مشکل پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران «پوژنه» رفع شد

  • کد خبر : 279093
  • 28 آبان 1399 - 11:13
مشکل پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران «پوژنه» رفع شد

مشکل پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران «پوژنه» رفع شد

کارگران کارخانه صنایع بهداشتی ایران «پوژنه» از رفع مشکل بیمه بیکاری کارگران بیکار شده‌ی این واحد تولیدی خبر دادند.

شماری از کارگران کارخانه صنایع بهداشتی ایران «پوژنه» در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: پس از توقف فعالیت کارخانه صنایع بهداشتی ایران «پوژنه» و بلاتکلیفی کارگران برای دریافت مقرری بیمه بیکاری، اخیرا با پیگیری اداره کل کار استان مشکل مقرری بیمه بیکاری کارگران این کارخانه با صدور برگه‌ عدم نیاز مرتفع شده است.


آنها اظهار کردند: حدود ۸۰ نفر از کارگران بیکار شده صنایع بهداشتی ایران «پوژنه» از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند و در صورت مشخص شدن وضعیت کارخانه بازگشت به کار می‌شوند.


کارگران با بیان اینکه متوقف شدن فعالیت کارخانه صنایع بهداشتی ایران «پوژنه» موقتی است، افزودند: برای دریافت مقرری بیمه بیکاری، مشکل‌ عدم نیاز داشتیم که کارفرما متقاعد به صدور آن شد.


کارگران با بیان اینکه کارگران این کارخانه طی یک هفته گذشته برای پیگیری وضعیت بیمه بیکاری و مطالبات معوقه خود دست به اعتراض صنفی زده بودند، در ادامه گفتند: کارگران این کارخانه چند ماه مطالبات مزدی طلبکارند که در این مورد شکایت خود را به اداره کار شرق اهواز ارایه کرده‌اند.


حدود ۸۰ نفراز کارگران صنایع بهداشتی ایران «پوژنه» اهواز همزمان با توقفف فعالیت تولیدی این کارخانه از ابتدای آبان ماه جاری جاری به دلیل افزایش مشکلات مالی بیکار و بلاتکلیف شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=279093

ثبت نظر

-