شهادت سردار عبدالرسول استوار، هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 309541
  • 16 آذر 1399 - 18:44

 

سردار سلامی

نیوز: تهران (پانا) ‌- فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سپاه نیوز، به دنبال شهادت جانباز سرافراز سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی از سرداران دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانباز سرافراز و سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی «سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی» را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، خانواده معزز، آحاد پاسداران رشید انقلاب اسلامی و مردم غیور و فهیم استان شهید پرور فارس تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این سردار گمنام و مجاهد در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در مصاف با استکبار جهانی از جنگ تحمیلی ۸ ساله تا همراهی با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مبارزه پیروزمند. و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری در منطقه و همچنین. امنیت آفرینی برای استان‌های مرزی شمال غرب کشور. مجاهدت‌های الهام‌بخش و ماندگاری را به ودیعت نهاده است که بی‌تردید می‌تواند. راهنمای پاسداران انقلاب و مدافعان سلحشور و بصیر میهن اسلامی. برای پیش برندگی درخشان و طوفانی ایران و ایرانی. به سوی قله‌های افتخار، عزت، عظمت، شرافت و رفعت جهانی قرار گیرد.

بر روح پرفتوح آن سردار شجاع و بااخلاص درود می‌فرستم. و از درگاه ایزد منان برای او رضوان و جنت الهی و همنشینی. با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای. یادگاران و همرزمان مصمم و راستین آن شهید ارجمند اراده. ثبات قدم و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل‌الله و وفاداری و فداکاری. در خیمه ولایت و سربلندی و سرافرازی ایران عزیز، طلب می‌کنم.»

یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۳

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309541

ثبت نظر

-