بریگاد شادی (بریگاد لذت) کارگران جنسی برای تامین نیاز رهبر

  • کد خبر : 155879
  • 30 مرداد 1399 - 16:58
بریگاد شادی (بریگاد لذت) کارگران جنسی برای تامین نیاز رهبر

واحد ترجمه نیوز – دیکتاتورها وقتی همه قدرت را در اختیار خود می بینند، دایره سواستفاده از مردم سرزمین خود را گسترش می دهند و هیچ گونه محدودیتی را برای خودشان در نظر نمی گیرند. یکی از انحرافات مشترک همه دیکتاتور ها استفاده جنسی از زنان و دختران با تشکیل گروه هایی از زیباترین آنها برای کام گیری جنسی بیشتر است. این گروه کارگران جنسی را «بریگاد شادی» یا «بریگاد لذت» می نامند.

کیم ایل سونگ موسس کره شمالی و اولین عضو خاندان کیم که به مدت ۷۲ سال است بر این کشور حکومت می کنند یک شخصیت زن‌باره داشت که برای همه شناخته شده بود. وی روابط عاشقانه زیادی داشت که از آن ها صاحب فرزندان نامشروع زیادی شده بود، روابط نامشروعی که برخی از آن ها به دهه ۱۹۳۰ و دوران مبارزه با اشغالگران ژاپنی باز می گردد.

بعد از کیم ایل سونگ که با عنوان رهبر بزرگ شناخته می شود، پسر او کیم جونگ ایل به قدرت رسید که او نیز به میل بی حد و حصر به زنان و استفاده از قدرت خود برای رفع نیازهای منحرف جنسی اش از کارگران جنسی مشهور بود تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در اثر سکته قلبی درگذشت.

 رهبران کره شمالی

کریس میکول، کارشناس مسائل کره شمالی ادعا می کند که رهبران کره شمالی احساس می کردند این «حق آن هاست که زیباترین دختران سرزمینشان را از بکارت در بیاورند و به همین دلیل بود که این کار را در مقیاس یک صنعت انجام می دادند».

کارگران جنسی برای بریگاد شادی یا بریگاد لذت

بدنبال پایان جنگ کره در دهه ۱۹۵۰، یک واحد ویژه در کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی برای انتخاب زنان و دختران به منظور پیوستن به گروه کارگران جنسی که بعدها به «بریگاد شادی» یا «بریگاد لذت» ملقب شد تاسیس گردید.

ماموریت این واحد جستجو در مدارس سراسر کشور به منظور یافتن دخترانی با معیارهای تعیین شده بود که به ادعای میکول دختران «زیبا، با حداکثر قد ۱۶۲٫۵ سانتیمتر، صدای ملایم و نداشتن هیچ گونه زخمی» را شامل می شد.

>>>از کره شمالی مرموز بیشتر بدانید:

قطار لذت رهبر کره شمالی پر از “باکره های قد بلند و زیبا”

 

نظارت رهبر بر استخدام کارگران جنسی بریگاد شادی (بریگاد لذت)

بعد از انتخاب، این دختران در قالب یک گروه به مدت دو سال آموزش رقص، آواز خواندن و در ادامه «برآورده کردن خواسته های جنسی رهبر بزرگ و بعدها پسرش» می دیدند. سپس این دختران در ویلاهای متعددی که در سراسر کشور وجود داشت پخش شده و «آماده خدمت رسانی به یکی از اعضای خاندان کیم می شدند که در این ویلاها حاضر می شدند».

میکول و کتاب دیکتاتورهای محبوب من

میکول این ادعاها را در کتاب خود با نام «دیکتاتورهای محبوب من» (My Favourite Dictators) که سال پیش منتشر شده مطرح کرده است. او مدعی است که خانواده های کره شمالی این موضوع را یک «افتخار بزرگ» تلقی می کنند اگر دخترشان برای عضویت در بریگاد شادی انتخاب شود اما بسیاری از این خانواده ها از استفاده جنسی خاندان کیم از دختران خود در قالب این بریگاد مطلع نیستند.

 رهبر کره شمالی در حلقه زنان جوان

کارگران جنسی بعد از چند سال حضور در بریگاد شادی و کمک های مالی در قالب کالا به خانواده هایشان، این زنان به ازدواج مردان جوان حزب کارگر در می آیند. میکول مدعی است که بریگاد شادی نقش مهمی در تلاش های رژیم کره شمالی برای زندگی نگه داشتن کیم ایل سونگ در سال های پایانی زندگی اش داشته است، رهبر و موسس کره شمالی که در سال ۱۹۹۴ در اثر حمله قلبی درگذشت.

 

جلسه حزب کمونیست در کره شمالی

کامیابی جنسی از کارگران جنسی با تخت خواب انسانی

میکول در کتاب خود در این باره چنین نوشته است: «چینی ها بر این باورند که یک مرد می تواند با همبستر شدن با دختران جوان مدت بیشتری زنده بماند». یکی از وظایف عجیب بریگاد شادی به گفته میکول «تختخواب انسانی» بوده است که در آن تعدادی از دختران بریگاد لذت پاهایشان را به شکل و نظمی خاص در هم قفل کرده و بدین ترتیب رهبر بزرگ کشور روی آن ها می خوابید.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

همراهی دختران بریگاد شادی در سفر رهبر کره شمالی

این گروه کارگران جنسی که در کره شمالی با عنوان گیپئومجو یا کیپومجو شناخته می شوند هنوز هم وجود داشته و بر اساس گزارش هایی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده، کیم جونگ اون دستور داده دختران جدیدی برای عضویت در گروه بریگاد شادی (بریگاد لذت) استخدام شوند. میکول در مصاحبه با اکسپرس در این باره چنین می گوید: «به وضوح می توان گفت که جامعه کره شمالی یک جامعه جنسیت زده است.

معمای ناپدید شدن همسر رهبر کره شمالی +عکس

وجود بریگاد شادی و دیگر موارد مشابه ذهنیت یک دیکتاتور است تا انعکاس هنجارهای یک کشور. یک شخص معمولی اهل کره شمالی از این موضوع سراسیمه خواهد شد و این چیزی است که احتمالاً از آن بی خبرند. به نظر من بیشتر مردم کره شمالی از بریگاد لذت باخبرند و شایعات در مورد آن را شنیده اند اما استفاده از کارگران جنسی را باور ندارند.

گروه موسیقی بریگاد شادی (بریگاد لذت) کره شمالی

استخدام کارگران جنسی بریگاد شادی (بریگاد لذت) برای تامین نیاز رهبران کره شمالی

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155879

ثبت نظر

-