همچنان برای سردار دعا کنیم + تصاویر

  • کد خبر : 294677
  • 07 آذر 1399 - 21:09
همچنان برای سردار دعا کنیم + تصاویر

 

 

نیوز: شایعه شهادت سردار مدافع حرم حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی تکذیب شد.

چند روزی است خبری مبنی بر شهادت سردار مدافع حرم حاج رسول استوار در شبکه های اجتماعی پخش،می شود. طبق آخرین گفتگو با امین استوار، فرزند سردار در روز ساعت ۱۳ پنج شنبه ۶ آذر ۹۹ این خبر تکذیب شد.

بنا بر این گزارش، وضعیت قلب و ریه و کبد سردار استوار کما فی السابق در شرایط خوبی قرار دارد و وی در بیهوشی و کما به سر می برند.

از مردم ایران خواسته‌شده برای این سردار دلاور، دعا کنند.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی متولد شهر کوار و بزرگ‌شده شیراز است. او از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود.

از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه های غرب و جنوب شده و در لشگر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن(ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل و… به دفاع از کشور پرداخته و در این عرصه بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

 

پس از آن نیز در عرصه های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم وفنون ، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه ، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمالغرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

وی در دفاع از حریم اهلبیت در مقابل گروه های تکفیری دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کردند.

 

 

پس از آن در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت. مدارس سپاه را عهده دار شدند و مسئول پیاده سازی الگوی طرح تحول. و سند چشم انداز نظام آموزشی مدارس کشور شدند.

در ماموریت اخیر او درکشور عراق آلوده. به ویروس کرونا شده و به علت مصدومیت شیمیایی دوران دفاع مقدس. ریه به شدت درگیر و حالش وخیم شده است.

شایسته است با دعا و صلوات و حمد شفا. شفای عاجل این سرباز گمنام ولایت و مدافع حریم کشور. و یار دیرین حاج قاسم سلیمانی را از خداوند طلب کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=294677

ثبت نظر

-