پاتوسی و خوش و بش با وریا غفوری ؛ درخشش پاتوسی علیه نمایش خوب غفوری

  • کد خبر : 285837
  • 02 آذر 1399 - 17:34
پاتوسی و خوش و بش با وریا غفوری ؛ درخشش پاتوسی علیه نمایش خوب غفوری

 

 

آیاندا پاتوسی

نیوز: وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها پیش از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با همبازی سابق خود داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

وریا غفوری کاپیتان گلزن استقلال که در روز گذشته توانست تعداد گل‌های خود در لیگ بیستم را به عدد دو برساند، هر چند که دومین گل او در این فصل برای آبی‌ها خوش‌یمن نبود و با کامبک فولادی‌ها پرپر شد؛ از سوی دیگر هم ستاره فولادی‌ها، آیاندا پاتوسی هافبک بازیساز سابق استقلال بود که با درخشش خود در میانه میدان یک گل برای تیمش ساخت و بارها دروازه آبی‌ها را نیز تهدید کرد.

پیش از شروع مسابقه  فولاد و استقلال، غفوری و پاتوسی که زمانی کوتاه در دوران هدایت وینفرد شفر با یکدیگر همبازی بودند و سپس مشکلات مالی باعث شد تا هافبک آفریقایی حضور در فولاد را به ادامه بازی در استقلال ترجیح دهد، خوش و بش گرمی داشتند و خاطرات گذشته را بازخوانی کردند.

بدون‌تردید اگر آن اتفاقات مدیریتی در استقلال رخ نمی‌داد. و پاتوسی همچنان در جمع آبی‌ها می‌ماند. می‌توانست. نتیجه‌ای جز شکست استقلال روی اسکوربورد ورزشگاه فولاد آره‌نا نمایش داده شود. اما درخشش پاتوسی علیه نمایش خوب غفوری باعث شد. تا نام فولاد به عنوان پیروز این دوئل به ثبت برسد.


>>>بیشتر بخوانید:

پاتوسی ؛ از اضافه وزن عجیب تا رسیدن به وضعیت نرمال ؛ نیوز


پیش از شروع مسابقه  فولاد و استقلال، غفوری و پاتوسی که زمانی کوتاه در دوران هدایت وینفرد شفر با یکدیگر همبازی بودند...‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

آیاندا پاتوسی (انگلیسی: Ayanda Patosi‎؛ زادهٔ ۳۱ اکتبر ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل آفریقای جنوبی است. که برای تیم فولاد خوزستان بازی می‌کند.

اتوسی در مارس ۲۰۱۲ از طرف انیل اکونکا، ستاره سابق فوتبال آفریقای جنوبی به عنوان یکی از ستارگان آینده تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی خوانده شد. در نوامبر ۲۰۱۲ از او خواسته شد. در جمع اعضای تیم ملی حضور یابد اما نخستین دعوت رسمی از وی در دسامبر ۲۰۱۲ بود. پاتوسی نخستین بازی ملی رسمی خود برای تیم ملی آفریقای جنوبی در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۳ در دیداری دوستانه مقابل مراکش انجام داد.

>>>همچنین بخوانید:

آیاندا پاتوسی: بچه‌ها آماده سفر باشید ؛ درخواست مهم آیاندا پاتوسی از فولادی ها

حاشیه بازی ذوب‌آهن و فولاد| نکونام پاتوسی‌ِ چاق را تعویض کرد/اعتراض مربیان ۲ تیم به داور

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285837

ثبت نظر

-