کشف قرص و پودر مکمل بدن‌سازی قاچاق در شیراز

به گزارش نیوز، فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۹ هزار و ۳۸۰ عدد قرص و ۱۳۴ کیلو پودر مکمل بدن سازی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی”  اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران کلانتری “۲۲ آزادگان” شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک باند قاچاق تهیه و توزیع داروهای مکمل در بلوار “مدرس” در حال فعالیت می‌باشند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل اختفای آنها، ۹ هزار و ۳۸۰ عدد قرص و ۱۳۴ کیلو پودر مکمل بدن‌سازی خارجی قاچاق کشف کنند.

سرهنگ “شجاعی” با اشاره به اینکه کارشناسان. ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند. اظهار داشت: در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی “شیراز” با هشدار در خصوص عواقب مصرف. دارو و مکمل‌های غذایی بی‌کیفیت و تقلبی قاچاق. از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک. مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 




در نیوز بیشتر بخوانید:

دو مکمل غذایی برای کاهش خطر ریزش مو

عرضه مواد پروتئینی غیرمجاز و مکمل‌های ورزشی قاچاق زیر ذره‌بین گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی

استفاده از ظرفیت‌های طب ایرانی و مکمل برای مقابله با کرونا