آخرین خبرها در خصوص برگزاری آزمون آنلاین کانیوزن قراردادی نفت

  • کد خبر : 313639
  • 18 آذر 1399 - 20:02
آخرین خبرها در خصوص برگزاری آزمون آنلاین کانیوزن قراردادی نفت

 

 

آخرین خبرها در خصوص برگزاری آزمون آنلاین کانیوزن قراردادی نفت

 

وزارت نفت بر همکاری مدیران و روسای واحدها با کانیوزن قراردادی مدت موقت جهت شرکت در آزمون آنلاین این وزارتخانه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، فرزین مینو با اشاره بر اجرای «طرح توانمندسازی کانیوزن قرارداد مدت موقت»،

بر لزوم همکاری مدیران و روسای واحدها با کانیوزن قراردادی مدت موقت، به منظور تسهیل شرایط جهت ثبت‌نام و ارزیابی آنان از طریق آزمون آنلاین تاکید کرده است.

در متن نامه فرزین مینو به مدیران عامل چهار شرکت اصلی آمده است:

«همانگونه که استحضار دارند به منظور ایجاد انگیزه بیشتر جهت استفاده بهینه و موثر از تجربیات و خدمات ارزنده کانیوزن قرارداد مدت موقت شاغل در صنعت نفت،

بخشنامه‌های شماره ۸۱۶-۲۰/۲ مورخ ۹۸/۱۲/۱۳ و شماره ۸۶۵-۲۰/۲ مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ وزیر محترم نفت در راستای بهبود وضعیت شغلی کانیوزن مورد اشاره و تسهیل شرایط ثبت‌نام آنان در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ابلاغ گردیده است

که به منظور اجرای مفاد. بخشنامه‌های فوق‌الاشاره «طرح توانمندسازی کانیوزن. قرارداد مدت موقت» مشتمل بر ارزیابی روانشناختی. توانمندی شناختی و زبان انگلیسی به شرح اطلاعیه پیوست. جهت استحضار تقدیم می‌گردد.

خواهشمند است. دستور فرمایید مدیران و روسای محترم واحدها به منظور تسهیل شرایط. (اعطای مرخصی، دورکاری و …) جهت ثبت‌نام و ارزیابی کانیوزن مورد اشاره در روزهای تعیین شده. نهایت همکاری را مبذول نمایند.»

لازم به ذکر است. ثبت‌نام در آزمون آنلاین کانیوزن قراردادی مدت موقت وزارت نفت. از طریق سایت cipmd.lms.ir و در روز ۲۳آذرماه امکان‌پذیر است.

 

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=313639

ثبت نظر

-