خرید ماشین آلات بسته بندی

  • کد خبر : 250404
  • 12 آبان 1399 - 16:51
خرید ماشین آلات بسته بندی

 

 

خرید ماشین آلات بسته بندی

به گزراش نیوز : در مطلب خرید ماشین آلات بسته بندی تلاش داریم تا در مورد انواع ماشین آلات بسته بندی صحبت کنیم و همچنین در مورد خرید ماشین ترموفرمینگ نیز مطالبی را برایتان بیان کنیم، لطفا تا پایان ما را همراهی کنید.

بسته بندی و بالا ماندن کیفیت مواد غذایی، بسته بندی و حفظ سلامت محصولات، بسته بندی و سلامت بهداشتی مواد غذایی، بسته بندی و تازه ماندن محصولات، بسته بندی و طولانی کردن عمر مواد و محصولات، تمامی موارد ذکر شده فقط گوشه ای از اهمیت و توانایی بسیار صنعت بسته بندی در صنایع مختلف می باشد.

اگر شما نگاهی هر چند اجمالی به صنعت مواد غذایی، مواد بهداشتی، دارویی، آرایشی و همچنین محصولات پوشاک بیندازید، مشاهده خواهید کرد که هیچ کدام از این صنایع بدون استفاده از بسته بندی ارزش و اعتبار چندانی ندارند؛ بسته بندی و صنایع مختلف لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

با توجه به توضیحات بالا در مورد اهمیت صنعت بسته بندی، در مورد انواع ماشین آلات بسته بندی در ادامه برای شما توضیحات مفیدی را بیان خواهیم کرد.

خرید ماشین آلات بسته بندی ، دستگاه بسته بندی کارتونینگ

بسته بندی محصولات بهداشتی و آرایشی، بسته بندی داروها،  بسته بندی مواد غذایی فقط گوشه ای از توانایی بسیار بالای دستگاه کارتونینگ می باشد.

خصوصیات برجسته ی این دستگاه موجب گردیده است که همواره برای بالا نگه داشتن میزان کیفیت محصولات از آن استفاده های ویژه ای در صنایع مختلف کشورمان و همچنین سطح دنیا نیز به عمل آید.

یکی از دلایلی که این دستگاه خصوصیات منحصر به فردی در بالا نگه داشتن کیفیت محصولات دارد، اتوماتیک بودن فعالیت آن و عدم دخالت نیروی انسانی در فعالیت بسته بندی محصولات می باشد.

مصارفی همچون بسته بندی انواع قرص ها، محصولات شوینده چون خمیر دندان و محصولات آرایشی دیگر مانند انواع رنگ موها سبب گردیده است که استفاده ی گسترده ای از این دستگاه در صنعت بسته بندی گردد.

همچنین برخوردار بودن از ضمانت ۶ ماهه پس از خرید این دستگاه و قابلیت درج اطلاعات مختلف بر روی کارتن محصولات توسط سیستم بچ نامبر از خصوصیات شاخص دیگر این دستگاه می باشد.

خرید ماشین آلات بسته بندی ،  خرید ماشین ترموفرمینگ

 

06

 

استفاده در محیط های کارگاهی با فضایی محدود، جهت بسته بندی مواد غذایی از خصوصیات مناسب دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ است.

در هنگام خرید این دستگاه توجه داشته باشید که از این دستگاه ها معمولا برای بسته بندی انواع گوناگون دسرها، ماست های چکیده شده، بسته بندی عسل و محصولات مربایی نیز به کار برده می شود.

همچنین در خرید ترموفرمینگ توجه داشته باشید این دستگاه طبق آخرین استانداردهای جهانی بسته بندی مواد غذایی کار می کند.

این روش بسته بندی می تواند موجب بالا نگه داشتن کیفیت محصولات و  طولانی کردن ماندگاری آن ها شود و موجبات آسودگی خاطر هر چه بیشتر مصرف کنندگان گرامی را نیز به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

برخوردار بودن از سیستم PLC ، صفحه ی کنترل گر  HMI، برخورداری از گارانتی ۲ ساله، قدرت تنظیم فعالیت های دستگاه به زبان فارسی و سایر زبان های رایج دنیا نیز از مزایای بسیار مناسب دیگر این روش بسته بندی است.

 

بسته بندی با دستگاه بلیستر

 

07

 

شرکت هایی که به خرید دستگاه بلیستر اقدام می کنند قطعا اطلاع دارند که این دستگاه از جدید ترین و به روز ترین دستگاه هایی است که در صنایع دارویی کشورمان استفاده می گردد.

در مطلب خرید ماشین آلات بسته بندی جالب است که بدانید توان بسته بندی زیبا و با کیفیت محصولات دارویی و انواع قرص ها، از برتری های این دستگاه بسته بندی تازه عرضه شده به بازار است.

امکان بسته بندی انواع متنوعی از محصولات بهداشتی و دارویی، برخورداری از گارانتی ۳ ساله، برخوردار بودن از دفترچه های مکانیکی و برقی از مزایای دیگر این دستگاه برای خریدارانش می باشد.

تنظیم زبان دستگاه به زبان فارسی و زبان های مشهور و متنوع دنیا، سیستم کنترل گر  PLC، برخورداری از صفحه نمایش لمسی، سرعت و دقت بسیار بالا از خصوصیات ویژه و برتری های دیگر این روش بسته بندی است.

همچنین این دستگاه با فراهم کردن امکان تایید و رد کردن محصولات توسط دوربین های مخصوصی که بر روی آن تعبیه شده است، می تواند عمل جداسازی محصولات سالم و غیر قابل قبول را بسیارآسان سازد.

عدم دخالت نیروی انسانی و سرعت و دقت بالای تولید محصولات، از مهم ترین برتری های این دستگاه پیشرفته و به روز صنعت بسته بندی است.

شاخص های فنی دستگاه بلیستر 

در مطلب خرید ماشین آلات بسته بندی  خوب است که بدانید وزن ۲۲۰۰ کیلوگرمی، سرعت ۶۰ الی ۱۲۰ ضربی جهت انجام برش بسته بندی محصولات و همچنین طول ۲متر و ۶۰ سانتی متری این دستگاه فقط بخشی از مشخصات فنی دستگاه بلیستر هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=250404

ثبت نظر

-