قیمت بیت کوین در قله جدید/ بازدهی ۲۰۰ درصدی بیت کوین

  • کد خبر : 326522
  • 28 آذر 1399 - 1:57
قیمت بیت کوین در قله جدید/ بازدهی ۲۰۰ درصدی بیت کوین

 

 

 

قیمت بیت کوین در قله جدید

به گزارش نیوز روز گذشته برای طلا و بیت کوین خوش یمن بود و این دو برای بازدهی کورس گذاشتند.

بر اساس گزارش سی‌ان‌بی‌سی، روز پنجشنبه بیت کوین با رکوردی فراتر از ۲۳،۰۰۰ دلار روبرو شد و قیمت ارز رمزنگاری شده در سال جاری بیش از سه برابر شد.

با توجه به داده‌های بازار رمزنگاری Coin Metrics (کوین ‌متریکس ارائه دهنده داده‌ها و دارایی‌های رمزنگاری شفاف و قابل اجرا است.)

ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان با ۱۲ درصد افزایش به ۲۳،۴۲۱ دلار رسید و سود سالانه خود را به بیش از ۲۰۰ درصد رساند. بیت کوین  چهارشنبه سقف ۲۰،۰۰۰ دلار را شکست.

قیمت بیت کوین در قله جدید/ بازدهی ۲۰۰ درصدی بیت کوین

بیت‌کوین دیواری در برابر تورم

سرمایه‌گذاران رمزنگاری که به دنبال صعود این شاخص هستند با اشاره به افزایش تقاضای سرمایه گذاران نهادی ، بیت کوین را به عنوان یک دیوار در برابر تورم مانند طلا مطرح می کنند دیواری که در برابر در  محرک‌های بی سابقه جهت مقابله با ویروس کرونا در ایالات متحده کشیده شده است

.در یادداشت اخیر جی‌پی مورگان (بانک و موسسه اقتصادی) ادعا شده است که چنین علاقه ای باعث افزایش ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین می‌شود که این اتفاق به ضرر طلا خواهد شد.

همه به ارز مجازی چشم دوختند

روز سه شنبه رافر صاحب شرکت مدیریت دارایی انگلستان ، فاش کرد که حدود ۲٫۵ درصد از سهام خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. او گفت:«به عنوان یک بیمه کوچک اما قوی در برابر کاهش ارزش مداوم ارزهای مهم جهان من دارایی‌هایم را به بیت‌کوین بردم.».

این شرکت تا پایان ماه نوامبر ۲۰٫۳ میلیارد پوند (۲۷٫۶ میلیارد دلار) دارایی را مدیریت کرد.

دلار به ۲۰ هزار تومان می‌رسد؟ | ترس بازار از ریزش بیشتر قیمت‌؛ دلار خریدار ندارد - همشهری آنلاین

 سال ۲۰۱۷ برای بیت کوین تکرار می شود

عملکرد ۲۰۲۰ بیت کوین به بسیاری از ناظران بازار یادآور افزایش دیوانه وار آن به سطح ۲۰،۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۷ بوده است ، که پس از آن یک بازگشت شدید در سال بعد به وجود آمد.

با این حال ، طرفداران رمزنگاری ادعا می کنند که افزایش قیمت امسال برخلاف سال ۲۰۱۷ است. زیرا با سرمایه‌گذاری وشرط بندی نهادها صورت می‌گیرد نه خریدهای خرد.

البته بر اساس گزارش اینوستینگ، در بامداد امروز به وقت تهران سرمایه‌گذاران به سوی فروش این ارز حرکت کردند.

اما برای سرمایه‌گذاری بلندمدت ماه و سال آینده سرمایه‌گذاران به سوی خرید بیت‌کوین رفتند و این سایت نیز به سرمایه‌گذاران خرید را پیشنهاد می‌کند.

قیمت بیت کوین در قله جدید/ بازدهی ۲۰۰ درصدی بیت کوین

افزایش قیمت طلا به ۱۸۹۰ دلار

البته تنها بیت‌کوین نبود که روند صعودی را تجربه کرد. در روز گذشته قیمت طلا وارد سطح ۱۸۸۵دلار شد که این نشان از افزایش بیش از یک درصدی این فلزگرانبها است.بر اساس گزارش اینوستینگ، در حال حاضر قیمت هر اونس طلا ۱۸۹۰ دلار است که به سرمایه‌گذاران خرید زیاد را پیشنهاد می‌کند.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=326522

ثبت نظر

-