افزایش وام ازدواج

  • کد خبر : 407914
  • 11 فروردین 1400 - 9:06
افزایش وام ازدواج

افزایش وام ازدواج به ۲۰۰ میلیون تومان برای زوج‌های جوان و ۱۴۰ میلیون تومان برای همۀ زوج‌ها تصویب شد.

وام ازدواج به ٢٠٠میلیون تومان افزایش یافت

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی هدف از مصوبه مجلس برای افزایش مبلغ وام ازدواج را سوق دادن منابع به سمت رفع نیازهای مردم و ⁧حمایت از خانواده دانست.

قالیباف و وام

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‌بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نورچشمی‌ها و ابر بدهکاران بانکی می‌شد، نوبت مردم که می‌رسید می‌گفتند بودجه نداریم!

مجلس با هدف سوق دادن منابع به سمت رفع نیازهای مردم و برای ⁧حمایت از خانواده⁩، وام ازدواج را به ۲۰۰ میلیون تومان برای زوج‌های جوان و ۱۴۰ میلیون تومان برای همۀ زوج‌ها افزایش داد.»

>>>بیشتر بخوانید:

پرداخت سه وام به فرهنگیان در سال ۱۴۰۰

قالیباف و وام

اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی‌ها و ابربدهکاران می‌شد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش وام ازدواج توسط مجلس نوشت که بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و به مردم می گفتند بودجه نداریم.

محمد باقر قالیباف در توییتر نوشت: بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و نوبت مردم که می رسید می گفتند بودجه نداریم.

رییس مجلس افزود: مجلس با هدف سوق دادن منابع به سمت رفع نیازهای مردم و برای حمایت از خانواده وام ازدواج را به ۲۰۰ میلیون تومان برای زوج های جوان و ۱۴۰ میلیون تومان برای همه زوج ها افزایش داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=407914

برچسب ها

ثبت نظر

-