صعود طلا با سبقت بایدن از ترامپ در پنسلوانیا!

  • کد خبر : 257607
  • 16 آبان 1399 - 17:57
صعود طلا با سبقت بایدن از ترامپ در پنسلوانیا!

 

صعود طلا با سبقت بایدن از ترامپ در پنسلوانیا!

نیوز :قیمت هر اونس طلا به ۱۰ دلار افزایش به ۱۹۶۰ دلار رسیده است. انتظار می‌رود در صورت ادامه روند فعلی انتخاباتی به نفع جو بایدن، اعلام نهایی پیروزی او به قیمت طلا شوک دیگر نیز وارد شود.

 پنسیلوانیا

افزایش فاصله بایدن با ترامپ در پنسیلوانیا

ساعت ۱۸:۳۶- آخرین نتیجه منتشرشده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت پنسیلوانیا نشان می‌دهد که فاصله جو بایدن با دونالد ترامپ اندکی افزایش یافته است. جو بایدن اکنون با ۶ هزار و ۷۳۷ رای از دونالد ترامپ در این ایالت پیش افتاده است. نامزد دموکرات‌ها در صورت پیروزی در پنسیلوانیا با کسب ۲۰ رای الکترال این ایالت رئیس‌جمهوری آینده آمریکا خواهد بود. تخمین زده می‌شود که هنوز حدود ۱۶۰ هزار رای در پنسیلوانیا شمرده نشده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ: انتخابات تمام نشده است

ساعت ۱۸:۳۰- ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به دنبال تصمیم برخی رسانه‌ها برای اعلام پیروزی جو بایدن در ایالت پنسیلوانیا تاکید کرد که انتخابات «تمام» نشده است. ستاد انتخاباتی نامزد جمهوریخواهان افزوده است که آرای چهار ایالت باقی‌مانده که جو بایدن در آنها پیشتاز است نهایی نیست.

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا افزوده است که دونالد ترامپ پس از بازشماری آرای جورجیا در این ایالت پیروز خواهد شد. در بیانیه این ستاد آمده است که در ایالت پنسیلوانیا «تخلفاتی» روی داده است.

ترامپ قصد پذیرش شکست را ندارد

ساعت ۱۸:۲۴- فاکس نیوز اعلام کرد که منابع آگاه تاکید کردند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از توصیه های مشاوران خود، قصد ندارد شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد.

 پنسیلوانیا

واکنش بولتون به ادعاهای ترامپ

ساعت ۱۷:۳۹-جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ در واکنش به ادعاهای ترامپ درباره تقلب اعلام کرد:جمهوریخواهان در برابر «آزمون شخصیتی» قرار دارند. به گفته وی نامزدها نباید «دروغ» بگویند اما اگر شواهدی مبنی بر تخلف در دست دارند باید از مجاری قانونی آن را پیگیری کنند.

بایدن در پنسیلوانیا هم از ترامپ پیش افتاد

ساعت ۱۷:۲۹- جو بایدن با شمارش شماری از آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنسیلوانیا از دونالد ترامپ پیش افتاد. نامزد دموکرات‌ها اکنون در این ایالت پنج هزار و ۵۸۷ رای بیشتر از دونالد ترامپ کسب کرده است. جو بایدن در صورت پیروزی در پنسیلوانیا ۲۰ رای الکترال این ایالت را کسب خواهد کرد و رئیس‌جمهوری آینده آمریکا خواهد بود

 

>>>خبر مرتبط

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=257607

ثبت نظر

-