مدافع سابق تیم ملی آفریقای جنوبی در سانحه رانندگی درگذشت!

  • کد خبر : 287476
  • 03 آذر 1399 - 16:39
مدافع سابق تیم ملی آفریقای جنوبی در سانحه رانندگی درگذشت!

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، نشریه «میرر» انگلیس خبر داد انیل اکونکا، مدافع سابق تیم ملی فوتبال آفریقا امروز(دوشنبه) در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

بازیکن ۳۳ ساله در شهر دیربان امروز به همراه یک اتومبیل که راننده اش خود او نبود دچار سانحه رانندگی شد. راننده با وجود جراحت سنگین به بیمارستان منتقل شد و جان سالم به در برد اما مدافع سابق تیم ملی آفریقای جنوبی درگذشت.

پلیس تحقیقات را درباره این سانحه رانندگی آغاز کرده است. اکونکا در کارنامه اش ۵۳ بازی ملی دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۰ به همراه تیم ملی کشورش حضور داشت. مدافع آفریقایی ۹ ساله برای تیم خنک بلژیک بازی کرده و جزو پیشکسوتان این باشگاه شناخته می شود.

آفریقا

 

انیل اکونکا (انگلیسی: Anele Ngcongca‎؛ زادهٔ ۱۹۸۷- درگذشته ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰) بازیکن فوتبال اهل آفریقای جنوبی بود.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز بازی کرده بود. اکونکا در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰ در اثر سانحه رانندگی درگذشت.

تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی (به انگلیسی: South Africa national football team) یک تیم فوتبال بین‌المللی است. که به نمایندگی از کشور آفریقای جنوبی به میدان می‌رود. این تیم زیر نظر اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی فعالیت می‌کند.

صادف رانندگی و به زبان فارسی دری «حادثه ترافیکی»[۱] به حادثهٔ ترافیک خیابانی یا جاده‌ای می‌گویند که در آن دست کم یک وسیلهٔ نقلیهٔ خیابانی با یک وسیلهٔ نقلیهٔ دیگر، یا با یک کاربر (استفاده‌کننده) راه دیگر، یا یک جسم ثابت در کنار جاده، ویا با خودرو دیگر که معمولاً آسیب مالی یا جانی در پی دارد، برخورد کرده باشد. تصادفات یکی از عوامل اصلی مرگ در کشورهای جهان می‌باشد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

پاتوسی: عملکرد خوبی در استقلال داشتم، ولی به تیم ملی دعوت نشدم

پل اسکولز: به‌خاطر تغییر پست از تیم ملی خداحافظی نکردم

پاتوسی و خوش و بش با وریا غفوری ؛ درخشش پاتوسی علیه نمایش خوب غفوری

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=287476

ثبت نظر

-