املاکِ قرنطینه شده، آزاد شدند

  • کد خبر : 302836
  • 12 آذر 1399 - 10:29
املاکِ قرنطینه شده، آزاد شدند

 

 

به گزارش نیوز:منطقه ۱۰ تهران جایگاه دوم مناطق پر معامله شهر تهران را به خود اختصاص داده است . توزیع  تعداد معاملات انجام شده بر حسب مناطق مختلف شهر تهران نشان می دهد منطقه ۵ همچنان با سهم ۱۲٫۱درصدی از کل معاملات بیشترین تعداد قراردادهای مبایعه نامه را به خود اختصاص داده است و  منطقه  ۱۰ با سهم ۸٫۶ جایگاه دوم و  منطقه ۴ با سهم ۸٫۴ در رتبه بعدی قرار دارد .

کدام منطقه تهران رکورددار معاملات مسکن است؟ + جدول

۱۰ منطقه تهران ؛ رکوددار معاملات ملک

 در مجموع ۷۰٫۴ درصد از کل معاملات انجام شده در شهر تهران در آبان ماه مربوط به ۱۰ منطقه شهر تهران،۵،۱۰،۴،۲،۱۴،۷،۸،۱۵ ،۱۱ و یک بوده و ۱۲منطقه باقی مانده ۲۹٫۶ درصد از کل تعداد معاملات را به خود اختصاص داده اند.

متوسط قیمت منطقه ۱۰ در آبان ماه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده و ۳۸۴ معامله نیز در آن انجام شده است. بررسی سامانه اطلاعات بازار املاک تهران که فروش قطعی املاک در آن ثبت می شود نشان می دهد در ۱۰ روز نخست آذر ماه تنها ۴۵ معامله در این منطقه ثبت شده است  و بررسی های میدانی نشان می دهد تعداد معاملات انجام شده در۱۰ روز نخست آذر از آبان ماه نیز کم تر شده است  و خریداران هنوز منتظر کاهش قیمت ها هستند .

املاک نایاب یکباره پیدا شدند

از سویی برخی از مشاوران املاک برای بازگشت رونق، املاک مناسب خود را وارد بازار کرده اند. یکی از خریداران مسکن در منطقه ۱۰ می گوید؛ «نقدینگی من برای خرید مسکن نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان بود اما هیچ گزینه مناسبی به من پیشنهاد نمی شد و اگر آپارتمان مناسبی هم پیدا می کردم فروشنده حاضر به برگزاری نشست نبود و هیچ کدام از فایل هایی که معرفی شد به مرحله قرار داد نرسید و بیشتر فروشنده ها در دقیقه ۹۰ پشیمان می شدند.»

اما یک هفته است که مشاوران املاک تماس گرفته و واحدهای مناسبی را که پیش ازاین در بازار نایاب بود را برای بازدید معرفی می کنند . املاک ۳۰ تا ۵۰ متری که نسبت به واحدهایی که مهر ماه معرفی می کردند وضعیت مناسب تری دارد .

مقایسه قیمت های پیشنهادی و قیمت های معامله شده در منطقه ۱۰ تهران  نیز نشان می دهد میانگین قیمت پیشنهاد شده با قیمت های فروش رفته نزدیک به هم هستند .

قیمت واحدهای نوساز در منطقه 10 تهران

ویژگی های خرید ملک در منطقه ۱۰ تهران

 اما خریداران آپارتمان در این منطقه باید به چه نکاتی توجه کنند ؟خرید خانه در منطقه ۱۰ و قیمت زندگی در این منطقه از تهران تقریبا مناسب است. اما زندگی در این منطقه از تهران  عاری از آرامش است. جمعیت بسیار زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند و وجود این تعداد از افراد قطعاً تردد و رفت و آمد بسیار زیادی را در بردارد. دسترسی به این منطقه تهران بسیار راحت بوده و با اتوبوس و مترو می‌توانید به آسانی دسترسی محلی املاک منطقه ۱۰را  تجربه کنید.

دسترسی محلی  منطقه تهران  از سمت شمال به خیابان آزادی از سمت شرق به بزرگراه شهید نواب صفوی، از سمت جنوب به خیابان قزوین و از سمت غرب به خیابان شهیدان، هرمزگان و پادگان جی ختم می‌شود.

متراژ های محبوب در منطقه ۱۰ تهران

متراژهایی که در این منطقه تهران به صورت رایج در این منطقه وجود دارد و خرید و فروش می‌شود بین ۵۰ مترمربع تا ۹۰ مترمربع است. البته خانه‌هایی با متراژ ۳۰ مترمربع نیز وجود دارد که مشتریان خاص خود را دارد.

قیمت خانه در منطقه ۱۰ز متری ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا متری ۲۲ میلیون نیز دیده شده است. محله سلسبیل یکی از محله‌های گران قیمت برای خرید آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران است. این منطقه دارای بازارهای خرید بسیاری بوده و به همین دلیل متقاضی زیادی دارد.

 کارون شمالی،محله سلسبیل شمالی،محله بریانک،محله هفت چنار،محله جی،محله کارون جنوبی،محله سلسبیل جنوبی،محله سلیمانی یا تیموری،محله هاشمی و محله زنجان جنوبی از محلات این منطقه است .

 قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران

 

محله

 

متراژ(متر مربع)

 

سن بنا (سال)

 

قیمت کل (تومان )

 

جیحون ،زارع زاده

 

۴۵

۱۰

یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون

 

نواب

 

۹۳

 

۲۸

 

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون

 

خوش

 

۶۷

 

۱۹

 

یک میلیارد و ۳۵۰میلیون

 

کمیل

 

۶۳

 

۲۰

 

یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون

 

دامپزشکی

 

۵۷

 

۱۷

 

یک میلیارد و ۲۸۰میلیون

 

جیحون بین هاشمی و و دامپزشکی

 

۶۱

 

۱۱

 

یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون

 

 

مرتضوی بعد از جیحون

 

۵۱

 

۱۸

 

 

۹۰۰میلیون

 

 

هاشمی

 

۱۰۳

 

نوساز

 

 

۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون

 

 

 

کمیل تقاطع کمالی

 

 

۵۹

 

 

۱۴

 

 

۹۵۰میلیون

 

 

 

خ بهنود،زنجان شمالی

 

 

۶۹

 

 

۱۸

 

 

یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون

 

 

قیمت قطعی آپارتمان های فروش رفته در منطقه ۱۰ تهران

 

محله

 

متراژ(مترمربع)

 

سن بنا (سال )

 

قیمت کل ( تومان)

 

سلیمانی تیموری

 

۴۳

 

۱۸

 

۶۹۰میلیون

 

کارون جنوبی

 

۴۵٫۵

 

۲۶

 

۷۶۰ میلیون

 

سلسبیل جنوبی

 

۵۲

 

۱۷

 

۸۵۰میلیون

 

سلسبیل شمالی

 

۶۱٫۵

 

۲۰

 

یک میلیارد و ۸۰میلیون

 

سلیمانی،تیموری

 

۳۶

 

۱۹

 

۵۲۰میلیون

 

هاشمی

 

۳۸٫۵

 

۶

 

یک میلیارد و ۵۵ میلیون

 

هفت چنار

 

۴۱

 

۱۰

 

۶۸۰میلیون

 

شبیری ،جی

 

۶۷٫۱

 

۱۶

 

یک میلیارد و ۱۶۰میلیون

 

بریانک

 

۶۰

 

۱۷

 

یک میلیارد و ۶۵ میلیون

 

کارون شمالی

 

۴۹٫۱

۱۵

 

یک میلیارد وو ۲۴۰میلیون

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=302836

ثبت نظر

-