کار آسان لیورپول برای جذب ترائوره با کنار کشیدن بارسلونا

  • کد خبر : 285738
  • 02 آذر 1399 - 16:24

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، نشریه «سان» انگلیس خبر داد یورگن کلوب، سرمربی لیورپول که از فصل گذشته به دنبال جذب آداما ترائوره، مهاجم اسپانیایی ولورهمپتون بود و اکنون با کنار کشیدن بارسلونا از این رقابت  کارش آسان شده است.

بنا به گزارش ها این بازیکن به دلیل نیمکت نشینی در برخی از بازی ها عصبانی است. اما مانع بزرگ برای انتقال این بازیکن به لیورپول یا هر تیم دیگری بند فسخ قرارداد ۹۰ میلیون یورویی است.

در همین رابطه ترائوره قصد دارد با سران باشگاه ولورهمپتون وارد مذاکره شود تا این مبلغ را کاهش دهد تا بتواند به تیم جدیدی دارد. مهمترین اتفاق در این پرونده کنار کشیدن بارسلونا از جذب این بازیکن است که مسیر لیورپول برای جذب مهاجم اسپانیایی هموار شد.


>>>بیشتر بخوانید:

لیورپول بدون ۱۰ بازیکن به لیگ برتر بازمی‌گردد


 

لیورپول قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد | اقتصاد آنلاین

 

باشگاه فوتبال لیورپول (به انگلیسی: Liverpool Football Club) یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر انگلستان است. که مرکز آن در شهر لیورپول انگلستان قرار دارد. این باشگاه با شش عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا،[۳] سه عنوان در لیگ اروپا[۳] و چهار عنوان قهرمانی دیگر در سوپر جام اروپا[۳] پرافتخارترین تیم انگلیسی در رقابت های اروپایی است.

همچنین لیورپول با یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی. در جام باشگاه های جهان موفق‌ترین تیم انگلستان در این تورنمنت است. لیورپول در رقابت های داخلی انگلستان نیز توانسته است. نوزده عنوان قهرمانی در لیگ،[۶] هفت عنوان در جام حذفی[۷] پانزده عنوان قهرمانی درجام خیریه و هشت عنوان قهرمانی در جام اتحادیه[۸] به دست اورد. در مجموع لیورپول با ۴۳ جام معتبر پرافتخارین باشگاه فوتبال انگلستان است.

ین باشگاه در سال ۱۸۹۲ میلادی تأسیس و به سرعت در فوتبال انگلستان تبدیل به تیمی قدرتمند شد. به نحوی که در طی سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۴۷، پنج بار به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول دست یافت. با این وجود، لیورپول در اوایل دهه ۵۰ میلادی دچار افت شد. و پس از حذف از لیگ دسته اول، هشت سال را در لیگ دسته دوم سپری کرد.

در سال ۱۹۵۹ بیل شنکلی به سرمربی‌گری این تیم گماشته شد. که این باشگاه در فصل سوم حضور شنکلی در این سمت (۱۹۶۱–۶۲) با قهرمانی. در پیکارهای دستهٔ دوم، به دسته بالاتر صعود کرد. بازیکنان لیورپول به‌طور سنتی پیراهن‌های سفید و قرمز به تن می‌کردند. اما در نوامبر ۱۹۶۴ میلادی لباس این تیم به صورت یک‌دست به رنگ قرمز تغییر یافت.

انتهای پیام/

 

>>>همچنین بخوانید:

واینالدوم ؛ لیورپول در آستانه تمدید با واینالدوم هدف نقل و انتقالاتی بارسا ؛ اقدام ضد بارسایی لیورپول

بحران در اردوی کلوپ/ مروری بر مصدومان لیورپول

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285738

ثبت نظر

-