کرونا چهره های خشن را ببیند از بین می رود!

  • کد خبر : 96819
  • 07 تیر 1399 - 11:31
کرونا چهره های خشن را ببیند از بین می رود!

به گزارش نیوز، محمدرضا خلعتبری فردا شب باید مقابل تیم سابقش ذوب‌آهن بازی کند. مهاجم با تجربه شهر خودرو درخصوص این بازی گفت: نمی‌توان ۹ هفته باقی مانده را جزو لیگ قبل دانست. بعد از تعطیلی ۳/۵ ماهه همه با شرایطی جدید و ناشناخته وارد لیگ می‌شوند. تیم شهر خودرو اوضاع بهتری دارد و دنبال ۳ امتیاز است. من خودم با ذوب‌آهن خاطرات زیادی دارم و برایش احترام قائل هستم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم فعلی‌ام برنده شود.

خلعتبری درباره اوضاع تیم شهر خودرو گفت: ما نمی‌توانیم بهانه‌تراشی کنیم. ۸۰ درصد از مطالبات‌مان را گرفته‌ایم و بعید می‌دانم هیچ باشگاهی تا اینجای مسابقات چنین درصدی به نفراتش پرداخت کرده باشد، پس خود را موظف می‌دانیم نهایت تلاش‌مان را برای موفقیت به خرج دهیم.

مهاجم با تجربه فوتبال کشورمان پیرامون تهدیدات کرونا و ترس بازیکنان گفت: همه مردم در سراسر دنیا در خطر هستند، ولی تبعات ابتلا به کرونا برای ورزشکار حرفه‌ای خیلی سخت است و بخشی از ریه‌اش دچار تخریب می‌شود. در هر صورت تصمیم گرفته شده که لیگ ادامه پیدا کند و باید با رعایت بهداشت احتمال ابتلا به کرونا را به حداقل رساند البته به برخی دوستان صمیمی‌ام گفته‌ام شما نگران کرونا نباشید، چون این ویروس با دیدن چهره خشن شما درجا سکته می‌کند و از بین می‌رود. (خنده)

خلعتبری در پایان گفت: از شرایط خودم راضی هستم، ولی می‌بینم مشکلات اقتصادی به بسیاری از هموطنان فشار می‌آورد. آرزو می‌کنم با تدابیری که صورت می‌گیرد شرایط بهتر شود. خود مردم هم در کاهش مشکلات نقش دارند و نباید صفر تا ۱۰۰ دغدغه شان جیب خودشان باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=96819

ثبت نظر

-