پشت پرده شهادت یکی سرداران سپاه در سوریه با حمله پهبادی

  • کد خبر : 301778
  • 11 آذر 1399 - 19:24
پشت پرده شهادت یکی سرداران سپاه در سوریه با حمله پهبادی

 

نیوز:  سخنگوی وزارت امور خارجه درباره به شهادت رسیدن یکی از سرداران سپاه در سوریه در حملات پهپادی گفت: گزارشی از این موضوع نشنیده‌ایم و به نظر می‌رسد خبرسازی است البته سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح باید اظهارنظر کند.

به گزارش نیوز ، «سعید خطیب‌زاده» در پاسخ به سوالی درباره به شهادت رسیدن یکی از سرداران سپاه در سوریه در حملات پهپادی بیان کرد: گزارشی از این موضوع نشنیده‌ایم و به نظر می‌رسد خبرسازی است. البته سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح باید اظهارنظر کند.

 

پشت پرده شهادت یک سردار سپاه در سوریه با حمله پهبادی - نیوز

 جز یک کشور در منطقه همه اقدام تروریستی را محکوم کردند

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره محکومیت‌های ترور شهید فخری‌زاده یادآور شد: در شهادت دکتر فخری‌زاده حجم بالایی از محکومیت را از کشورهای مختلف در حوزه‌های جغرافیایی منطقه دریافت کردیم. در خلیج فارس به جز یک کشور همه محکوم کردند و برخی با عبارات و تعابیر تندی این اقدام را محکوم کردند.

در شرق، غرب و شمال این اقدام محکوم شد. البته همانطور که ظریف توییت کرد، از مدعیان حقوق بشر انتظار وجود داشت محکم‌تر محکوم کنند ولی بخشی از سر این داستان، به سیاست‌های آنها برمی‌گشتند و ضمن آنکه نمی‌توانستند محکوم نکنند، دعوت به خویشتنداری کردند که عبارتی کمتر از انتظار ماست.


>>> بیشتر بدانید

شهید فخری زاده متولد چه سالی است؟


اولین تصاویر از پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده - همشهری آنلاین

 

شهادت یکی از سرداران سپاه در سوریه و انزوای اسرائیل

خطیب‌زاده پیگیری‌های وزارت امور خارجه در رابطه با ترور شهید فخری‌زاده، عنوان کرد: بعد از این اتفاق، بیانیه‌ای داده و محکوم کردیم. ظریف هم در سطح بالا پیام داد و توییت هم کردند و گفتند مسئولیت این ترور برعهده اسرائیل است و انتظار ایران را تشریح کردند. بلافاصله در نیویورک، نامه ما از سوی سفیر ایران به دبیرکل سازمان ملل تحویل داده شد. سفرای ما در بسیاری از کشورها اصل ماجرا به اطلاع پایتخت‌ها با جزییاتش رسیده شد.

وی ادامه داد: این راه ادامه خواهد یافت و به دنبال مسئولیت‌پذیری طرف مقابل هستیم و به نظر ما یکی از بهترین کمپین‌هایی است که می‌تواند موجب انزوای بیشتر رژیم اشغالگر اسرائیل شود.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=301778

ثبت نظر

-