حضور یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس برای دنبال کردن اقدامات مدیریت در نقل و انتقالات

  • کد خبر : 278023
  • 27 آبان 1399 - 19:20
حضور یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس برای دنبال کردن اقدامات مدیریت در نقل و انتقالات

 

نیوز:

حضور یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس برای دنبال کردن اقدامات مدیریت در نقل و انتقالات

یحیی گل محمدی پیگیر نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی برای پیگیری اقدامات باشگاه در جذب بازیکن جدید به فاصله دو روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات به ساختمان باشگاه رفت و وضعیت خرید یک مدافع توسط باشگاه را از نزدیک بررسی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به ساختمان باشگاه رفت.

سرمربی تیم پرسپولیس که درخواست خرید بازیکن از سوی سرخ ها را مطرح کرده است. امروز برای پیگیری این خواست خود راهی باشگاه شد.

یحیی گل محمدی در جلسه امروز به دیدار مدیرعامل و معاون سرخ ها رفت و خرید یک مدافع جدید را پیگیری کرد. این در حالی است که هفته های اخیر دستکم شش گزینه برای خط دفاعی پرسپولیس. مطرح شدند که در آستانه اتمام زمان نقل و انتقالات، هنوز هیچ یک به توافق نرسیده اند.

گل محمدی همچنین در هفته های اخیر مطالباتش را دریافت نکرده و منتظر است تا سمیعی این موضوع را هم حل کند.

یحیی گل‌محمدی (زادۀ ۲۸ اسفند ۱۳۴۹) بازیکن پیشین و مربی کنونی فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده دارد.

گل‌محمدی سابقه بازی در تیم‌های تراکتور تبریز،[۱] پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری[۲] را دارد. همچنین در ۷۴ بازی برای تیم ایران به میدان رفته و ۵ گل برای این تیم، زده‌است.

گل‌محمدی مربی‌گری را در تیم تربیت یزد در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد،[۳] وی در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد،[۴] گل‌محمدی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخت،[۵] در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد[۶] اما وی در مهر ماه سال ۱۳۹۱ از این تیم جدا[۷] و به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

>>>همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=278023

ثبت نظر

-