خوردبین: باید ۱۳۰۰ بار از این مرد جنتلمن عذرخواهی کنیم!

  • کد خبر : 95867
  • 06 تیر 1399 - 6:35
خوردبین: باید ۱۳۰۰ بار از این مرد جنتلمن عذرخواهی کنیم!

به گزارش نیوز، مهدی رسول‌پناه، چندی پیش در مواجهه با خبرنگاران اظهارنظر عجیبی داشت و مدعی شد: «۱۳۰۰ صفحه شکایت علیه برانکو تنظیم کرده و به دادگاه عالی ورزش ارسال کردیم!» این جمله واکنش‌های بسیاری به‌ویژه از سوی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دنبال داشت. همچنین خود برانکو هم در مصاحبه با نیوز با گلایه گفت: «۳ خط تشکر نکردند، اما ۱۳۰۰ صفحه علیه من شکایت نوشته‌اند!» این مصاحبه‌ها به گوش محمود خوردبین پیشکسوت متعصب و دوست‌داشتنی پرسپولیس نیز رسیده است. دیروز فرصتی دست داد که با بازیکن و سرپرست پیشین پرسپولیس هم‌کلام شویم.

محمودخان! مصاحبه رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس را شنیده یا خواندید؟
کدام‌یک را می‌گویید؟!

همان مصاحبه معروفی که اعلام کرد ۱۳۰۰ صفحه علیه برانکو شکایت نوشتیم!
من بیشتر از مصاحبه دوستان دلم از خواندن تیتر مصاحبه برانکو گرفت!

تیتر نیوز منظورتان است؟
بله، طفلکی ۴ سال اینجا زحمت کشید، ۷ جام با پرسپولیس گرفت و پرسپولیس را قهرمان کرد و قهرمان هم تحویل داد و آنگاه…

خودش هم وقتی با ما صحبت کرد حسابی گله‌مند بود!
حق دارد. من سال‌های زیادی در فوتبال بودم و مو‌های خودم را در این عرصه سفید کردم. برانکو یکی از مربیان باشخصیت و جنتلمن خارجی بود که به ایران آمد. بسیار انسان بااخلاقی است و من از کار کردن با او لذت بردم. این کار و نحوه برخورد با برانکو درست نبود و به نظرم به جای ۱۳۰۰ صفحه شکایت باید ۱۳۰۰ بار از او عذرخواهی کنیم!

عذرخواهی؟!
بله، یک مربی توانسته است ۳ سال متوالی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند و با دست خالی و کلی بازیکن مصدوم این تیم را به فینال آسیا برساند. آن‌وقت می‌آییم و… باید دستمزد برانکو را تمام و کمال بدهیم و از او دلجویی کنیم.

در خیلی از کشور‌ها قدر مربیان خارجی بزرگ را می‌دانند. به طور مثال می‌توان به گاس هیدینگ اشاره کرد که به واسطه افتخاراتی که با تیم ملی کره‌جنوبی به دست آورد شهروند افتخاری این کشور شد.
بله، طفلکی برانکو توقع اضافی نداشت. او دستمزد خودش را می‌خواست. نمی‌خواست شهروند افتخاری شود، اما همیشه از ایران به‌عنوان وطن دوم خودش یاد می‌کند و حداقل باید حرمت او را نگه می‌داشتیم.

مقصر چه کسی است؟
من نمی‌دانم چه کسی از اول بحث شکایت از برانکو را وسط کشید، اما می‌دانم بسیار آدم متعهدی بود و تا روز آخر برای پرسپولیس کار کرد و قهرمان جام حذفی شد. اگر کم‌کاری کرده یا از ایران فرارکرده بود درست اما… 

البته همان‌طور که مجبور شدیم دستمزد و غرامت قرارداد مانوئل ژوزه را تا آخر به این مربی پرتغالی پرداخت کنیم حتم بدانید مجبور می‌شویم پول قرارداد برانکو را هم بدهیم.
صددرصد همین‌طور است. به موضوع خوبی اشاره کردید. همین مانوئل ژوزه برای پرسپولیس چه‌کار کرد؟ پول هنگفتی برای هیچ گرفت، اما موضوع برانکو فرق می‌کند. بعد از ۷ جام و قهرمانی باید حرمت برانکو را بیشتر نگه داریم. واقعاً از این رفتار و گفتار دوستان من یکی اصلاً سر درنمی‌آورم!

بیشتر بخوانید: برانکو: ۳ خط تشکر نکردند، ولی ۱۳۰۰ صفحه علیه من نوشته‌اند!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=95867

ثبت نظر

-