هفته نهم لیگ برتر انگلیس | تساوی خانگی ولورهمپتون مقابل ساوتهمپتون

  • کد خبر : 288686
  • 04 آذر 1399 - 10:29
هفته نهم لیگ برتر انگلیس | تساوی خانگی ولورهمپتون مقابل ساوتهمپتون

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، تیم فوتبال ولورهمپتون شب گذشته در آخرین بازی از هفته نهم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل میزبان در این بازی را نتو(۷۵) به ثمر رساند. در مقابل برای ساوتهمپتون تئو ولکات(۵۶) گلزنی کرد. ولورهمپتون با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و به رده نهم رسید. در مقابل ساوتهمپتون نیز با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

 

پخش زنده فوتبال| پخش زنده بازی ولورهمپتون و ساوتهمپتون امشب دوشنبه ۳ آذر ۹۹  | دیلی فوتبال

 

لیگ برتر فوتبال انگلستان ۲۱–۲۰۲۰ بیست و نهمین دوره از مسابقات لیگ برتر، بالاترین سطح از فوتبال حرفه‌ای انگلیس است. باشگاه لیورپول که در فصل قبل نوزدهمین عنوان قهرمانی خود در تاریخ لیگ و اولین در دوران لیگ برتر را به دست آورد، به عنوان مدافع قهرمانی پا به عرصه رقابت‌های این فصل گذاشت. در ابتدا قرار بود این فصل در ۸ اوت آغاز شود، اما در نتیجه تعویق رقابت‌های فصل گذشته به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا به ۱۲ سپتامبر موکول شد.

مقرر شده بود تا این فصل از لیگ برتر، دومین فصلی باشد که ماه فوریه را با تعطیلات نیم فصل سپری می‌کند، با این حال، به دلیل شروع دیرهنگام لیگ و فشردگی مسابقات، تعطیلات زمستانی کنار گذاشته شد. همچنین این دومین فصل از لیگ برتر است که از VAR در آن استفاده می‌شود. مانند هفته‌های پایانی در فصل گذشته، بازی‌ها بدون حضور هواداران یا با حضور محدود آنها -حداقل برای روزهای ابتدایی- برگزار می‌شود.

بیست تیم در لیگ با یکدیگر رقابت کردند. هفده تیم بالای جدول از فصل قبل و ۳ تیم صعود کرده از دسته چمپیونشیپ. تیم‌های صعود کرده عبارتند. از فولام، وست برومویچ و لیدزیونایتد که جایگزین تیم‌ها.ی سقوط کرده از فصل ۲۰–۲۰۱۹، واتفورد و بورنموث. (پس از پنج سال حضور در لیگ برتر) و نوریچ سیتی. (پس از یک سال در برترین سطح از فوتبال انگلستان) شدند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

برنامه ریزی ولورهمپتون برای جذب دیبالا

قهرمانی لیگ برتر به ولورهمپتون رسید

کار آسان لیورپول برای جذب ترائوره با کنار کشیدن بارسلونا

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288686

ثبت نظر

-