تجهیز و راهاندازی شعبه ۳۲ تهران به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دستور کار اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ قرار گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، حسین امیریگنجه (مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ) گفت: با مساعدت و دستور مدیرعامل سازمان، اقدامات اولیه جهت تهیه و اجاره ساختمان، تامین نیرو و تجهیز ملزومات اداری طی ۳ هفته گذشته و با حضور معاونان و روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ برنامهریزی و به اجرا درآمد.
امیریگنجه با توجه به اهمیت شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در سطح شعب استان تهران گفت: همه شعب تامین اجتماعی به لحاظ ماهیت درآمدی و هزینهای؛ نقش تعیینکنندهای در تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی دارند، اما حجم کاری شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب معادل ۳ اداره کل در سطح کشور است که این امر نه تنها فشار مضاعفی بر کانیوزن تحمیل مینمود؛ بلکه فضای شعبه نیز درشان و شخصیت کانیوزن، بیمهشدگان، بازنشستگان و مستمریبگیران نبود.
امیریگنجه با اشاره به شلوغی، ازدحام، تاخیر در وصول و ترافیک کاری در شعبه ۲۵ گفت: بر اساس نرم تعداد بیمهشدگان در هر شعبه و در ساختار اجرای عملیات خدمترسانی ۶۰ هزار نفر تعیین شده است که این شعبه بیش از ۲۲۰ هزار بیمهشده را تحت پوشش (حمایتهای کوتاهمدت و بلندمدت) دارد و این حجم گسترده؛ فشار مضاعفی به کانیوزن تلاشگر و خدوم تحمیل شده است و بعضا موجبات نارضایتی مخاطبان را در فضای محدود دامن میزند.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تهیه و تجهیز شعبه ۳۲ را پس از ۱۳ سال یک آرزوی بزرگ برای مسئولان، کانیوزن و مخاطبان دانست و تصریح نمود: در تلاش شبانهروی بنا داریم در کمترین زمان ممکن و باتوجه به راهبردهای اداره کل غرب تهران بزرگ (مدیریت منابع، مدیریت مصارف، تابآوری و کرامت انسانی) و با همکاری معاونت اداری مالی ستاد مرکزی و دیگر مسئولان به بهرهبرداری برسانیم.