مرگ کارگر معدن مس انارک بر اثر سقوط در دستگاه انتقال مواد

  • کد خبر : 262896
  • 19 آبان 1399 - 16:56
مرگ کارگر معدن مس انارک بر اثر سقوط در دستگاه انتقال مواد

 

 

نیوز:منابع کارگری در استان اصفهان؛ از مرگ یکی از کارگران معدن مس انارک در شهرستان نایین به دلیل سقوط در دستگاه انتقال مواد (اسکرو) خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگران معدن مس انارک شهرستان نایین در استان اصفهان، حین انجام کار در اثر سقوط در دستگاه اسکرو (انتقال مواد) دچار حادثه شد و جان باخت.

مرگ کارگر معدن مس انارک بر اثر سقوط در دستگاه انتقال مواد

علت مرگ کارگر معدن مس

از قرار معلوم؛ فرد فوت شده از کارگران شرکت توسعه و فن آوری مس مسکنی در معادن انارک شهرستان نایین بوده که حین کار از ارتفاع ۲۰ متری به داخل دستگاه انتقال مواد سقوط می‌کند و بر اثر برخورد با پره‌های حلزونی دستگاه اسکرو (انتقال مواد) جان خود را از دست می‌دهد.

 

به دنبال وقوع این حادثه؛ ماموران امداد و نجات بدن بی‌جان این کارگر را از داخل دستگاه و پره‌ها بیرون کشیده و برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی دادند.

 

علت سقوط ومرگ کارگر معدن به داخل دستگاه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

 

بلعیده شدن مرد جوان در حلزونی های سیلوی معدن مس انارک

به گزارش نیوز ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین گفت: روز گذشته و به دنبال اعلام حادثه از طریق مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان EOC و سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیروهای ما به محل حادثه اعزام شدند.

محمد زمانی با اشاره به وقوع حادثه کارگاهی در یکی از معادن انارک، اظهارکرد :  متعاقب وقوع حادثه کارگاهی فوق، نجات گران پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک با خودروهای امدادی و عملیاتی و تجهیزات کامل رهاسازی به استعداد یک تیم سه نفره به همراه خودرو ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که علیرغم حضور به موقع و تلاش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر نائین با پیکر بی جان کارگر مواجه شدند .

دراین عملیات امدادی که در ارتفاع ۲۰ متری و بیش از یک ساعت ادامه داشت و با رها سازی جسد کارگر شرکت معدنی مس مسکنی از داخل پره های حلزونی اسکرو ( انتقال مواد معدنی مس ) همراه بود ، علاوه بر جمعیت هلال احمر، عوامل اورژانس و آتش نشانی انارک حضور داشتند

 

 

 

بیشتر بخوانید :

سقوط سنگ بلای جان کارگر معدن دامغان

جزئیات خودسوزی یک کارگر معدن در رودبار

تحقیقات در مورد خودسوزی کارگر معدن رودبار گیلان در جریان است

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=262896

برچسب ها

ثبت نظر

-