رزاق‌پور: بازی ما و استقلال جنجالی نمی‌شود

  • کد خبر : 287612
  • 03 آذر 1399 - 18:25
رزاق‌پور: بازی ما و استقلال جنجالی نمی‌شود

 

 

نیوز: ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز، در مورد شرایط تیم ماشین سازی تبریز پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم اظهار داشت: امروز وارد تهران شدیم و اردوی خودمان را برای بازی با استقلال برپا کردیم. در بازی قبلی بدشانسی آوردیم و دقیقه نود گل خوردیم. تیم ما امسال حدود ۹۰درصد دچار تغییر شد.

به نظرم تا هفته پنجم-ششم عیار تیم ما مشخص نمی‌شود. تیم جوان و دونده‌ای داریم. برخی بازیکنان سال اولشان در لیگ برتر است و می‌خواهند تلاش کنند که در آینده به تیم‌های بزرگتر بروند. ما تیم یکدست و خوبی هستیم و کادرفنی خوبی داریم اما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی و تجربه لازم برای بازی در لیگ برتر برسیم.

رزاق‌پور در مورد اتفاقاتی که به خاطر مسائل داوری در بازی مقابل ذوب آهن رخ داد گفت:

به مسائل داوری کاری ندارم اما با اینکه اخراج بازیکن ذوب آهن در دقیقه یک به نفع ما بود داور می‌توانست مراعات کند و او را اخراج نکند. شاید اگر ذوب آهن ۱۰نفره نمی‌شد بازتر بازی می‌کرد.

بازی گره نمی‌خورد اما اخراج مدافع حریف باعث شد شکل بازی به هم بخورد. اگر آنها یازده نفره بودند به نظرم بازی زیباتری را می‌دیدم و گل‌های بیشتری رد و بدل می‌شد.

مدافع ماشین سازی در مورد بازی این هفته مقابل استقلال عنوان کرد: استقلال در هفته گذشته شکست خورد. قطعا در این بازی و در زمین خودش با تمام توان حاضر می‌شود اما ما هم از قبل بازنده نیستیم. تمام بازیکنانمان انگیزه بالایی دارند.

 

دوری الابطال ... استقلال الایرانی بمواجهه الوحده الاماراتی - وکاله انباء  فارس | Fars News Agency - FarsNews Agency

 

بعد از بازی با ذوب‌آهن به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم بهتر از این باشیم و نتایج خوبی بگیریم. مقابل استقلال تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا ابتدا گل نخوریم و بعد از آن با استفاده از فرصت‌ها نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه بازی هفته دوم استقلال در اهواز حاشیه‌هایی را به خاطر رفتارهای نیمکت نشینان دو تیم در پی داشت و آیا نگران تکرار این اتفاقات در ورزشگاه آزادی نیست، اظهار داشت: نه ما نگران چنین موضوعی نیستیم.

به نظرم اتفاقات بازی فولاد و استقلال در آن لحظه و درآن شرایط افتاد. بعید می‌دانم در بازی ما مقابل استقلال کار به حرف‌های آنچنانی و جنجال کشیده شود. هم کادرفنی ما و هم کادرفنی استقلال فقط به دنبال فوتبال هستند و می‌خواهیم در عین رفاقت، رقابت کنیم.

رزاق‌پور در خصوص حاشیه‌های که در چند وقت اخیر برای سرمربی ماشین‌سازی ایجاد شده، ایجاد شده گفت: وحید بیاتلو مربی جوانی است و سال اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. او نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

من قصد ندارم به اینجور مسائل ورود کنم اما به عنوان بازیکن آنچه که دیدم او شخصیت موجهی دارد و تمام فکر و ذکرش فوتبال است. از ما هم همین را می‌خواهد که فقط به بازی و فوتبال فکر کنیم. بیاتلو می‌تواند در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

بازگشت رضا آذری هافبک استقلال به تمرینات، پس از ۶ ماه مصدومیت و دوری از میادین

سید صالحی : اعضای نیمکت استقلال به فکری کمکی نکردند ؛ نیوز

استقلال ؛ راه موفقیت استقلال ؛ چرا خویشتنداری نمی‌کنید؟‌ «صبر» در استقلال کیمیاست

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=287612

ثبت نظر

-