قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو در بازار/ ۲۰۶ گران شد + جدول

  • کد خبر : 303345
  • 12 آذر 1399 - 16:23
قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو در بازار/ ۲۰۶ گران شد + جدول

 

 

قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو در بازار/ 206 گران شد + جدول

قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو در بازار/ ۲۰۶ گران شد

به گزارش نیوز؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است در میان محصولات ایران خودرو  دو خودرو پرطرفدار این شرکت یعنی ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ رشد قیمت داشته اند؛ بطوریکه پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز در بازار ۱۹۹ میلیون تومان و تیپ ۵ نیز ۲۶۰ میلیون تومان در بازار معامله شده است. سایر محصولات یا رشد قیمت نداشته اند و یا تغییر اندکی را تجربه کرده اند.

در میان خودروهای پرتیراژ ایران خودرو  محصولاتی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، ، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، « پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، « سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

آخرین ارزیابی از کیفیت خودروهای بازار ایران

ارزیابی بازار خودرو

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول  خانواده ۲۰۶ که بیش از همه تاکنون توانسته نظر خانواده ها را به خود جلب کند امروز در بازار با محدوده قیمتی ۲۵۲ میلیون تومان قیمت خورد.

از خانواده سمند نیز « سمند LX» امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۰ میلیون تومان عرضه شد و این خودرو با موتور EF7 بدون آپشن نیز با قیمت حدود ۲۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود امروز با قیمت ۲۲۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.


>>>بیشتر بدانید

تولید روزانه ایران خودرو در مرز سه هزار دستگاه/ فاصله ۴۰ هزار دستگاهی تا شکستن رکورد سال گذشته

 


ایران خودروووووو

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=303345

ثبت نظر

-