قطار لذت رهبر کره شمالی پر از “باکره های قد بلند و زیبا”

  • کد خبر : 435026
  • 29 خرداد 1400 - 8:56
قطار لذت رهبر کره شمالی پر از “باکره های قد بلند و زیبا”

تصاویر قطار لذت “قطار تفریحی” کیم جونگ اون را نشان می دهد که گفته می شود رهبر دیکتاتور کره شمالی که بیماری سختی دارد. در مهمانی با “باکره های بلند و زیبا” شرکت می کند. رهبر کره شمالی هفته گذشته پس از ناپدید شدن در میان شایعات در مورد سلامتی خود، در شهر تفریحی وونسان ظاهر شد.این لوکوموتیو لوکس در تصاویر ماهواره ای دیده شده است و مطمئناً پس از ادعای مرگ وی، آژانسهای جاسوسی غربی که مشتاق اخبار درباره وضعیت وی بودند، او را ردیابی کردند.

 قطار لذت رهبر کره

این قطار برای حمل ماشین مرسدس زرهی کیم می باشد که گاهی اوقات با وسیله نقلیه زرهی دیگری همراه توالت شخصی و تلفن همراه او نیز همراه می باشد.
این وسیله ی عجیب و بزرگ دارای 20 کالسکه و یک اتاق نشیمن است که با مبل های چرمی صورتی، یک اتاق کنفرانس و دفتر مدرن با تلویزیون ماهواره ای و همچنین یک گالری برای سرو بهترین غذاها می باشد.

داخل قطار لذت رهبر کره شمالی

و گزارش شده است که مملو از خدمتکاران زیبا است. گزارشات حاکی از آن است که رهبر در سال ۲۰۱۵میلادی اقدام به جذب نیرو برای زنان “قد بلند و زیبا” کرده است. آی جی تیپ پلژر می گوید این زنان توسط پزشک معاینه می شوند تا بررسی کنند که هنوز باکره هستند یا خیر. در صورت پذیرش، ۲۷۰۰ دلار به آنها تعلق می گیرد ( مبلغ هنگفتی در کره شمالی) قبل از اینکه عضو گروه موسوم به گیئپومجو شوند، که به معنی “تیپ لذت” است.

 

خدمه قطار تفریحی رهبر کره

همچنین گفته می شود که این قطار دارای مجموعه ای از غذاهای وارداتی مورد علاقه کیم و مشروبات الکلی پیشرفته است. گفته می شود که کیم تحصیل کرده سوئیس است و علاقه مند به پنیر سوئیسی، شامپاین کریستال و کنیاک هنسی است.

>>>بیشتر بخوانید:

معمای ناپدید شدن همسر رهبر کره شمالی +عکس

پدر کیم جونگ ایل شایع شده بود که از پرواز متنفر است و از قطار زرهی بسیار مشابهی برای انتقال وی به کره شمالی و سفرهای دولتی به چین، روسیه و اروپای شرقی استفاده می شده است. کیم جونگ ایل به داشتن سلیقه های مجلل و اشتهای مجالس مجلل، مهمانی های دنج و کارائوکه معروف است.

قطار لذت رهبر کره شمالی پر از "باکره های قد بلند و زیبا"

یک مقام روسی که در سال ۲۰۰۱ با کیم جونگ ایل به مسکو سفر کرده بود ، گفت که قطار مملو از موارد بوردو و بوژول است که مخصوصاً از پاریس به آنجا رفته بودند. کسانی که سرنشین بودند می توانستند با استفاده از چوب های خرد شده نقره ای ، کباب تازه خرچنگ دریایی و گوشت خوک جشن بگیرند ، در حالی که “خانم راهنما” آنها را هدایت می کرد و توضیحاتی را برای آن ها می داد.

به طور معمول، هر بار که رهبر کره شمالی سفر می کند، سه قطار با امنیت بالا برای محافظت از او اعزام می شوند – مأموران امنیتی در قطار پیشرفته ایمنی ریل ها و ایستگاه های جستجو جاسازی بمب را بررسی می کنند. قطار با رهبر و همراهان نزدیک او در ردیف سوم می آید که با محافظان و وسایل دنبال می شود.

هر کالسکه ضد گلوله است و این قطار را بسیار سنگین تر و کندتر از حد معمول ​​می کند. قطار نمی تواند خیلی سریعتر از ۶۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و حتی برای رهبر کره شمالی و مهمانانش وقت بیشتری می گذارد تا بدین وسیله از اورینت اکسپرس لذت بیشتری ببرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=435026
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : News.com.au

ثبت نظر

-