مجلسی‌ها از ایران خودرو تقدیر کردند/ بودجه خوبی صرف سلامت کارگران شده

  • کد خبر : 292523
  • 06 آذر 1399 - 12:09
مجلسی‌ها از ایران خودرو تقدیر کردند/ بودجه خوبی صرف سلامت کارگران شده

مجلسی‌ها از ایران خودرو تقدیر کردند/ بودجه خوبی صرف سلامت کارگران شده

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: ایران خودرو بودجه خوبی صرف سلامت و ایمنی کارگران خود کرده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته، علی بابایی در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که اقدامات خوبی در ایران خودرو در موضوعات خودکفایی، توجه به مطالبات کارگری در حوزه روابط کار و مشاغل زیان آور انجام شده، گفت: توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در موضوع اتکا به تولید ملی، توجه به شاخص‌های نیروی انسانی، استفاده از ‌توان و ظرفیت مجموعه‌های بزرگ کشور مانند مراکز دانشگاهی، صنایع دفاعی و سپاه که می‌تواند در خودکفایی کشور به ویژه در شرایط تحریمی موثر باشد، در ایران خودرو مشاهده می‌شود.


وی افزود: امنیت شغلی یکی از دغدغه‌های مهم جامعه کارگری است که در این شرکت به خوبی مورد توجه قرار گرفته و قابل تقدیر است. این موضوع مورد تایید کارگران این مجموعه نیز قرار گرفته است.


وی اجرای مشوق‌های بیمه‌ای و مالیاتی را از رویکردهای حمایتی فراکسیون کارگری با هدف ایجاد رفاه برای این قشر از جامعه دانست.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار گفت: توجه به امور رفاهی و معیشتی کانیوزن، فراتر از قوانین کار، مورد توجه مدیران این شرکت است.


فرشاد مقیمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: اقدامات مختلفی در حوزه حفظ و حراست از سلامت کانیوزن در شرایط بیماری کرونا اجرا شده و هیچ گونه محدودیتی از منظر هزینه‌کرد قایل نیستیم.


مقیمی افزایش ۵۹ درصدی تولید امسال در ابتدای آذرماه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاصل همت جمعی و روحیه بسیجی کانیوزن ایران خودرو دانست و گفت: شرایط تولید در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته به مراتب سخت تر و پیچیده تر است.


وی با بیان این که در بسیاری از شاخص‌های تولیدی آمار افزایشی را رقم زده‌ایم، تصریح کرد: در سال گذشته، خودروهای سی.کی.دی سهم قابل توجهی در سبد تولید ایران خودرو داشته، در صورتی که درحال‌حاضر صرفا محصولات داخلی با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در زنجیره تامین، تولید و عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=292523

برچسب ها

ثبت نظر

-