پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد، استقلال هنوز شانس دارد

  • کد خبر : 93481
  • 03 تیر 1399 - 14:44
پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد، استقلال هنوز شانس دارد

به گزارش نیوز، صادق ورمرزیار درباره دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر, اظهار داشت: همه می‌دانیم که بعد از چند ماه تعطیلی نمی‌توانیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم, چون الان بعد از چهار ماه تعطیلی شرایط تیم‌ها و بازیکنان مشخص نیست. با این حال ولی فکر می‌کنم استقلال در اهواز بازی سختی داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: همیشه بازی‌های فولاد و استقلال سخت و جان‌دار بوده است, مخصوصاً الان که قرار است بازی در اهواز و شرایط آب و هوایی خاص این شهر برگزار شود. کار استقلال در هوای گرم اهواز خیلی سخت است, علاوه بر این استقلال الان با یک لشگر مصدوم باید به میدان برود. این بازی برای استقلال یک بازی حیاتی است و می‌تواند با پیروزی و کسب سه امتیاز فاصله‌اش را با پرسپولیس کمتر کند. از سوی دیگر برد بعد از چند ماه تعطیلی و در اولین بازی خیلی می‌تواند از لحاظ روانی برای تیم مهم باشد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا این تیم هنوز از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است گفت: استقلال قطعاً هنوز شانس زیادی دارد چون به جز بازی با فولاد ۹ هفته و ۲۷ امتیاز دیگر باقی مانده است. پرسپولیس قطعاً‌ امتیازاتی را از دست می‌دهد و استقلال و حتی تیم‌های بعدی نیز می‌توانند برای رسیدن به صدر جدول حمله کنند.

ورمزیار با بیان اینکه فولاد سه دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، خاطر نشان کرد: اگر مسابقات پیوسته بود الان پیروزی در سه بازی پشت سر هم می‌توانست برای فولاد یک امتیاز مثبت باشد و این تیم را از لحاظ روانی در وضعیت خوبی قرار دهد، اما الان بعد از کرونا و تعطیلی نمی‌توان خیلی انتظار داشت که فولاد حتماً می‌تواند روند خوبش را ادامه دهد. البته تیم‌های جواد نکونام همیشه از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته‌اند و احتمالاً الان هم وضعیت بازیکنانش باید خوب باشد.

وی درباره تقابل فرهاد مجیدی و جواد نکونام در این بازی تصریح کرد: این بازی تقابل دو هم‌بازی سابق است، ولی فکر می‌کنم جواد از لحاظ تجربه بالاتر از فرهاد باشد. نکونام مربی است که همیشه تیم‌هایش عملکرد خوبی داشته‌اند. الان هم فولاد با حضور او از ابتدا یک تیم مدعی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=93481

ثبت نظر

-