چند ترفند کاربردی برای این که جذاب تر به نظر برسیم!

  • کد خبر : 440742
  • 04 مرداد 1400 - 11:05
چند ترفند کاربردی برای این که جذاب تر به نظر برسیم!

نیوز: اگر خودتونو دوست داشته باشین باعث میشه در نظر دیگران جذاب به نظر برسین. همچنین زندگی برای شما آسون تر و روابطتتون بهبود پیدا می‌کنه. وقتی که خودتونو باور داشته واز دورن فردی قوی باشین میتونین به راحتی خودتونو با فراز ونشیب های زندگی و روابط سازگار کنین. در اینجا ما راه های جذابیت، به منظور اینکه احساس بهتری نسبت به خودتون داشته باشین بیان کردیم.

زیاد نسبت به خودتون سخت گیر نباشین

یکی از راه های جذابیت این است که خودتان باشید. برای داشتن روابط عالی و عشق در زندگی لازم نیس خودتونو رو تغییر بدین. در واقع، بقیه باید شما رو همان طور که هستین بپذیرنن. سعی کنین در روابطتتون با دیگران صمیمی باشین، تا آن‌ها هم با شما صمیمی باشن و احساس راحتی کنن. البته، یک نکته را اصلن فراموش نکنین که فقط باید با افراد حامی و غیر سمی ارتباط داشته باشین. به طور کلی، اگر دیگران در مورد شما بد فکر کردن یا به شخصیت شما توهین میکنن، شما نسبت به آن‌ها بی توجه باشین و آن‌ها را نادیده بگیرین. و بدونین مهم ترین شخص زندگیتون خودتون هستین و مهم نیس دیگران در مورد شما چه چیزی بگن.

کاری رو که درست هست انجام بدین

اگر مدام در درون خودتون برای داشتن عزت نفس در کشمکش هستین، به احتمال زیاد دوست دارین دیگران شما رو تأیید کنن و یا اگر منتظر ستایش دیگران هستین، بهتر هس روی عزت نفس خودتون بیشتر کار کنین و هر کاری رو فقط برای خودتون انجام بدین و اصلن منتظر تأیید دیگران نباشین.
اگر میخواین کاری برای دیگران انجام بدین، بدون هیچ چشم داشتی و سخاوتمندانه انجام بدین، که اگر غیر این باشه قطعا پشیمون میشین. پس همیشه و درهر حال فقط کار خوب خودتون رو انجام بدین و به خودتون متکی باشین.

>>>بیشتر بخوانید:

جذابیت‌های مردانه و زنانه؛ بخوانید و جذاب باشید

برای خودتون زندگی کنین

افرادی که دارای هدف و برنامه خاصی هستن، برای انجام کارهایشان از خودشون انرژی می‌گیرن. بجای تلف کردن وقتتون برای راضی نگهه داشتن دیگران، اون رو برای به دست آوردن خواسته‌های خودتون صرف کنین. این سؤالات رو از خودتون بپرسین: چه چیزی باعث خوشبختی من میشه؟ دوست دارم در زندگی‌ام به چه چیزهایی برسم؟ چه چیزی برای من احساس خوشبختی و رضایت ایجاد میکنه؟ با پرسیدن این سوالات از خودتون میتونین تا حدودی بفهمین که چه هدفی رو باید دنبال کنین.

شادی رو انتخاب کنین

اگر خوشحال باشین، دیگران اون رو احساس و در حضور شما احساس راحتی میکنن. یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی، اینه که ذهن قضاوت گر و منفی خودتونو رو کنار بزارین و مثبت و به دور از هر گونه قضاوت فکر کنین. بنابراین هر موقع ذهن شما باعث میشه شما رو از اهدافتون دور کنه به اون بگین نه!” با ورزش، مطالعه، کار، کمک به دیگران یا تلاش‌های خلاقانه حواس خودتونو رو پرت کنین. هر کاری که میتونین انجام بدین، اما نزارین افکارتون، شما رو از اهدافتون دور کنه. و همیشه خوشبختی رو انتخاب کنین.

مراقب خودتون باشین

افرادی که از خودشون مراقبت میکنن و به خودشون میرسن از جذابیت بیشتری برخوردار هستن. چون در انجام کارهایشان نظم خاصی دارن و با این کار به دیگران نشون میدن به اونا احترام بزارن.خوردن غذاهای مقوی، ورزش منظم و رعایت بهداشت باید بخشی از برنامه‌های روزانه شما باشه.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440742
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : Psychologytoday.com

برچسب ها

ثبت نظر

-