در سوگ مرحوم حمید جبارپور

  • کد خبر : 283636
  • 01 آذر 1399 - 12:05

در سوگ مرحوم حمید جبارپور

معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در سوگ مرحوم حمید جبارپور ، قائم مقام دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن پیام حسن صادقی به این شرح است: 


بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ


کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ


چگونه می‌شود تسلیت گفت از دست دادن رادمرد عزیزی را که سراپای وجودش عشق به جامعه کارگری و علاقه بی‌حد و حصر به تشکیلات خانه کارگر بود. زبان و قلم‌ها از بیان غم جانکاه از دست دادن یاران بی‌ادعا عاجز مانده‌اند. تصور از دست دادن و ندیدن همسنگر ۳۵ساله دور از انتظار و تحمل خواهد بود. تصور ندیدن پیشکسوتی که تمام جوانی‌اش را صرف توسعه تشکیلاتی، بهبود و اعتلای امور اعضای خانه کارگر آذربایجان شرقی کرد سبب جاری شدن سیل اشک‌ها خواهد شد. او که هیچگاه اعتراض نکرد و سعی در رفع کمبودها داشت. 


جامعه کارگری کشور در طی همین مدت کوتاه از دست دادن مرحوم حاج حمید جبارپور دلتنگ خوبی‌های اوست. 


– دلتنگ دانایی و ذکاوتی که مصروف توسعه تشکیلاتی کشور می‌داشت، 


– دلتنگ صمیمیتی که به اطرافیانش جان می‌بخشید، 


– دلتنگ صبری بی‌مثال که بر ناملایمات می‌داشت


– دلتنگ لطفی بی‌دریغ که جز جسم و جان او که از زحمتی طاقت فرسا نمی‌آسود، همه از آن برخوردار بودند. 


او شیفته خدمت بود و با رنگی خدایی و فارغ از همه چیز، تمام تلاش خود را در راه اعتلای تشکیلات کارگری مصروف می‌داشت. حمایت وسیع و پیوسته ایشان از جوان گرایی و تاثیر بسیار زیادی که در توسعه تشکیلات کارگری داشت، ریشه در اعتقادی عمیق به قابلیت‌ها و استعدادهای جوانان این تشکیلات داشت. 


آنچه در نظر دیگران پیچیده و غامض می‌آمد در ذهن پویای او سهل و قابل حل می‌نمود و داشتن چنین روحیه‌ای باعث بالندگی تشکیلات خانه کارگر آذربایجان شرقی شد. 


افزون بر دستاوردهای گرانسنگ ایشان برای جامعه کارگری خصوصاً تشکیلات خانه کارگر استان آذربایجان شرقی، تاسیس شورای اسلامی کار در راستای دفاع از حقوق کارگران یادگارهایی ماندگار از حضور فعال ایشان در عرصه کارگری آن استان است. 


از دست دادن یک دوست مهربان و همکار زبده، دلخراش و تحملش برای بنده و آقای محجوب دبیرکل خانه کارگر که همواره از آن مرحوم به نیکی یاد می‌کرد، بسی دشوار است. این فقدان بزرگ را به خانواده داغدار ایشان بویژه دبیر، اعضای هیئت اجرایی و سایر همکاران خود در خانه کارگر آذربایجان شرقی و همچنین جامعه کارگری شاغل و بازنشسته آن استان تسلیت عرض نموده و آرزومندم توان و توشه درخور برای به ثمرنشاندن دغدغه‌های والای یار دیرین و تشکیلاتی خود را داشته باشیم. از خداوند منان نیز، علو درجات آن عزیز را طلب می‌نمایم. 


ای خداوند بزرگ او اکنون به سوی تو بازگشته است، او را در جوار لطف خود پذیرا باش و با نیکان و مقربان درگاهت محشورش گردان که تو بهترینِ پاداش دهندگان هستی. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=283636

برچسب ها

ثبت نظر

-