استقلال ؛ راه موفقیت استقلال ؛ چرا خویشتنداری نمی‌کنید؟‌ «صبر» در استقلال کیمیاست

  • کد خبر : 287269
  • 03 آذر 1399 - 14:11
استقلال ؛ راه موفقیت استقلال ؛ چرا خویشتنداری نمی‌کنید؟‌ «صبر» در استقلال کیمیاست

 

 

استقلال

نیوز: ضرورت دارد یکی از بزرگان نیمکت استقلال، خویشتنداری و صبر را به دیگران آموزش دهد تا تیم راه موفقیت را پیدا کند. در این بلوا، هیچ صدایی به گوش بازیکنان نمی‌رسد و تیم عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

این روزها مسائلی پیرامون تیم استقلال وجود دارد که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر از بین برود. به این نکات دقت کنید:

۱-

به محض آنکه سوت پایان بازی فولاد- استقلال خورد، حاشیه‌ها و جنجال‌های شروع شد. انگار نه انگار که این دومین بازی استقلال در لیگ برتر بود. فقط دومین بازی. اعضای شناخته شده کادر فنی استقلال به گونه‌ای آشفته شده‌اند که انگار قهرمانی لیگ برتر یا جام‌حذفی را از کف داده‌اند. به صورتی بیانیه می‌دهند و مصاحبه می‌کنند که انگار همه امیدها با همین یک بازی از دست رفته است.

۲-

هر اتفاقی که موجب تأخیر ورود شیخ دیاباته به زمین شد به درون رختکن مربوط است و نباید رسانه‌ای شود. در استقلال، هستند بازیکنانی که با جنجال و حاشیه، قرابتی دیرین دارند اما کسی نیست ترمز این دسته از بازیکنان را بکشد. مشخص نیست چرا دیاباته به سیبل حملات تبدیل شده و همه علیه او جبهه گرفته‌اند. یعنی مشکل استقلال همین یک بازیکن است؟

۳-

آنچه موجب شده اوضاع تا این حد آشفته به نظر برسد این است که یکی در میان آن همه نام بزرگ، تلاش نمی‌کند آرامش را به کادر فنی حاکم کند. همه در تکاپو هستند تا رفتارهای احساسی بیشتری داشته باشند. هیجان‌طلبی این افراد موجب محو منطق شده تا همه فوتبال‌دوستان ایرانی از این وضعیت در تعجب باشند.

 

کورونا یصیب استقلال الإیرانی | النهار

 

۴-

اعضای کادر فنی اگر روزی به آرامش رسیدند، حتماً به این سؤال پاسخ دهند که آیا مشکلی در استقلال این فصل می‌بینند یا خیر؟ تیمی که نمی‌تواند موقعیت خلق کند و ریتم و هارمونی لازم را ندارد، حتماً باید ایرادها را برطرف کند. آشوب و هیاهو نه تنها کمکی به استقلال نمی‌کند که اوضاع را از این هم بغرنج‌تر خواهد کرد.

۵-

استقلال و پرسپولیس به دلیل بزرگی، کانون توجه رسانه‌ها و به دنبال آن، محل حاشیه‌های ریز و درشت هستند و کادر فنی باید قدرت هضم و از بین بردن هر بحرانی را داشته باشند. اگر قرار باشد با هر جریان و مشکل، همین گونه رفتار کنند، چه از تیم باقی خواهد ماند؟ بازیکنان تیم برای اجرای صددرصدی همه فرامین تاکتیکی، به آرامشی بالا نیاز دارند که آن را هم از کادر فنی می‌گیرند. رفتارهای هیجانی اعضای کادر فنی در جریان بازی و بعد از آن، هواداران را نگران می‌کند که اعضای این کادر چگونه می‌خواهند بازیکنان را آرام کنند در حالی که خود آرامش و صبر ندارند؟‌

*نتیجه: ضرورت دارد یکی از بزرگان نیمکت استقلال، خویشتنداری و صبر را به دیگران آموزش دهد تا تیم راه موفقیت را پیدا کند. در این بلوا، هیچ صدایی به گوش بازیکنان نمی‌رسد و تیم عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید:

رزاق‌پور: بازی ما و استقلال جنجالی نمی‌شود

بازگشت رضا آذری هافبک استقلال به تمرینات، پس از ۶ ماه مصدومیت و دوری از میادین

سید صالحی : اعضای نیمکت استقلال به فکری کمکی نکردند ؛ نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=287269

ثبت نظر

-