کشف ترقه های خطرناک در زنجان

  • کد خبر : 22532
  • 21 اسفند 1398 - 18:11
کشف ترقه های خطرناک در زنجان

ترقه، که بیشتر در مراسم چهارشنبه سوری مورد استفاده می گیرد.این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از جرایم به فضای مجازی کوچ کرده است و شیادان از هر فرصتی برای فریب و کلاهبرداری استفاده می کنند به همین دلیل سازندگان مواد محترقه و فروشندگان آن نیز طی سال های اخیر به ویژه از سال گذشته که ویروس کرونا شیوع یافت، به فضای مجازی روی آورده اند. این در حالی است که راه اندازی سایت و وبگاه و هر گونه تبلیغ در فضای مجازی در مورد آموزش ساخت و فروش مواد محترقه جرم است.


کشف ترقه های خطرناک در زنجان
کشف ترقه های خطرناک

سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر مجاز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

کشف ۲ میلیاردتومانی دارو و کالای بهداشتی قاچاق از یک داروخانه

سخنگوی قوه قضائیه: «مهدی جهانگیری» به جرم قاچاق حرفه‌ای ارز محکوم شد/به دنبال فیلترینگ نیستیم

او افزود: با انجام کار اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه ۳۳ هزار و ۲۴۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از یک واحد صنفی کشف و متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ رحمتی با اشاره به اینکه اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطر‌های احتمالی مواد محترقه و منفجره، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس استان زنجان قرارگرفته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=22532

ثبت نظر

-