چند توصیه برای اینکه چگونه جذاب باشیم

  • کد خبر : 238611
  • 10 مرداد 1400 - 14:25
چند توصیه برای اینکه چگونه جذاب باشیم

به گزارش نیوز:  جذاب بودن به اصطلاح عامیانه تو دل برو بودن یکی از خصوصیاتی است همه آدم ها دوست دارند با آن شناخته شوند. راه های زیادی برای جذب دیگران و جذاب شدن وجود دارد که با یادگیری آن ها شما هم میتوانید یک شخصیت تو دل برو داشته باشید و آدم های اطرافتان را جذب کنید. در ادامه این مطلب یاد میگیریم چگونه جذاب باشیم.

 هر فردی این پتانسیل را دارد که یک آدم خواستنی یا تو دل برو باشد. نیازی نیست که یک آدم خاص با قیافه و ابعاد و تیپ نامتعارف باشید تا خواستنی و جذاب بشید.

چطور تو دل برو باشیم و همه روبه خودمون جذب کنیم؟

جذاب بودن یا به اصطلاح عامیانه تو دل برو بودن یکی از خصوصیاتی است همه آدم ها دوست دارند با آن شناخته شوند. حتما شما هم با افرادی برخورد داشته اید که در همان نگاه اول جذاب و تو دل برو به نظر میرسند و به اصطلاح مهرشان به دل آدم می نشیند. راه های زیادی برای جذب دیگران و جذاب شدن وجود دارد که با یادگیری آن ها شما هم میتوانید یک شخصیت تو دل برو داشته باشید و آدم های اطرافتان را جذب کنید. در این بخش شما را با راه های جذاب و تو دل برو بودن آشنا می کنیم.

چطور یه آدم تو دل برو باشیم؟

برای و تو دل برو و محبوب بودن کافی است این مراحل را دنبال کنید؛

خودتان را دوست داشته باشید

برای این که دیگران ما را دوست داشته باشند و محبوب و تو دل برو باشیم، نخست باید خودمان را دوست داشته باشیم. کسی که خودش را دوست دارد به افزایش اعتماد به نفس در خود کمک می کند؛ برای خودش ارزش و احترام قائل است و به همین دلیل دیگران به او احترام می گذارند و نسبت به او احساس پذیرش دارند. دوست داشتن خود و خودشیفتگی دو چیز متفاوت هستند. دوست داشتن خود به معنای این است که ما از خودمان خشنود باشیم. اعتماد به نفس داشته باشیم. برای خودمان ارزش و احترام قائل شویم و از دیگران نیز بخواهیم به ما احترام بگذارند.

متفاوت باشید

اگر می خواهید جذاب باشید، به چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید و نقاط قوتتان را بشناسید و به خود واقعی تان اجازه درخشیدن بدهید اما ظاهرسازی نکنید.

چطور یه آدم تو دل برو باشیم؟

بر باورهایتان پایدار باشید

افرادی که روی اعتقاد و باورهای درست خود راسخ می ایستند، همیشه جذابند. افراد قوی، همیشه تحسین برانگیزند. اگر فکر می کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی تان است، نیست.

>>>بیشتر بخوانید:

چند ترفند کاربردی برای این که جذاب تر به نظر برسیم!

خوش اخلاق باشید

افراد دل ربا و محبو ب دائما لبخند می زنند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. افرادی که در نگاه همه جذاب هستند، همیشه با دیگران خوب رفتار کرده و از عصبانیت دوری می کنند. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می شود.

چطور یه آدم تو دل برو باشیم؟

موقعیت شناس باشید

یک فرد تو دل برو و جذاب، زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می داند. افراد تو دل برو ارزش زندگی خود را می دانند و هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهند بود و از کوچکترین مسائل در زندگی لذت می برند.

مثبت نگر باشید

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، سبب می شود فردی تو دل برو و جذاب باشید . افرادی که دیگران را جذب خود می کنند، قلب مهربانی داشته و به دیگرا دلگرمی می دهند و آنها را با افکار منفی خود مایوس نمی کنند.

مودب باشید

اگر می خواهید اطرافیان را به خود جذب کنید و در دل آنها جا باز کنید، همیشه با ادب باشید و از کلماتی مثل «لطفا» و «متشکرم» استفاده کنید.

چطور یه آدم تو دل برو باشیم؟

قدردان محبت های کوچک باشید

آدم های دوست داشتنی از شنیدن تشکر خوشحال می شوند و با کلام به آن پاسخ می دهند. ‏افراد جذاب و تو دل برو همیشه بعد از کمک دیگران از آنها تشکر کرده و در اصطلاح بی چشم و رو نیستند.

از ته دل همدردی می کنند

چگونه جذاب باشیم؛ افراد جذاب و تو دل برو به دیگران بها می دهند و با ‏احساسات افراد دیگر همراهی می کنند. اغلب افراد جذب کسانی می شوند که احساسات آنها را درکنند بنابراین جذب این افراد می شوند.

پیشنهاد کمک می دهند

افراد تو دل برو در جست وجوی ‏فرصتی برای کمک به دیگران هستند . این افراد بدون اینکه توقع جبران داشته باشند برای رضای خدا و دل خود به دیگران کمک می کنند.

چطور یه آدم تو دل برو باشیم؟

قوی و محکم باشید

افراد جذاب و تو دل برو در مواجهه با چالش های زندگی جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می کند، آنها افراد محکمی هستند که در همه مواقع بهترین راهکارها را ارائه می دهند اما هرگز جا نمی زنند.

گوش دهید تا بیشتر بدانید

چگونه جذاب باشیم؛ آدم های خیلی دوست داشتنی و تو دل برو شنونده های فعال و صادقی هستند. می توانید با آن ها درباره نظرات یا ماجراهایتان صحبت کنید یا از آن ها ‏راهنمایی بخواهید.

مسئولیت پذیر باشید

افراد تو دل برو مسئولیت کار یا خطایشان را می پذیرند و کنترل اموری را که باید تحت نظارت شان باشد به دست می گیرند؛ بنابراین با عقل جور ‏درمی آید که بگوییم آدم های قابل اعتماد بسیار دوست داشتنی اند. ‏

چگونه جذاب باشیم

در جمع ها حضور پیدا کنید

چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم افراد محبوب با دیگران ارتباط زیادی دارند و دیگران آنها را می شناسند و به آنها توجه می کنند. اگر می خواهخید تو دل برو باشید، ارتباط خود را افزایش دهید و در جامعه حاضر گردید. حضور در جامعه کمک می کند در جهت بهبود زندگی آدم هایی قدمی بردارید که به شما احتیاج دارند.

ریسک کنید

چگونه جذاب باشیم؛ برای محبوب بودن باید در سطحی از روابط اجتماعی که چندان در آن راحت نیستید، چندین بار فرصت برقراری ارتباط پیدا کنید؛ بنابراین آماده ی کارهای شجاعانه باشید.

دوستانه رفتار کنید

آدم های محبوب تقریبا با همه رفتار دوستانه ای دارند و آمادگی دارند و می توانند با هر کسی روابط دوستانه برقرار کنند.

چگونه جذاب باشیم

خود واقعی تان باشید

آدم هایی که حقیقتا محبوب هستند، کاملا معمولی و خود واقعیشان هستند و برای محبوبیت احتیاج به بزرگنمایی ندارند. افراد محبوب همیشه رفتار درستی دارند و ایرادات خود را می دانند و برطرف می کنند و بیش از حد از خود تعریف نمی کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=238611

ثبت نظر

-