سرآسیایی: بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم

  • کد خبر : 97313
  • 07 تیر 1399 - 22:07
سرآسیایی: بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم

به گزارش نیوز، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم و حداقل در مشهد شرایط نرمال نیست. به صورت روزانه خبر‌های تلخی می‌شنویم و فکر می‌کنم اگر بالاتر از قرمز، رنگی وجود داشت مشهد در آن بازه قرار می‌گرفت. امیدوارم در بازی فردا و در وهله نخست، سلامتی افراد در اولویت باشد و در وهله دوم پیروز شویم.

وی افزود: یکی دو مصدومیت جزئی مثل حسن جعفری داشتیم، اما با سعی و تلاش تیم پزشکی به بازی می‌رسد. سعید صادقی متاسفانه مصدوم شده و امیدواریم به بازی بعدی برسد. علی نعمتی و فرشاد فرجی هم محروم هستند.

سرآسیایی در خصوص جدایی میرو گفت: او به خاطر مسائلی یک ماه دیرتر اضافه شد. وقتی هم که آمد، دیدیم آماده نیست و ۱ ماهی کار دارد که به شرایط مطلوب برسد، به همین خاطر در اختیار باشگاه قرار گرفت. کوزین ۱۰ روز است که به مشهد برگشته و کمک زیادی به همراه سایر دستیاران به من می‌کند.

سرمربی شهرخودرو در خصوص برنامه ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آخرین خبری که ما داریم این است که قرار شده بازی‌ها به صورت مجتمع و در یک کشور برگزار شود. دیگر با اتفاقاتی که این چند وقت رخ داده فهمیدیم که نظر مثبت و منفی ما اهمیت آنچنانی ندارد و تمکین می‌کنیم.

وی افزود: ذوب‌آهن حریف قابل احترامی است و نباید گول شرایط این تیم در جدول را بخوریم. بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید با اتحاد کامل و دعای خیر هوادارانی که جایشان خالی است، به پیروزی برسیم.

سرآسیایی در خصوص مشکلاتی که برای سرلک و جعفری با شکایت نساجی به وجود آمد گفت: با رایزنی‌های حمیداوی، مالک باشگاه، اتفاقات خوبی دراین زمینه رخ داد و امیدواریم با برگزاری جلسه استیناف، مساله مربوط به نقل و انتقالات شهرخودرو هم حل شود. البته ۴ ماه محرومیت سرلک و جعفری خود به خود با این تعطیلی به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=97313

ثبت نظر

-