سناریوی هولناک مرد نقاش برای قتل خاله و شوهرخاله

  • کد خبر : 143779
  • 20 مرداد 1399 - 17:24
سناریوی هولناک مرد نقاش برای قتل خاله و شوهرخاله
به گزارش نیوز، ششم مرداد امسال قتل هولناک زوج میانسالی در جاده ملارد خیابان کیوان به پلیس فردیس گزارش شد. در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه بازپرس شعبه هشتم دادسرای فردیس در محل قتل حاضر شدند. تیم جنایی با ورود به خانه با جسد زن ۶۳ ساله در آشپزخانه رو‌به‌رو شدند که آثار کبودی روی گردنش نشان می‌داد، او خفه شده است. در اتاق‌خواب خانه نیز جسد شوهر ۶۷ ساله این زن قرار داشت. آثار درگیری و ضربه‌های سنگین به سر این مرد وجود داشت و به نظر می‌رسید، او با قاتل درگیر شده و عامل جنایت ابتدا ضربه‌هایی به سر او زده و بعد خفه‌اش کرده است.

ردپای قاتل آشنا در صحنه قتل

وسایل خانه منظم بود و آثار به‌هم‌ریختگی و درگیری شدید در خانه دیده نمی‌شد. همچنین آثاری از ورود به زور بر روی در دیده نمی‌شد. این موضوع احتمال قتل توسط قاتلی آشنا را مطرح کرد. قاتلی که مهمان این خانه بوده و به‌راحتی نقشه قتل را اجرا کرده است.

قتل با انگیزه سرقت

در بازرسی خانه مشخص شد، در گاوصندوق باز است و طلاهایی که داخل آن بوده از سوی قاتل سرقت شده است. عامل این جنایت همچنین طلاهایی که زن میانسال همراه داشت را سرقت کرده بود.

بازپرس جنایی فردیس در ادامه به تحقیق از دختران زوج مقتول پرداخت که آنها اظهار داشتند؛ امروز چند بار با پدر و مادرمان تماس گرفتیم اما پاسخگو نبودند. با طولانی شدن غیبت آنها، به موضوع مشکوک شده و راهی خانه‌شان شدیم. بعد از ورود به خانه با جسد آنها رو‌به‌رو شده و با پلیس تماس گرفتیم.

همچنین تحقیقات از همسایه‌ها نشان داد، قربانیان زوج آرامی بودند و با همسایه‌ها و اهالی ارتباط خوبی داشتند.

ردپای مهمان ناشناس در پرونده قتل بیجار

رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: کارآگاهان با کشف ردپای قاتلی آشنا در این پرونده تحقیقات خود را آغاز کرده و با بررسی سرنخ‌های موجود در صحنه جنایت به خواهرزاده زن میانسال رسیدند. این مرد در شهرستان بیجار زندگی می‌کند و بررسی‌های ما مشخص کرد، روز قتل در حوالی خانه این زوج بوده است.

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: با کشف این سرنخ، ماموران با دستور قضایی راهی شهرستان بیجار شده و روز شنبه ۱۸ مرداد، تنها مظنون پرونده را در عملیاتی غافلگیرانه در خواب دستگیر کردند. متهم در ابتدا منکر قتل بود اما در ادامه لب به اعتراف گشود و بخشی از طلاهای سرقتی هم از خانه‌اش کشف شد.

خبری جنجالی:

 

اعترافات هولناک به قتل / قتل خونین بود

رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اعترافات متهم به قتل گفت: مرد ۳۸ ساله که متاهل است به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد و در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل درباره انگیزه‌اش مدعی شد؛ نقاش ساختمان هستم. مدتی قبل که به خانه خاله‌ام آمده بودم، متوجه شدم او و همسرش مقداری پول و طلا در خانه دارند. همان‌موقع وسوسه شدم آنها را به قتل برسانم و طلاهای خاله‌ام را سرقت کنم. به همین خاطر به شوهرخاله‌ام گفتم یک قطعه زمین با قیمت مناسب سراغ دارم که با فروش طلاها می‌توانید آن را بخرید. از او خواستم طلاها و پول‌هایش را یک جا جمع کند تا یک روز با هم برای خرید به محل زمین برویم. وقتی به خانه‌ام برگشتم، چند بار برای قتل آنها نقشه کشیدم تا این‌که سناریویی نوشتم تا ردی از من در قتل نباشد. شب قبل از قتل به فردیس آمدم و منتظر ماندم تا دیروقت به خانه‌شان بروم. این‌طوری کسی متوجه نمی‌شد من مهمان آنها بوده‌ام. آخر شب به خانه‌شان رفتم. صبح زود، شوهرخاله‌ام از خانه بیرون رفت تا برای صبحانه من، نان تازه بگیرد. از این فرصت استفاده کرده و سراغ خاله‌ام رفتم. او در آشپزخانه در حال درست کردن چای بود که پس از غافلگیری، خفه‌اش کردم. منتظر ماندم تا شوهرخاله‌ام برگردد. وقتی به خانه آمد، در پذیرایی با هم درگیر شده و این درگیری تا اتاق‌خواب کشیده شد. با ظرفی شیشه‌ای چند ضربه به سرش زدم که نیمه‌جان شد و او را هم خفه کردم. بعد از قتل طلاهای خاله‌ام را همراه محتویات گاوصندوق که بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت، سرقت کرده و وسایل خانه را تمیز کردم تا ردی از من باقی نماند. بعد هم به شهر خودم بازگشتم. بخشی از طلاها را فروختم و با پول آن خانه‌ای اجاره کردم.

نادر بیگی با اشاره به این‌که متهم به موادمخدر اعتیاد ندارد، خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد انگیزه او از این سرقت مالی بوده است. روز یکشنبه متهم به قتل با دستور قضایی روانه زندان شد تا به‌زودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

هشدار دادستان به مجرمان

حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب فردیس هم در گفت‌و‌گو با جام‌جم اظهار کرد: بعد از وقوع این قتل و با توجه به حساسیت پرونده، دستورات قضایی لازم برای کشف راز قتل صادر شد که در ادامه تحقیقات قضایی قاتل در یکی از شهرهای خارج استان شناسایی شد و ماموران با نیابت قضایی او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل با انگیزه مالی اعتراف کرده تحقیقات در شعبه بازپرسی ادامه دارد.

وی در ادامه به مجرمان هشدار داد: افرادی که فکر مجرمانه در سر دارند بدانند که دستگاه قضایی اجازه نمی‌دهد آنها با اقدامات مجرمانه‌شان باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان شود و با قاطعیت و در کمترین زمان با آنها برخورد می‌شود. این پرونده با اقدامات خوب تیم جنایی زود کشف شد و تحقیقات درباره آنها ادامه دارد تا با تکمیل تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان البرز ارسال شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=143779

ثبت نظر

-