انتخابات انجمن صنفی کانیوزن مخابرات اصفهان الکترونیکی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 251734
  • 13 آبان 1399 - 11:41
انتخابات انجمن صنفی کانیوزن مخابرات اصفهان الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات انجمن صنفی کانیوزن مخابرات اصفهان الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات انجمن صنفی کانیوزن مخابرات اصفهان به‌صورت الکترونیکی در روز ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همایون نوربخش (مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان) اظهار کرد: در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا انتخابات تشکل‌های صنفی مخابرات منطقه اصفهان برای اولین بار به صورت الکترونیکی در روز ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود.


وی با اشاره به نحوه انجام انتخابات الکترونیکی انجمن صنفی اظهار کرد: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کار و طبق قراردادی که با پیمانکار بسته شده همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات انجمن صنفی کانیوزن اندیشیده شده و امیدواریم همکاران عزیز با حضور حداکثری خود ما را در برگزاری هر چه پرشور‌تر این آئین یاری کنند.


مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به شرایط واجدین شرکت در انتخابات افزود: همکاران رسمی، قراردادی و کارگزاران قراردادی مخابرات منطقه اصفهان دارای حق رای در این انتخابات هستند.


در ادامه علیرضا وزیریان (عضو هیئت موسس انجمن صنفی مخابرات )نیز با تشریح زمان برگزاری انتخابات گفت: هیئت رئیسه برگزار کننده انتخابات در تاریخ یکشنبه ۱۸ آبان با انتخاب ۵ نفر از بین افراد کاندید شده انتخاب خواهند شد و پس از آن نیز در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان انتخابات به منظور تصویب اساسنامه، انتخاب ۹ نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر بازرس انجام خواهد پذیرفت.


او تاکید کرد: شرط تائید انتخابات ۲۰ آبان منوط به شرکت بیش از ۵۰ درصد همکاران واجد حق رای می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=251734

برچسب ها

ثبت نظر

-