبران مناطق همسایه در حال بحث درباره محدودیت های احتمالی بیشتر در تعطیلات زمستانی در تلاش برای کاهش سرعت گسترش کرونا ویروس هستند.

مک لئود گفت اگر دستورالعمل های بهداشت عمومی دقیق تر با آغاز سال جدید اعمال شود ، می توان برنامه های وزارت او را با یک جدول زمانی دیگر تطبیق داد.

 

>>> خبر مرتبط:

مقامات عربستان گردشگری فصل زمستان را در ۱۷ مقصد آغاز می کنند

اجرای طرح مدیریت گردشگری در سایت‌های تاریخی

انتقاد از نادیده گرفتن گردشگری در تبصره لایحه بودجه

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=329527
  • منبع : waterloochronicle

ثبت نظر

-